خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

دانلود تحقیق و مقاله، نقش برتر پارس

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


ورود کاربران
 


ثبت نام
فراموشی کلمه عبور؟


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


Text/HTML
 

فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاور پوینت بررسی پیشینه شهرسازی از اغاز تا کنون

   تعدادبرگ: 49 اسلاید   قیمت: 12000 تومان   حجم فایل: 2067 kb  تعدادمشاهده  1


پاور پوینت بررسی پیشینه شهرسازی از اغاز تا کنون
 
بخشی از مطلب
این مقاله تاریخچه برنامه ریزی شهری، یک فرایند فنی و سیاسی مربوط به استفاده از زمین و طراحی محیط شهری، از جمله هوا، آب و زیرساخت را به مناطق و مناطق شهری مانند شبکه های حمل و نقل و توزیع می دهد.
 
تاریخ برنامه ریزی شهری موازی با تاریخ شهر است، زیرا برنامه ریزی در برخی از نخستین سایت های شناخته شده شهری به اثبات رسیده است.
سیاست های مرتبط با وضع موجود
ایجاد رابطه مناسب با شرایط وضع موجود چگونه است؟ این سوال را از ساختمان های جدید، معابر، جنگل ها پارک ها معادن و هر نوع نماد عمران و آبادی دیگر که تاثیر قابل ملاحظه بر کیفیت محیط می گذارد باید کرد. (شکل ۲).
چندین حالت قابل توجه است:
۱ – شرایط موجود بی اهیمت است: این روش فردی است که خانه اش را بر روی ماسه ساخت و بعدها دریافت که این روش، روشی به دور از عقل است.
شکل ۲ – جاده ها مانند سایر انواع نمادهای عمران و آبادی باید به وضع موجود و شرایط محیط احترام بگذارند.
۲ – شرایط موجود از نظر کارکردی حائز اهمیت است. در این حالت اثرات «درونی» شرایط وضع موجود بر ساخت و ساز، مورد توجه است. موضوعات شامل ثبات خاک، رطوبت، بارش، دما، امنیت و … می شود.
۳ – شرایط موجود از نظر محیط زیستی حائز اهیمت است. در این حالت، بر اثرات «بیرونی» ساخت و ساز بر وضع موجود توجه می شود. در این حالت، موضوعات مربوط، مصالح، رنگ حجم، خط نقش، شکل و منظر را شامل می شود. گاهی اوقات موضوعات مذکور به عنوان مسائل خصوصی مطرح می شوند نه سیاست عمومی، زیرا «زیبایی با سلیقه هایی شخصی مرتبط است» و هر فردی در قلمرو ملک خودش سلطان خود و خانواده اش است. اما اگر کسی بخواهد محیطی داشته باشد که از نظر بصری هماهنگ بشاد باید اصولی را قبول کند که بر اساس آن بتوان عمل کرد.
به طور سنتی، معماران با سبک زمان خود پیش می رفته اند. امروزه، طرفداران محیط زیست، شهرسازان و طراحان را تشویق می کند تا شرایط وضع موجود را محترم بشمارند و اثرات پروژه های ساخت و ساز را به حداقل برسانند. اگر چه این درخواست معقفولانه است اما مسئله لوث شده است هنگامی که زمین های کشاورزی شهری می شوند و دشت ها از بین می روند یا بیابان ها تحت تملک قرار می گیرند، هدف اصلی همان تاثیر گذاردن بر محیط است. به حداقل رساندن آن تاثیرات، بر خلاف اهداف و مخرب است. شاید اینطور استدلال شود که جهان، بیش از اندازه توسعه یافته است و تغییرات بیشتر نباید صورت گیرد، اما تا زمانی که مردم فقیری وجود دارند که به غذا و فضای زندگی نیازمندند، استدلال بالا حمایت چندانی نخواهد یافت.


کلمات کلیدی مرتبط:
پاور پوینت بررسی پیشینه ,شهرسازی از اغاز تا کنون ,این مقاله تاریخچه ,برنامه ریزی شهری، یک فرایند فنی ,طراحی محیط شهری. ,تاریخ برنامه ریزی شهری موازی ,تاریخ شهر ,برنامه ریزی ,سیاست های مرتبط با وضع موجود ,ایجاد رابطه مناسب با شرایط وضع موجود ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود,پاورپوینت طراحي مبلمان شهري مدرن ,pptx
دانلود,پاورپوینت بهسازی و نوسازی بافتهای فرسوده شهر نقده ( با تأکید بر خیابان ها و راههای دسترسی ),pptx
پاورپوینت بررسی تاریخ شهر و شهرسازی ایران قبل از اسلام
پاورپوینت بررسی طرح و نقشه و ساختارهای شهری
پاورپوینت بررسی تحلیل فضای شهری پارک رودخانه یانگ تسه در ووهان چین
پاورپوینت بررسي سیر تکامل تفکر برنامه ریزی حمل ونقل در ایران
پاورپوینت بررسي سیر تکامل تفکر برنامه ریزی حمل و نقل شهری در جهان
پاورپوینت بررسی آشنایی با مبانی برنامه ریزی معماری و شهرسازی
دانلود بررسی پاورپوینت جامع برنامه ریزی مسکن
دانلود بررسی ماتریس برنامه ریزی راهبردی کمی (QSPM)
دانلود بررسی آشنایی با نظام برنامه ریزی فضایی کشور و کلمات کلیدی آن
دانلود بررسی پاورپوینت زندگینامه پاتریک گدس
دانلود فایل پاورپوینت تحلیل برنامه ریزی حمل و نقل
دانلود پاورپوینت خلاصه ی کتاب مبانی برنامه ریزی شهری دکتر اسماعیل شیعه
دانلود بررسی برنامه ریزی کالبدی طراحی فضای سبز شهری پاورپوینت
دانلود بررسی برنامه ریزی کالبدی – فضایی در آلمان،فایل پاورپوینت
دانلود بررسی مطالعات برنامه ریزی مسکن در طرح های آماده سازی فایل پاورپوینت
دانلود بررسی نظام برنامه ریزی شهری در کشورترکیه فایل پاورپوینت
دانلود بررسی برنامه ریزی مسکن فایل پاورپوینت
دانلود بررسی مبلمان شهری فایل پاورپوینت

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد