خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

دانلود تحقیق و مقاله، نقش برتر پارس

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


ورود کاربران
 


ثبت نام
فراموشی کلمه عبور؟


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


Text/HTML
 

فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود بررسی برند شهری فایل پاورپوینت

   تعدادبرگ: 25   قیمت: 3300 تومان   حجم فایل: 16 kb  تعدادمشاهده  2


فایل پاورپوینت برند شهری ،در حجم 25 اسلاید قابل ویرایش،
 
بخشی از مطالب:
 
برندسازی شهری که در فرهنگ بین‌المللی با واژه‌هایی چون Urban branding – Destination Branding – Place branding شناخته می‌شود در گذشته در قالب بازاریابی مکان، مقصد و مخصوصا در زمینه گردشگری شناخته می‌شد. امروزه با تغییر در استراتژی‌های مدیریت، برندسازی نسبت به بازاریابی اولویت یافته و دست‌اندرکاران و مسئولان شهری به برندسازی شهری می‌اندیشند.
 
موضوعی که در برندسازی شهری باید به آن توجه ویژه‌ای داشت این است که چگونه فرهنگ، تاریخ، رشد اقتصاد و توسعه اجتماعی، مناظر و محیط، زیرساخت و معماری با هم ترکیب شوند تا از طرف اکثریت مردم مورد قبول واقع شود.
یکی از مفاهیمی که امروزه در مدیریت شهرها بکارگرفته می شود مفهوم برند شهری است. برند شهر به صورت روزافزونی به مثابه دارایی مهم در راستای توسعه شهر و همچنین ابزاری اثربخش به منظور تمایز، بهبود جایگاه و افزایش نفوذ و اعتبار شهر، انگاشته می شود.( 2009:520، shworth & Kavaratzis)جهانی سازی موجب تحرك جهانی منابع، سرمایه ها و انسان ها شده است. از این رو رقابت شهرها به منظور جلب توجه، تمرکز، سرمایه، کسب و کار، بازدیدکنندگان، استعدادها و رویدادهای مهم شدت یافته است. ایجاد برند شهری به مثابه یک ابزار راهبردی جهت ایجاد مزیت رقابتی یک شهر، به یک کنش مرسوم تبدیل شده است.
تا از این طریق تاریخ، کیفیت محل، شیوه زندگی، و فرهنگ تبلیغ شود و فرصت، قدرت یا نفوذ شهر در محیط رقابتی افزایش یابد.
Zhang & Xiaobin Zhao, 2009: 245 راهبرد دشوار برندسازی شهری ایجاد هویتی برای شهر است که از گسترهای از متغیرهای مفهومی نظیر تاریخ، مردم شناسی، اقتصاد، سیاست و خط مشی ها توسعه یافته است. یک شهر اغلب دارای پندارهای قابل شناسایی خاص یا ارزشهای درونی ادراك شده از ساکنان آن است. 
 
فهرست مطالب:
مقدمه
تعریف و مفهوم
سیر تاريخی مطالعات برند شهر
میزگرد مباحث برند شهری
گزاره علمی و کاربردی
شاخصهای تاثیرگذار
اهداف
منابع و ماخذ
 
این فایل با فرمت پاورپوینت در 25 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.


کلمات کلیدی مرتبط:
فایل ,پاورپوینت , برند , شهری ،در حجم 25 اسلاید قابل ویرایش، , , , , ,برندسازی ,شهری , برندسازی شهری , معماری ,برندسازی شهری , ,تعریف و مفهوم ,سیر تاريخی مطالعات برند شهر ,میزگرد مباحث برند شهری ,گزاره علمی و کاربردی ,شاخصهای تاثیرگذار ,اهداف ,منابع و ماخذ , ,این فایل با فرمت پاورپوینت در 25 ا,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی چالشهای هویت شهری در شهرسازی
پاورپوینت بررسی پلازا دونگ دیمون اثر زاحا حدید با معماری پارامتریک
پاورپوینت تحلیل فضای شهری استهکلم سوئد
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی مرکز یادبود وحات الکرامه در امارات متحده عربی ,pptx
پاورپوینت بررسی پل مخصوص عابرین پیاده و دوچرخه سواری با نام بینس برو
پاورپوینت فضای سبز یک ضرورت طراحی شهری
پاورپوینت بررسی ایدئولوژی طراحی بوم شناسی منظر
بررسی حافظه فضایی و ساخته شده
رویکرد محاسباتی به فرم معماری
فناوری در مشارکت شهری: بسترهای مشارکت الکترونیکی
معمار شهری یک سنت شمالی در کپنهاگ
پاورپوینت بررسی کشور برزیل و شاخص های توسعه یافتگی آن
پاورپوینت بررسی شهروند خوب , شهر سالم (WHO)
پاورپوینت بررسی سیستم اطلاعات جغرافیایی gis در برنامه ریزی شهری
پاورپوینت بررسی آشنایی با جی پی اس
پاورپوینت بررسی توسعه پایدار شهری با نگاهی به شهر اصفهان
پاورپوینت بررسی نقش حمل و نقل در توسعه پایدار شهری
پاورپوینت تحلیل اکوشهر یا بوم‌شهر
پاورپوینت تحلیل فضای شهری میدان صادقیه تهران
پاورپوینت تحلیل فضای شهری میدان نقش جهان اصفهان

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد