خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری مقبره امامزاده حسین قزوین شامل نقشه ها پلان برش و تصاویر

   تعدادبرگ: 46 اسلاید دارای نقشه ها پلان نمابرش و تصاویر   قیمت: 10000 تومان   حجم فایل: 17353 kb  تعدادمشاهده  2


پاورپوینت بررسی معماری مقبره امامزاده حسین قزوین شامل نقشه ها پلان برش و تصاویر
 
بخشی از مطلب
مقبره ساختمان کوچک و منفردی است که در میان صحن وسیع و بازی قرار گرفته است. این صحن به واسطه دیوار طاق نما سازی شده ای که از هر سو مقبره را احاطه کرده پدید آمده است. در سمت شمال و در کنار ورودی اصلی مجموعه پشت طاق نماها حجراتی نیز وجود دارد. شکل کلی صحن از شکل ساختمان میانی تبعیت می کند و به صورت مستطیل نسبتا کشیده ای است که در یک سمت گوشه های مورب دارد. صحن دارای دو ورودی اصلی در امتداد محور اصلی بقعه است. ورودی شمالی دارای سردری پر تکلف است . سردر نسبت به جداره خارجی صحن جلو نشسته و به این ترتیب چشمگیر تر شده است.
 
مقبره بنای کوشکی شکلی است که از چهار جهت به بیرون نظر می کند. گنبد خانه اصلی در میانه چهار ایوان که به چهار جهت مخالف متوجه هستند قرار گرفته است. توجه به درون گرایی در طرح حصار ساده دور صحن نیز دیده می شود. طاق نماهای عمیق این حصار همه متوجه داخلند و جداره بیرونی آن دیواری ساده بیش نیست. دیواری ساده که تنها در محل ورودی ها و در جبهه هایی که ورودی ها در آن وافع گشته اند نماسازی شده است.
 
 
 
در وضعیت امروزی بنا، نمای شمالی با بقیه نماهای بقعه تقاوت اساسی دارد. طرح نمای این سمت، چنان که با دقت در حجم کلی بنا و نیز توجه به تاریخچه آن نیز معلوم می گردد از الحاقات اولیه به بنای اولیه به حساب می آید. روشن است که در بازسازی مجموعه، هنگامی که حصار و ورودی اصلی مجموعه را طرح انداخته اند. نمایی از مقبره را که رو به روی ورودی واقع شده تغییر داده اند تا گفتگویی میان ورودی و بقعه ایجاد کنند.
 
و....


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت , بررسی معماری , مقبره امامزاده , حسین قزوین , شامل ,نقشه ها ,پلان ,برش ,تصاویر ,امامزاده , حسین قزوین ,مقبره ,بناهای تاریخی ایران ,مقابر تاریخی,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری مقبره شیخ جبرئیل کلخوران اردبیل
پاورپوینت بررسی معماری امام زاده قاسم ازنا
پاورپوینت بررسی مقبره درب شیخ نهاوند
پاورپوینت بررسی معماری بقعه چهار امامزاده قم
پاورپوینت بررسی معماری امام زاده یحیی همدان  
پاورپوینت بررسی معماری نمونه های امام زاده و مقابر تاریخی ایرانی ، نقشه امام زاده و مقابر تاریخی ایرانی
پاورپوینت بررسی معماری امامزاده صالح در تجریش
پاورپوینت بررسی امامزاده حسین(ع) قزوین - شاهزاده حسین
پاورپوینت بررسی معماری امامزاده سیداسماعیل قزوین به همراه پلان و تصاویر
پاورپوینت بررسی معماری امامزاده معصوم تهران
پاورپوینت بررسی معماری امامزاده زید تهران
پاورپوینت بررسی امامزاده سید نصرالدین تهران - امامزاده سید ناصرالدین تهران
پاورپوینت بررسی آرامگاه ملا هادی سبزواری
پاورپوینت بررسی بقعه سید رکن الدین یزد - عمارتی با زیباترین تزئینات معماری
دانلود پاورپوینت بررسی بقعه هفده تن گلپایگان
دانلود پاورپوینت بررسی بقعه خواجه اتابک کرمان
دانلود پاورپوینت بررسی بقعه پنجه شاه کاشان
دانلود پاورپوینت بررسی امام زاده علی بن جعفر قم
پاورپوینت شاه ابدالعظیم شهر ری
دانلود پاورپوینت بررسی امام زاده محمد تفرش

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد