خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود پاورپوینت بررسی خانه حاج مصورالملکی در اصفهان بهمراه پلان ها و نمامقاطع و پرسپکتیو و تصاویر

   تعدادبرگ: 32 اسلاید - دارای نقشه و تصاویر .   قیمت: 12000 تومان   حجم فایل: 7665 kb  تعدادمشاهده  55


دانلود پاورپوینت بررسی خانه حاج مصورالملکی در اصفهان بهمراه پلان ها و نمامقاطع و پرسپکتیو و تصاویر

بخشی از مطلب
 
آدرس : خيابان آيت اله كاشاني، كوچه شهيد اصفهاني، كوي محله نو، بن بست پشت بيمارستان كاشاني
 
 اين خانه محل سكونت و زندگي مرحوم حاج محمدحسين مصورالملكي مشهور به مصور طراح، نقاش شاعر و مينياتوريست بلند آوازه اصفهاني بوده است.
 
اين خانه شامل فضاهاي متنوع و زيبائي است كه در چهار سوي به حياط مستطيل شكل قرار گرفته است. در ابتداي ورود به خانه جبهه جنوب شرقي بنا پايدار مي گردد. اين جبهه شامل تالاري است كه شاه نشين آن به ارتفاع دو طبقه در ميانه دو اتاق گوشوار قرار گرفته است. اين تالار با تزئينات گچبري رنگي،‌آينه كاري و مقرنس، زيباترين فضاي خانه است.
 
در گوشه جنوبي خانه حوضخانه اي به شكل صليب به ارتفاع دو طبقه قرار دارد. در ميانه اين حوضخانه حوضي ۸ گوشه قرار دارد و بر فراز آن نورگير زيبائي تعبيه شده است. اين حوضخانه با تزئينات متنوع گچبري و مقرنس، به زيبائي بنا مي افزايد.
 
در شمال غربي خانه مجموعه ديگري است شامل تالاري كم ارتفاع و شاه نشيني زيبا و مهتابي وسيعي در طبقه دوم با ايواني كم عمق و ستون دار در انتهاي اين مهتابي مي باشد.
 
جبهه هاي شمال شرقي و جنوب غربي خانه نيز داراي يك تالار در وسط و دو اتاق سه دري در طرفين مي باشند. نماهاي پيرامون حياط شامل تزئينات آجركاري در بالا و ازاره سنگي حجاري شده در پائين ديوارها هستند.
 
ورودي اصلي خانه داراي سردر و هشتي مشترك با خانه هاي مجاور است كه پس از عبور از دو دالان به حياط مرتبط مي شود. در مقابل تالار جبهه جنوب شرقي حوض بزرگي وجود دارد كه از سنگ ساخته شده است.
 
خانه مصورالملكي علاوه با داشتن اتاق هائي كه "... موزه اي از صنايع دستي است و آينه كاري ها و پنجره ها و شيشه هاي رنگين دم طاووسي و نقاشي هاي ديواري و درهاي مزين ..." و  از شاهكارهاي هنري دوران قاجار به شمار مي رود؛ خاطره هنرمندي را در اذهان زنده مي كند كه به اعتقاد اغلب هنرمندان و كارشناسان مسائل هنري به خصوص نقاشي از عصر صفويه تاكنون در ميدان هنرهاي گوناگون يكه تاز بوده است.


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود پاورپوینت , بررسی خانه حاج مصورالملکی ,اصفهان بهمراه , پلان ها ,نمامقاطع و پرسپکتیو و تصاویر ,پلان خانه حاج مصورالملکی ,نقشه خانه حاج مصورالملکی ,معماری خانه حاج مصورالملکی ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود جاذبه های گردشگری کاشان,پاورپوینت
دانلود برداشت از بنا های تاریخی/ word
دانلود پاورپوینت بررسی خانه سجادی در کاشان
دانلود پاورپوینت بررسی خانه رضا حسینی کاشان
دانلود پاورپوینت بررسی خانه خیریه در کاشان
دانلود پاورپوینت بررسی خانه باکوچی در کاشان
دانلود پاورپوینت بررسی خانه عطارها در کاشان
دانلود پاورپوینت بررسی خانه وثیق انصاری اصفهان بهمراه پلان ها و نمامقاطع و پرسپکتیو و تصاویر
دانلود پاورپوینت بررسی خانه حاج رسولیها اصفهان بهمراه پلان ها و نمامقاطع و پرسپکتیو و تصاویر
دانلود پاورپوینت بررسی خانه حاج حسن غفوري در اصفهان بهمراه پلان ها و نمامقاطع و پرسپکتیو و تصاویر
دانلود پاورپوینت بررسی خانه گرامی یزد بهمراه پلان ها و نما و پرسپکتیو و تصاویر
دانلود پاورپوینت بررسی خانه دستمالچی درکاشان بهمراه پلان ها و نما و تصاویر
دانلود پاورپوینت بررسی خانه اصفهانیان بهمراه پلان ها و نما و تصاویر
دانلود پاورپوینت بررسی خانه داوید اصفهان بهمراه پلان ها و نما و تصاویر
دانلود پاورپوینت خانه عامری ها در کاشان بهمراه نقشه ها

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد