خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

دانلود تحقیق و مقاله، نقش برتر پارس

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


ورود کاربران
 


ثبت نام
فراموشی کلمه عبور؟


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


Text/HTML
 

فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود بررسی فایل پاورپوینت آلودگی صوتی

   تعدادبرگ: 73 اسلاید   قیمت: 7000 تومان   حجم فایل: 348 kb  تعدادمشاهده  8


دانلود فایل پاورپوینت آلودگی صوتی
آلودگی صوتی
 
دانلود فایل پاورپوینت آلودگی صوتی
 
بخشی از مطالب:
 
منظور از آلودگی صوتی امواج ناخواسته‌ای است که در شرایط مکانی و زمانی ویژه بر فعالیت موجودات زنده به ویژه انسان تأثیر گذاشته و می‌تواند عوارض متعدد جسمی و روحی و علی‌الخصوص اختلال در اعصاب شنوایی را حاصل شود. واحد اندازه‌گیری آلودگی صوتی «دسی بل» است و آستانه تحمل گوش انسان در حدود ۱۳۰ دسی‌بل است.
آلودگی صوتی به عنوان یکی از آلاینده های زیست محیطی در ایجاد این گونه مشکلات در شهر های بزرگ سهم بسزایی را به خود اختصاص داده است.
 
آلودگی صوتی با فن آوری و تکنولوژی صنعتی رابطه مستقیم داشته و به عبارت دیگر همزمان با رشد و ارتقاء تکنولوژی مشکل صدا نیز ابعاد گسترده تری یافته و باعث بروز مشکلات بیشتری خواهد شد.
 
مشکل این نوع از آلودگی در اکثریت کشور های صنعتی به عنوان یکی از مهمترین موضوعات زیست محیطی تلقی شده و حتی در مدیریت کلان شهر ها، معماری داخلی مراکز بهداشتی درمانی، آموزشی و تحقیقاتی، مسکونی و تجاری و همینطور طراحی ماشین آلات صنعتی مورد توجه ویژه قرار گرفته است.
 
آلودگی صوتی و تاثیرات آن نیز یکی از مسایلی است که با توجه به توسعه روز افزون جوامع به ویژه روند صنعتی شدن نمایان تر شده و از اهمیت قابل توجهی برخوردار گردیده است.
 
تدوین استاندارد ها درباره صدا یا تکمیل و به روز نمودن و تعیین حد مجاز آلودگی صوتی همگی موید توجه بیشتر جوامع به صدا های موجود در محیط و نیاز آن ها در کنترل این نوع از آلودگی میباشد.
 
صدا های محیطی شامل: صدا های منتشره از مناطق صنعتی، رفت و آمد قطار ها، فرودگاه ها و مناطق تفریحی بوده ولی مواردی از قبیل اکوستیک ساختمانی، صداهای درون ساختمان، واکنش افراد به ارتعاشات و کاربرد های صنعتی صدا و سنجش آن را شامل نمی شود.
صدا چیست
 
به هر تغییر فشار در هوا که گوش انسان مستقیما آن را تشخیص می دهد صدا می گوییم. این حرکت موج دار هوا زمانی آغاز می شود که عاملی، نزدیکترین ذره هوا را به حرکت در می آورد و به تدریج این حرکت به ذرات هوای مجاور که از منبع تولید دور ترند سرایت می یابد.
 
بر اساس نوع محیط، صوت با سرعت های متفاوتی منتشر می شود. در هوا صوت با سرعت تقریبی ۳۴۰ متر بر ثانیه انتشار می یابد در جامدات و مایعات سرعت انتشار صوت بیشتر است .دانلود فایل پاورپوینت آلودگی صوتی
تراز های معمول صدا
 
در مقایسه با فشار ایستایی جو، دامنه تغییرات فشار صدای قابل شنود بسیار کوچکتر می باشد که برابر میانگین آستانه شنوایی افراد بوده و بنابر این به این مقدار، آستانه شنوایی اطلاق می شود. فشار صدایی که مقدار تقریبی آن آنقدر زیاد است که در گوش تولید درد می کند را آستانه دردناکی می گویند. نسبت بین این دو حد فشار، یک میلیون به یک است.
 
بکارگیری مستقیم اعداد مقایسه ای خطی برای تعیین فشار صوت منجر به تولید اعداد بزرگ خواهد شد و از آنجا که پاسخ گوش به تحریکات عمدتا به شکل لگاریتمی است تا خطی، بنابراین در عمل پارامتر های شنیداری به شکل نسبت لگاریتمی میزان اندازه گیری شده به میزان مرجع بیان می شود که این نسبت لگاریتمی دسیبل نامیده می شود.


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود , فایل ,پاورپوینت , آلودگی صوتی ,آلودگی صوتی , , ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی و تحلیل فضای شهری خیابان لاله زار تهران
پاورپوینت بررسی و تحلیل فضای شهری فلکه دوم صادقیه تهران آریاشهر
پاورپوینت بررسی و تحلیل فضای شهری پارک طالقانی تهران
پاورپوینت بررسی و تحلیل فضای شهری پارک ساعی در خیابان ولیعصر تهران
پاورپوینت بررسی و تحلیل فضای شهری میدان صادقیه ، فلکه دوم آریاشهر
پاورپوینت تحلیل فضای شهری خیابان آزادی تهران حدفاصل میدان آزادی تا میدان انقلاب
پاورپوینت بررسی و تحلیل فضای شهری محله عباس آباد تهران
پاورپوینت بررسی و تحلیل فضای شهری پیاده راه صف تهران خیابان باغ سپهسالار
پاورپوینت بررسی و تحلیل فضای شهری بلوار کشاورز تهران
پاورپوینت بررسی چالشهای هویت شهری در شهرسازی
پاورپوینت بررسی پلازا دونگ دیمون اثر زاحا حدید با معماری پارامتریک
پاورپوینت تحلیل فضای شهری استهکلم سوئد
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی مرکز یادبود وحات الکرامه در امارات متحده عربی ,pptx
پاورپوینت بررسی پل مخصوص عابرین پیاده و دوچرخه سواری با نام بینس برو
پاورپوینت فضای سبز یک ضرورت طراحی شهری
پاورپوینت بررسی ایدئولوژی طراحی بوم شناسی منظر
بررسی حافظه فضایی و ساخته شده
رویکرد محاسباتی به فرم معماری
فناوری در مشارکت شهری: بسترهای مشارکت الکترونیکی
معمار شهری یک سنت شمالی در کپنهاگ

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد