خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری خانه منوچهری کاشان ، هتل منوچهری

   تعدادبرگ: 36 اسلاید   قیمت: 9500 تومان   حجم فایل: 1908 kb  تعدادمشاهده  5


پاورپوینت بررسی معماری خانه منوچهری کاشان ، هتل منوچهری 
 
بخشی از مطلب
خانه و هتل زیبا و سنتی منوچهری کاشان ؛یکی از مجموعه های اقامتی فرهنگی با سبک و سیاق سنتی در شهر کاشان می باشد .  محله سرپله از محلات معتبر و مرکز ابریشم و ابریشم بافی در شهر  کاشان نیز بوده است. خانه و هتل زیبا منوچهری دارای دو ورودی و از معدود خانه های آب انبار دار کاشان می باشد . این خانه و هتل زیبا در نیمه سال ۱۳۸۶ در آستانه نابودی کامل خریداری شد و در همان سال به شماره ۱۹۳۲۷ به ثبت آثار ملی رسید.مرمت این خانه به شکلی اصولی و ساختاری  آغاز شد و اواخر سال ۱۳۸۹ به اتمام رسید. احیای این خانه مانند خانه های عباسیان و طباطبایی کاشان فقط در معماری باقی نماند ؛ خانه دارای ۹ اتاق زیبای اقامتی ، کارگاه مخمل زری بافی ، فروشگاه ، سینما و رستوران غذاهای بومی است. که این مجموعه را به مجموعه ایی زیبا تبدیل نمود
 
خانه منوچهری یکی از زیباترین آثار ملی و تاریخی ایران است .خانه منوچهری با ۹ اتاق بی نظیر اقامتی، رستوران، فیلم خانه، کارگاه مخمل و زری بافی، نگارخانه، فروشگاه صنایع دستی، کتاب وکافی نت، از منحصر به فرد ترین اقامتگاه های سنتی در ایران است . همه اتاق ها ی اقامتی پنجره های به سمت حیاط زیبای خانه دارند و همه اتاق دارای میز تحریر و مینی بار و یخچال و صندوق امانت هستند .
 
هر کدام از اتاق ها طراحی داخلی خاص خود را دارند و سرویس های بهداشتی هر کدام از اتاق ها نیر متناسب با همان فضا طراحی شده. بدیهی است صبحانه جزو سرویس هتل است. کل مجموعه دارای اینترنت بی سیم است .مهمانان در صورت نداشتن لپ تاپ می توانند از لپ تاپ های خانه منوچهری استفاده کنند.حفظ و بازسازی این خانه در راستای هدف و آرزوی بزرگتر ی به نام احیای محله سرپله به عنوان یک سایت توریستی قرار دارد.
رستوران خانه منوچهری کاشان
 
رستوران خانه منوچهری در شاه نشین جبهه شرقی از زیباترین فضاهای غذاخوری در ایران است. رستوران که با صندلی های سبک لهستانی و میزهای مربع سفید طراحی شده با نور پنجره های رنگی تزیین می شود . ورودی رستوران از اتاق کناری شاه نشین و یکی از زیباترین اتاق های خانه است. این اتاق با دیواره های کاهگلی و شبکه های رنگی گچی در بالای درها روح کاملا ایرانی دارد .
 
منوی رستوران ترکیبی از غذاهای بومی کاشان و غداهای استاندارد یک رستوران ایرانی است . معروفترین غداهای بومی کاشان مانند گوشت لوبیا با پلو شوید ، شفته سماق ، قیمه ریزه ، گوشت نخود از لذیذترین غذاهای بومی ایران هستند .
 
بدیهی است که کاشان مرکز عرقیجات سنتی ست و نوشیندنی های رستوران کلکسیونی از این عرقییجات مانند شربت بیدمشک و شربت نعنا ، شربت هل است . شیرینی های کاشان نیز مانند باقلوا ، کلوچه و سوهان کاشان با چای و قهوه وهمچنین بستنی سنتی کاشان بعد از غذا ی اصلی به عنوان دسر روی میز شما ست .
گالری خانه منوچهری کاشان
 
گالری هنری خانه در فضای بالای لابی و در میان دهلیزهای زیبا محصور شده است . هر ماه یک هنرمند فرصت دارد که کارهای خود در این گالری به نمایش گذارد .
فروشگاهخانه منوچهری کاشان
 
فروشگاه خانه در کنار رستوران و در حوضخانه قدیمی خانه در نظر گرفته شده است . در فروشگاه اثار کاربردی هنرمندان ایرانی و صنایع دستی قدیمی و پارچه های بافته شده در کارگاه خانه منوچهری و لباس ها ی طراحی شده با این پارچه در معرض نمایش و فروش است . کتاب های ایرانگردی و هنری ودفترچه های دست ساز ، سی دی های موسیقی ایرانی و آهنگسازان ایرانی نیز از دیگر محصولات فروشگاه است . علاوه براین در صورت تمایل می توانید بیشتر اشیا موجود در خانه منوچهری از قبیل گلیم و فرش و چراغ ها و وظروف رستوران را از فروشگاه خریداری کنید .
سینما خانه منوچهری کاشان
 
خانه منوچهری تنها خانه تاریخی اب انبار دار کاشان است . و حالا همان منبع اب انبار به سالن سینما تغییر کاربری داده است و با مجهزترین سیستم های صوتی و تصویری تجهیز شده است .آثار ارزشمند ی از فیلم های مستند ایران مربوط یه ایرانشناسی و هنرهای ایرانی و فیلم های از بهترین کارگردانان ایرانی و جهانی با زیر نویس انگلیسی در آرشیو سینما ی خانه موجود است .
امکانات هتل 
 
لابی ، کافی شاپ ، خدمات آژانس مسافرتی ، رستوران ، خدمات خانه داری ، تاکسی سرویس ، خشک شویی ، باغ ، خود پرداز ، فروشگاه ،
امکانات اتاق
 
بالکن ، یخچال ، حمام ، سرویس بهداشتی ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، صندوق امانات ، تلوزیون ، تلفن
 
اینترنت به صورت Wi-Fi و رایگان در تمام هتل در دسترس می باشد.
 
پارکینگ به صورت سر پوشیده در دسترس می باشد.و....


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری خانه منوچهری کاشان ، هتل منوچهری ,خانه و هتل زیبا ,سنتی منوچهری کاشان ,نمونه هتل سنتی ,نمونه موردی ,نمونه مشابه معماری ,پاورپوینت بررسی ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی روند شکل گیری باغ فردوس تهران تا تبدیل شدن به موزه سینما
پاورپوینت بررسی معماری خانه تاریخی حاج کاظم عرب
پاورپوینت بررسی معماری خانه داوودی مشهد
پاورپوینت بررسی گچبري خانه هاي كاشان در دوره قاجار
پاورپوینت بررسی سبك معماري در مجموعه سراي گلشن و تيمچه پوستي
پاورپوینت بررسی معماری عمارت بهارستان تهران
پاورپوینت بررسی معماری خانه تاریخی تهرانیها یزد
پاورپوینت بررسی معماری عمارت میرزا سلیمان خان عمارت راه نجات
پاورپوینت بررسی معماری خانه تاریخی دانشمندی یزد
پاورپوینت بررسی معماری خانه اژه ای ها خانه هارونیه اصفهان
پاورپوینت بررسی معماری خانه گلشن یزد مهمانسرای لاله
پاورپوینت بررسی معماری خانه وکیل الرعایا اردبیل ، خانه هاشم خان وکیلی در اردبیل
پاورپوینت بررسی معماری خانه تاریخی انگورستان ملک اصفهان
پاورپوینت بررسی معماری خانه تاریخی معتمدی در محمدآباد جرقویه
پاورپوینت بررسی معماری خانه تاریخی عطاری در سیرجان
پاورپوینت بررسی معماری خانه‌های تاریخی سمنان
پاورپوینت بررسی معماری خانه باغ لاجوردی کاشان
پاورپوینت بررسی معماری خانه کرمانی یا تهرانی یزد
پاورپوینت بررسی معماری خانه اخوان کاشان
پاورپوینت بررسی معماری خانه صدا و سیما یزد خانه پرده باف

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد