خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی کلیسای ایرفورس آمریکا

   تعدادبرگ: 36 اسلاید .   قیمت: 3500 تومان   حجم فایل: 3068 kb  تعدادمشاهده  4


فهرست مطالب
معرفی کلیسای ایرفورس
ویژگی ها کلیسای ایرفورس
بیوگرافی والترنش
ایده ساخت کلیسای ایرفورس
سایت پلان کلیسای ایرفورس
پلان ها کلیسای ایرفورس
پلان کلیسای پروتستان
پلان کلیسای کاتولیک
برش ها
نماها
پرسپکتیو خارجی
پرسپکتیو داخلی
سازه پروژه کلیسای ایرفورس
سازه های ورق تاشده
اجزای اصلی تشکیل دهنده سازه ورق تا شده
مصالح مورد استفاده
سایر تصاویر کلیسای ایرفورس
 
بخشی از مطلب
 
    محل ساخت: منطقه افسری , شمال کلرادو , در منطقه معروف ناحیه ال پاسو , کلرادو آمریکا
     سال ساخت:بین سالهای ۱۹۵۵ تا ۱۹۶۲
    آرشیتکت: والترنش
 
-این کلیسا یکی از نمونه های خوب معماری امریکاست که سالانه نیم میلیون نفر از ان دیدن می کنند.
 
-سازه الومینیوم ،فولاد و شیشه ای آن بیش از 46 متر بر فراز اسمان کلورادو قد برافراشته است.
 
-یکی از نکات برجسته این بنا ردیفهای هفده تایی مخروطی آن است در طراحی اصلی 19 مخروط بوده اما بدلیل هزینه زیاد کاهش پیدا کرده است .
 
-سازه این کلیسا یک قاب فولادی لوله ای به شکل سازه ورق تاشده که از 100 چهار وجهی متشابه تشکیل شده است، طول هر یک از قابها 23 متر و وزن آنها 5 تن است و با پانل های الومینیومی پوشانده شده اند هر یک از قاب ها 3 متر از هم فاصله دارند که این فاصله ها با شیشه های رنگی با ضخامت 2.5cm پوشانده شده اند.
 
-ارتفاع کلیسا 46 متر. طول آن 85 متر و عرض آن 26 متر است.
 
-استفاده از اشکال هندسی در ایجاد فرمها و شکلهای مختلف به منظور خلق آثار معماری بسیار رایج است. در واقع تاثیر مهم هندسه در معماری برای هیچکس پنهان نیست. کلیسای چهار وجهی دانشکده افسری آکادمی نیروی هوایی ایالات متحده ی آمریکا نمونه بسیار مناسبی از این موضوع است.
 
-معمار معروف, والتر نتسچ, با اعمال ایده چهاروجهی بر طرح خود, خالق یکی از جالبترین طرحهای معماری در اوایل دهه ۱۹۶۰ شد. این اثر را میتوان یک نمونه کلاسیک از معماری مدرن دانست. 

و.....


کلمات کلیدی مرتبط:
معرفی کلیسای ایرفورس ,معرفی کلیسای ایرفورس ,ویژگی ها کلیسای ایرفورس ,بیوگرافی والترنش ,ایده ساخت کلیسای ایرفورس ,سایت پلان کلیسای ایرفورس ,پلان ها کلیسای ایرفورس ,پلان کلیسای پروتستان ,پلان کلیسای کاتولیک ,برش ها ,ایده ساخت کلیسای ایرفورس, ایده کلیسای ایرفورس, برش کلیسای ایرفورس, ساخت کلیسای ایرفور,
مقالات مرتبط در این دسته

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد