خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

دانلود تحقیق و مقاله، نقش برتر پارس

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


ورود کاربران
 


ثبت نام
فراموشی کلمه عبور؟


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


Text/HTML
 

فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود بررسی ميدان سرخ مسکو در روسيه ، پاورپوینت

   تعدادبرگ: 39 اسلاید   قیمت: 8000 تومان   حجم فایل: 25 kb  تعدادمشاهده  0


میدان سرخ (به روسی: Красная площадь، تلفظ: کْراسنایا پْلوشچاد) نام میدانی مشهور در شهر مسکو، پایتخت روسیه است. در این میدان کاخ کرملین و کلیسای جامع سنت باسیل قرار دارند و بسیاری از خیابان‌های اصلی مسکو به این میدان منتهی می‌شوند؛ این امر به گونه‌ای است که میدان سرخ میدان مرکزی مسکو و گاهی کل روسیه شمرده می‌شود.

 

 

 

 

 

ميدان سرخ مسکو در ضلع شرقي دژ تاريخي مسکو و محل اقامت رئيس‌جمهور روسيه، کاخ کرملين، قرارگرفته است. هيچ نقطه‌اي نمي‌تواند به زيبايي ميدان سرخ، پهناوري جغرافيايي و عظمت تاريخي مسکو و روسيه را به رخ بکشد. ميدان سرخ  قلب مسکو نيز ناميده مي‌شود. اين ميدان از چهار طرف توسط کاخ کرملين، بازار بزرگ GUM، موزه تاريخ ملي، وکليساي سنت باسيل احاطه‌ شده است. آرامگاه لنين نيز در اين ميدان قرار دارد. و بسياري از خيابان‌هاي اصلي مسکو به اين ميدان منتهي مي‌شوند اين امر به گونه‌اي است که ميدان سرخ ميدان مرکزي مسکو و گاهي کل روسيه شمرده مي‌شود.

مسکو تا قرن دوازدهم  شهر کوچکي در دل جنگل و ساحل «رودخانه مسکوا» بود.. در جوار همين محل که امروز به قلب مسکو معروف است قلعه اي به نام «کرملين» ساخته شد که شهر تازه تأسيس را محصور ميکرد .از آنجايي که اين شهر تازه تأسيس در کنار رودخانه مسکوا ساخته شده بود به همين نام درآمد. هنوز چندي از تاسيس مسکوا نگذشته بود که تاتارها و مغولها به  آن حمله و تعداد زيادي از سکنه را کشتند و شهر را به آتش کشيدند.صد سال بعداز اين حادثه شهر دوباره رونق گرفت با اين تفاوت که تا دويست سال به مغولها خراج مي داد. با گذشت زمان مخالفت عليه سلطه اجنبي زياد شد و حاکم مسکو نه تنها از دادن باج و خراج به مغولها سرباز زد بلکه سپاهي از روسها را عليه تاتارها وارد جنگ کرد که منجر به شکست آنها گشت و بعد ها ايوان چهارم توانست درسال 1552به طور کامل بر تاتارها غلبه و شهر کازان رو فتح کند.
ميدان سرخ در مسکو مانند انجمن‌هاي رومي، محلي براي ملاقات‌هاي مهم و گپ و گفت‌هاي گوناگون، همچنين مکاني براي برگزاري جشن‌هاي مذهبي، اجتماعات عمومي، اعلان مصوبه‌هاي دولتي، و تماشاي اعدام (مجازاتي که توسط ايوان مخوف يا پترکبير صورت مي‌گرفت) بوده است. اين ميدان بيش از يک‌بار شاهد رژه‌ي نظامي روس‌ها بوده که مهم‌ترين آن‌ها در سال 1941، هنگامي‌که تانک‌هاي روسيه براي رويارويي با آلمان‌ها به‌صف شدند، اتفاق افتاده است.
 


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود ,بررسی , ميدان ,سرخ , مسکو ,روسيه ,، پاورپوینت,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی مبانی برنامه ریزی کالبدی میدان مادر در شهر بویین زهرا
پاورپوینت بررسی 9 پیاده راه مطرح و موفق در جهان
پاورپوینت بررسی و مقایسه ميدان كهن دیروز تا فلكه امروز
دانلود,پاورپوینت شهر صنعتی تونی گارنیه(TONY GARNIER) ,pptx
پاورپوینت تحلیل فضای شهری محله دروازه نو یا درب نو گرگان
پاورپوینت بررسی تحلیل فضای شهری فلکه درنا فریدونکنار
بررسی و تحلیل میدان سرخ مسکو ، پاورپوینت Moscow, Rusion Red square
بررسی و تحلیل میدان ترافالگار لندن ، پاورپوینت
پاورپوینت بررسی و تحلیل میدان سرخ مسکو
پاورپوینت بررسی شهر بیرمنگام انگلیس
مدل های کمی در برنامه ریزی شهری ، پاورپوینت بررسی مدل های کمی
دانلود بررسی پاورپوینت بررسی حاشیه نشینی در زنجان
دانلود بررسی پاورپوینت بررسی شهر سوخته و شگفتیهای آن
پاورپوینت بررسی تحلیل فضای شهری میدان سرخ روسیه
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل و بررسی پارک آب و آتش تهران
پاورپوینت بررسی تحلیل فضای شهری شهر جدید بهارستان اصفهان
پاورپوینت بررسی تحلیل فضای شهری شهر جدید بهارستان اصفهان
بررسي و تحلیل پارک پیاده‌روی بابل ، پارک ساحلی بابل ، پاورپوینت
پاورپوینت بررسی ،شرایط کنونی سیما و منظر شهرهای ایران
دانلود بررسی مدل های تغییر کاربری اراضی-مدل CA وclue-s اصفهان و اردبیل

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد