خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی بناهای شهر قزوین در دوران صفوی

   تعدادبرگ: 28 اسلاید   قیمت: 15000 تومان     تعدادمشاهده  1


بخشی از مطلب
 دوره جدید مرمت در عمارت چهل ستون قزوین از سال 1334 آغاز شد؛یعنی از زمانی که این عمارت را،به گمان حفظ ارزش های آن ،برای کاربری موزه هنرهای زیبا در نظر گرفتند.گذشته از تعمیرات سال 1347 ،این بنا از سال حدود52 تا73(بیش از 20 سال)هر ساله دارای برنامه مرمتی بوده است. به دلیل اهمیت معماری این بنا و نقاشی های نفیس ودوره صفوی و دوره های بعد،کار مرمت به تدریج و با حساسیت ویژه ای به انجام رسید. استمرار هوشمندانه کار پژوهش و مرمت را باید از نکات مثبت و قابل تقدیر در این بنا ی تاریخی ،در طول این سالها دانست.
با توجه به گزارشهای موجود می توان چنین استنباط نمود که مرمت بنا، از دهه 50 به بعد ، از یک برنامه منطقی و پیش بینی شده ای (البته با توجه به اعتبارات در نظر گرفته شده) تبعیت کرده است. بطوریکه از استحکام بخشی بنا، که خطر سازترین و حیاتی ترین بخش محسوب می شد ، شروع شد و با رسیدن به جزئیات کالبدی بنا ، کار طراحی و ساماندهی محوطه در این دوره به پایان رسید . والبته در ضمن تمامی این سالها، آشکار سازی و تثبیت نقاشی ها با صبر و حوصله در حال انجام بود. مرمت کاخ روندی از داخل به بیرون داشته است . ابتدا حفظ ماهیت وجودی کالبد اثر مهم تلقی شده و با اطمینان از زنده ماندن بنا ، به بخش ها و مسایل بیرونی پرداخته شد .
گر چه از ابتدا عمارت را برای کاربری موزه در نظر گرفتند، ولی آنچنانکه روند انجام مرمت در این بنا را پی میگیریم ، تعمیر ساختمان به سمت سازگار شدن با این کاربری نیست. سیاست مرمت به سمت حفاظت پیش رفته و ارزش گراست و بصورت ریشه ای هدفی آرمانی را دنبال می کند . اما پیش از این بنا اسم موزه را برخود دارد و در حین مرمت یا پیش از آن همچنان با کاربری موزه ادامه حیات می دهد . این دو گانگی برخورد سیاست گذاران و تاثیر گذاران ذی نفوذ یا ذی نفع در این بنا و متخصصین مرمت ، چندان به نفع بنای تاریخی تمام نشده است . چرا که هنوز سر درگمی در برخورد با این بنا به چشم می خورد . مثلا امسال سالن طبقه بالایی را از اشیاء تخلیه کرده و طبقه همکف را به این کار اختصاص داده اند .


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,بررسی بناهای , شهر قزوین در , دوران صفوی ,اطلاعاتی درخصوص ,بناهای تاریخی ,برسی بناهای ,سنتی شهرستان بوشهر ,بناهاي دوره ي ,اسلامي ايران ,بناهاي شهر قزوين ,بناهاي شهر قزوين ,در دوران صفوي ,بناهاي ماسوله ,بناهاي مرتفع و , آسمانخراش ها ,بناهای ارزشمند ,دوره پهلوی اول ,بناهای اسلامی ,بنا,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری بنای حافظیه شیراز
پاورپوینت بررسی معماری بنای نظمیه شهربانی اثر معمار قلیچ باغلیان
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان وزارت کشور در تهران
پاورپوینت بررسی معماری ارامگاه فردوسی
پاورپوینت تحلیل معماری ساختمان اداری آرمیتا در بخارست تهران
پاورپوینت تحلیل معماری دبیرستان البرز تهران
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان شهرداری رشت با سبک معماری روسی
دانلود بررسی پاورپوینت بررسی کاخ های پهلوی
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل کاخ آپادانا خوزستان
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل قلعه دمورگان شوش
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل خانه تقدیری اردکان
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل آرامگاه شیخ ابوالحسن خرقانی شاهرود
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل خانه یغمایی ها شاهرود
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل تصویری شهرک شوشتر نو
دانلود بررسی پاورپوینت بررسی معماری موزه شاهرود
دانلود بررسی پاورپوینت بررسی معماری بازار اراک
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل ارگ حکومتی اراک
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل تاریخچه حمام‌ یا گرمابه در ایران
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل گرمابه صفا قزوین
دانلود بررسی پاورپوینت بررسی معماری حمام‌ خان كاشان

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد