خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

دانلود تحقیق و مقاله، نقش برتر پارس

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


ورود کاربران
 


ثبت نام
فراموشی کلمه عبور؟


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


Text/HTML
 

فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی زمينه و مفهوم توسعه پايدار

   تعدادبرگ: 50 اسلاید   قیمت: 19900 تومان     تعدادمشاهده  0


به دنبال بررسی وضعيت خطرناک محيط طبيعی و تخريب محيط زيست ، بحث توسعه پايدار و توجه جدی به مسايل محيطی ،با کنفرانس سازمان ملل پيرامون محيط زيست انسانی در سال ۱۹۷۲ در استکهلم سوئد شروع شد . به دنبال اجلاس استکهلم ،در سال ۱۹۷۴ اعلاميه کوکويک که در آن توسعه بوم شناسانه مطرح شد که سرانجام عنوان توسعه پايدار به خود ( Cocoyoc) گرفت . مهمترين نسبت در اين نامگذاری طرح الگويی برای توسعه بود که برای محيط زيست زيان آور نباشد .
توسعه پايدار مفهوم تازه ای نبود ليکن کوششهايی برای ارتقای آن به عنوان توسعه ای متناسب با بوم شناسی بود که با کنفرانس سازمان ملل متحد در سال ۱۹۹۱ و بويژه با برگزاری اجلاس کره زمين در ريودوژانيرو با مشارکت بيش از ۱۷۰ کشور در سال ۱۹۹۲ به سرانجام رسيد و از آن پس توسعه پايدار به عنوان يکی از مباحث اصلی برنامه ريزی ، مطرح و توسعه پايدار به عنوان برنامه جهانی برای قرن ۲۱ تلقی شد توسعه پايدار در مفهوم گسترده آن به معنی اداره و بهره برداری صحيح و کارآ از منابع پايه ، طبيعی ، مالی و نيروی انسانی برای دستيابی به الگوی مصرف مطلوب است که با بکارگيری امکانات فنی و ساختار و تشکيلات مناسب برای رفع نياز نسل امروز و آينده به طور مستمر و رضايت بخش امکان پذير ميشود . ( زياری ، ۱۳۷۸ ،ص ۱۶ ) در نظريه توسعه پايدار موضوع نگهداری منابع برای حال و آينده با بهره گيری بهينه از زمين و وارد کردن کمترين آسيب به منابع تجديد ناشدنی مطرح است .
توسعه پايدار بر حفظ محيط زيست تاکيد ويژه ای دارد و نيازهای آتی بشر در تغيير فرآيند استفاده از منابع را پيشنهاد می کند که کمترين خطرات زيست محيطی را به دنبال داشته باشد . توسعه پايدار ، توسعه را مخرب محيط زيست نمی داند بلکه آن تکنولوژی را پيشنهاد می کند که محيط زيست را کمتر تخريب کند . بنابراين رهيافت توسعه پايدار هر چند توسعه نيست اما در بسياری از کشورها ميتواند روند توسعه را کند نمايد و جنبه های متعددی را دربرگيرد .
در ايران نيز همانند ساير کشورها بحث توسعه پايدار در سال ۱۳۷۲ با تشکيل کميته ملی توسعه پايدار مطرح گرديد . اين کميته به منظور سياست گذاري و هماهنگي برنامه هاي توسعه اقتصادي و اجتماعي با اهداف حفاظت محيط زيست و دستاوردهاي اجلاس زمين ريو ١٩٩٢ در كشور تشکيل گرديد . از اقدامات اين کميته ميتوان به تهيه پيش نويس چارچوب استراتژی توسعه پايدار ، ايجاد بانک اطلاعاتی در خصوص برنامه های دستور کار ۲۱ ،انتشار بولتن ، پوستر و کتاب درخصوص توسعه پايدار اشاره کرد راهبردهاي برنامه چهارم توسعه براي دستيابی به توسعه پايدار با هدف تقويت روند پايداري در برنامه چهارم توسعه كشور براساس چالش ها و بخش هاي كليدي تحت عنا وين زير دسته ب ندی ميشوند: بهينه سازي و كاهش مصرف انرژي ، دسترسي مردم به آب سالم ، ايجاد و توسعه سيستم هاي دفع بهداشتي فاضلاب شهري و روستايي ، احياي بافت هاي فرسوده ، فراهم نمودن شرايط برخورداري مردم از حداقل معاش ، مديريت كمي و كيفي منابع خاك، آب و گياه ، حفاظت از تنوع زيستي ،توسعه گردشگري طبيعي و پايدار ، كاهش مخاطرات بلاياي طبيعي(زلزله، سيل، خشكسالي )
و مسائل مشابه ديگر و....


کلمات کلیدی مرتبط:
شهرسازی ,توسعه پايدار در معماری ,زمينه توسعه پايدار ,مفهوم توسعه پايدار ,پاورپوینت توسعه پايدار,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت مکتب اصفهان در شهرسازی
پاورپوینت بررسی فضای شهری خیابان سهروردی شمالی تهران
پاورپوینت بررسی هويت فضا و مکان در معماری و شهرسازی
پاورپوینت بررسی نوشهرگرایی
دانلود,پاورپوینت شهر صنعتی تونی گارنیه(TONY GARNIER) ,pptx
دانلود,پاورپوینت شهرسازی در عصر صفوی ,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسي برنامه ریزی شهری ,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسي بافت شهری ,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسي طراحی محیط در معماری شهری ,pptx
پاورپوینت بررسی سرانه ها در شهرسازی
پاورپوینت بررسی رابطه معماری شهری با وقوع جرم
پاورپوینت تحلیل فضای شهری خیابان کارگر جنوبی میدان انقلاب تهران
پاورپوینت بررسی عوامل هويت بخش فضا و مکان در معماری و شهرسازی
پاورپوینت بررسی پديدار شناسي مکان در شهرسازی
پاورپوینت بررسی مفهوم جا يا مكان place در معماری و شهرسازی
پاورپوینت بررسی کیفیت فضاي معماري و ادراک محيط در طراحی شهری
پاورپوینت بررسی عدالت در شهر و شهرسازی
پاورپوینت تحلیل فضای شهری محله دروازه نو یا درب نو گرگان
پاورپوینت بررسی خیابان اصلی و فرعی و مفاهیم آنها در شهرسازی
پاورپوینت بررسی طراحي سيماي شهری خيابانها در شهرسازی

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد