خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود بررسی زندگینامه و آثار سیروس باورپاورپوینت

   تعدادبرگ: 48   قیمت: 7800 تومان     تعدادمشاهده  5


پاورپوینت زندگینامه و آثار سیروس باور
 
 
 
بخشی از مطالب:
سیروس باور معمار، شهرساز، استاد دانشگاه، نویسنده و یک ورزشکار حرفه‌ای و تمام عیار است پدرش معتقد بود که فرزندانش باید حرفه‌ای که به آن علاقه دارند را به طور کامل و حرفه‎ای یاد بگیرند.
زندگینامه
 
سیروس باور درسال ۱۳۱۳ در شهر شیراز به دنیا آمد.
 
باور، تحصیلات متوسطه خود را در دبیرستان البرز در سال ۱۳۳۲ به پایان برد و بلافاصله در رشته هنرهای زیبا وارد دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران شد.
 
او در سال ۱۳۳۸ در همین رشته لیسانس گرفت سپس به ایتالیا رفت و از دانشکده معماری فلورانس ایتالیا در مقطع دکترا سال فارغ التحصیل شد وی بعد از بازگشت به ایران و تدریس در دانشگاه‌های تهران و پذیرش چند طرح و مسئولیت‌های مختلف در سال ۱۳۵۸ به شهر برزیل سفر کرد و تا سال ۱۳۷۱ در آنجا اقامت گزید.
 
این معمار در ۵ کنکور ملی برزیل شرکت و در سه کنکور تقدیر دریافت می‌کند و در یک اتفاق جالب به دعوت رئیس جمهور پورکنیافاسو به آنجا سفر می‌کند ودر مدت ۲۰ روز طرحهای مسکن و شهر سازی را برای آنها پیاده می‌کند.
 
او در جاهای مختلف ایران و جهان طرحهای مختلفی طراحی و اجرا کرده است. سیروس باور یکی از آن انگشت‌شمار افرادی است که هم در پژوهش و هم در گسترش دانش معماری و شهرسازی معاصر ایران مجدد به جدیت کوشش کرده است.
 
بعد از انقلاب، زندگی شخصی و حرفه‌ای سیروس باور وارد مرحله دیگری می‌شود. سفر به خارج از کشور در سال ۱۳۵۸ و اقامت در کشور برزیل تا سال۱۳۷۱ صورت بندی کلی این مرحله جدید به حساب می‌آید.
 
طرح بنای یادبود برای بورکینافاسو، که ملهم از توتم‌هاست و به تصویب رئیس جمهور آن کشور می‌رسد، یادگار همان ۲۰ روز سال ۱۳۶۶ است.
 
طرح و اجرای چند خانه مسکونی در شهر پیانو (ایتالیا)، طرح مرکز فرهنگی ـ اجتماعی اسلامی مسجد در شهر رسیف (برزیل)، طرح ساختمان حسابداری در شهر برزیلیا (برزیل) و طرح ساختمان تجاری در شهر سن پائولو نیز از جمله رویدادهای حرفه‌ای زندگی دکتر باور در همان سال‌های اقامت خارج از کشور به شمار می‌رود.
 
مهندس ارشد طرح‌های مخصوص اداره مهندسی شرکت ملی نفت ایران ۴۸-۱۳۴۵ ـ مدیر گروه آموزش معماری دانشگاه تهران ۵۲-۱۳۵۰ ـ مدیر گروه آموزش شهرسازی دانشگاه تهران ۵۷-۱۳۵۶ ـ عضو هیأت علمی دانشکده هنرهای زیبا ۵۸-۱۳۵۰ ـ عضو شورای داوری طرح‌های جامع در وزارت مسکن و شهرسازی ۵۸-۱۳۵۰ ـ عضو هیأت مدیره نخستین سازمان نظام معماری تهران ۱۳۵۶ مهندس ارشد طرح های مخصوص اداره مهندسی شرکت ملی نفت ایران در فاصله بین سال‌های ۱۳۴۵ تا ،۱۳۴۸ عضو کمیته انتخابات و ترفیعات دانشکده هنرهای زیبا، عضو شورای اجرایی گروه معماری دانشکده هنرهای زیبا، عضو شورای اجرایی گروه شهرسازی، عضو شورای قضاوت طرح های دیپلم دانشکده هنرهای زیبا، عضو شورای قضاوت طرح های شهرسازی (طرح های جامع) در وزارت مسکن و شهرسازی، مسئول صدور کارت اشتغال به کار معماران در وزارت دادگستری از جمله سمت‌های این هنرمند معمار است.
 
فهرست
 
زندگینامه
 
فعالیت‌ها و سمت‌ها
 
کارنامه حرفه‌ای
 
فعالیت‌های آموزشی
 
آثار تالیفی
 
مصاحبه با دکتر سیروس باور : بعد از مدرنیسم هیچ مکتب دیگری را قبول ندارم
 
مصاحبه ای دیگر با استاد
 
گزارش مهمانی کانون در رستوران تهران کلاس هتل ارم – ۲۳ تیرماه  ۱۳۹۳و هشتادمین سالروز تولد دکتر سیروس باور به همراه تصاویر
 
چند تصویر از دکتر سیروس باور و دانشجویان


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت , زندگینامه و ,آثار ,سیروس باور , , , , ,سیروس باور , معمار، , شهرساز، , استاد دانشگاه، ,نویسنده و یک ,ورزشکار حرفه‌ای و تمام عیار , شیراز , دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران , ایتالیا , دانشکده معماری فلورانس ایتالیا , معمار , , ,زندگینامه , ,فعالیت‌ها و سمت‌ها , ,کارنامه حرفه‌ای,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی اندیشه ها ، نظریات و آثار استاد محمد کریم پیرنیا
دانلود بررسی پاورپوینت زندگینامه و آثار حسن فتحی
دانلود بررسی پاورپوینت زندگینامه و آثار حیدر قلی خان غیایی شاملو
دانلود بررسی پاورپوینت زندگینامه و آثار محمدامین میرفندرسکی
دانلود بررسی پاورپوینت زندگینامه و آثار اولین معمار تحصیل کرده ایرانی - میرزا مهدی خان شقاقی
دانلود بررسی پاورپوینت زندگینامه و آثار طراح برج میلاد محمدرضا حافظی
دانلود بررسی پاورپوینت زندگینامه و آثار سیروس باور
دانلود بررسی پاورپوینت زندگینامه و آثار حسین شیخ زین الدین
دانلود بررسی پاورپوینت لوکوربوزیه واصول معماری او
دانلود بررسی پاورپوینت مبانی نظری معماری, معمار برجسته ژاپن (فومی هیکو ماکی)
دانلود بررسی پاورپوینت همه چیز از هوشنگ سیحون
دانلود بررسی کاملترین پاورپوینت معرفی معماران وارتان آوانسیان( هوانسیان ) ، هوشنگ سیحون ، مهرداد ایروانیان
دانلود بررسی کاملترین پاورپوینت معرفی بهرام شیر دل
دانلود بررسی کاملترین پاورپوینت معرفی استاد نادر خلیلی
دانلود بررسی کاملترین پاورپوینت معرفی استاد محمد کریم پیرنیا
دانلود بررسی کاملترین پاورپوینت معرفی شیخ بهایی
دانلود بررسی کاملترین پاورپوینت معرفی حسین امانت
دانلود بررسی پاورپوینت معماری معاصر غرب با عنوان فرشید موسوی
دانلود بررسی پاورپوینت بیوگرفی و تحلیل آثار فرهاد احمدی
دانلود بررسی پاورپوینت معرفی آثار و زندگی نامه عبدالعزیز فرمانفرمائیان

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد