خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

دانلود تحقیق و مقاله، نقش برتر پارس

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


ورود کاربران
 


ثبت نام
فراموشی کلمه عبور؟


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


Text/HTML
 

فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود پاورپوینت بررسی شکل گیری شهرهای جدید و تأثیر آن بر شهرسازی قرن بیستم

   تعدادبرگ: 37اسلاید با فرمت PPT   قیمت: 5500 تومان   حجم فایل: 624 kb  تعدادمشاهده  3


دانلود پاورپوینت بررسی شکل گیری شهرهای جدید و تأثیر آن بر شهرسازی قرن بیستم
 
بخشی از مطلب
 سابقه شهرنشینی به قدمت تمدن بشری است و کشور ایران نیز در طول تاریخ از پیشگامان شهرنشینی محسوب می شود، براساس اولین سرشماری رسمی ایران میزان جمعیت شهری کشور در سال 1355 در حدود 4/31درصد بوده است، اما رشد شتابان واقعی آن بعد از سال های 1345 آغاز می گردد که بازتاب واقعی اصلاحات اراضی و سرمایه گذاری های ملی و رشد سریع سرمایه گذاریها در شهر می باشد، بطوریکه جمعیت شهرنشین کشور در سال 1365 به 3/54 درصد می رسد. از سال های بعد از انقلاب اسلامی به خصوص در سال1365، شاهد مهاجرت روستاییان به سوی مراکز استانها و سکونت در حاشیه شهرهاهستیم.
رشد شتابان شهرنشینی در دهه های اخیر به ویژه در کشورهای در حال توسعه و از جمله ایران موجب افزایش جمعیت شهرها مخصوصا شهر های بزرگ شده است، این امر مشکلات و کمبودهایی را برای جمعیت شهرنشین در زمینه های مسکنٰ خدمات سرانه های آموزشی و بهداشتی و... موجب شده است.
یکی از راه حل ها برای مرتفع ساختن این مشکل احداث شهرهای جدید است که در ایران از اواخر دهه های 1360 در اطراف شهرهای بزرگ به اجرا در آمده است، در حقیقت با توجه به مشکلات ناشی از تمرکز افزایش جمعیت شهرهای بزرگ سیاست ها ی مختلفی در ایجاد تعادل در نظام شهری اعمال می گردد که یکی از این سیاست ها ایجاد شهر های جدید اقماری در اطراف پایتخت ها و شهر های بزرگ است.
اولین اقدام رسمی و اداری که برای احداث شهرهای جدید به عمل آمد، تصویب نامه مورخ اسفندماه سال 1364 هیات وزیران است . در این مصوبه، احداث 12 شهر جدید در اطراف شهرهای بزرگ پیش بینی شده بود . این مصوبه، میزان اشتغال، جمعیت نهایی و سر ریز جمعیت شهرهای مادر برای افق سال 1390 و اراضی مورد نیاز را ذکر کرده است .
گرچه، سابقه ایجاد شهرهای جدید در ایران به دوره های ساسانیان برمی گردد، ولی از 1320 تا 1357 در اطراف شهرهای بزرگ تهران و اصفهان شهرک های مسکونی(متصل و پیوسته ) نسبتاً زیادی ساخته شد، اما در مورد شهرهای جدید به جز تجربه فولاد شهر، هیچ تجربه ای برای ایجاد شهر جدید در ایران وجود نداشت که بتواند اساس مطالعات بررسی جمعیت بهینه در شهرهای جدید مصوب سال 1364 واقع گردد .
ساخت هزاران واحد مسکونی در دنیای امروز چندان دشوار نیست. آنچه اهمیت دارد، ساخت شهری است که وحدت و اصالت داشته باشد و در آن تعادل میان استقرار فعالیت های کافی و واحد های مسکونی برقرار باشد. در شهر جدید امکان عرضه مشاغل زیاد و متنوع به گروههای سنی فعال به گونه ای که مهاجرت های تناوبی به سوی شهرهای قدیمی یا نزدیکترین مناطق شهری را به حداقل برساند وجود دارد.
شهرهای جدید، اجتماع های برنامه ریزی شده ای هستند که در پاسخ به اهداف از پیش تعیین شده ایجاد می شوند. شهرجدید اجتماعی خود اتکا با جمعیت ومساحت مشخص، فاصله ای معین از مادر شهر، برنامه ریزی از پیش تعیین شده، اهداف معین و همچنین برخوردار از تمام تسهیلات لازم برای ایجاد یک محیط مستقل است. 
و...


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود پاورپوینت , بررسی شکل گیری , شهرهای جدید و , تأثیر آن بر , شهرسازی قرن بیستم , سابقه شهرنشینی , به قدمت تمدن بشری ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی تنوع و گوناگونی در فضاهای شهری
معرفی و تحلیل فضاهای شهری ، پاورپوینت
تئاترشهر،دانلود پاورپوینت بررسی تالار شهر در چهارراه ولی عصر تهران
دانلود عرصه های زندگی شخصی و اجتماعی,پاورپوینت
دانلود نقش آب بر محیط شهری,پاورپوینت
دانلود تحلیل فضای شهری (بررسی خیابان ساری-قائمشهر),پاورپوینت
دانلود منظر فرهنگی,پاورپوینت
پاورپوینت کامل پدافند غیر عامل
دانلود بررسی شهر سوخته و شگفتیهای آن,پاورپوینت
دانلود پاورپوینت بررسی حضور زنان در فضاهای شهری عمومی
دانلود پاورپوینت شهر دمشق
دانلود پاورپوینت شهر قاهره -Cairo
دانلود پاورپوینت - تحلیل پیاده راه در تهران - خ هفده شهریور از میدان امام حسین تا میدان شهدا - درس برنامه ریزی کالبدی و تحلیل فضا
پاورپوینت بررسی شهر جایپور - شهر صورتی
پاورپوینت بررسی میدان گائه آئولنتی در قلب شهر میلان
دانلود پاورپوینت بررسی نظریات لوکوربوزیه در شهرسازی
دانلود پاورپوینت بررسی تفکیک عرصه و اعیان، افراز، تجمیع
پاورپوینت محله عودلاجان
پاورپوینت طراحی مبلمان شهری برای معلولین
دانلود پاورپوینت فضای سبز شهری

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد