خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
Enter Title
 
شما باید در حالت ویرایش باشید تا بتوانید متن را ویرایش کنید.

فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلودبررسی ,حس وحدت, پاورپوینت

   تعدادبرگ: 42   قیمت: 11500 تومان     تعدادمشاهده  2


دانلود پاورپوینت با موضوع حس وحدت
 
 
بخشی از مطالب :
پدیده‌های طبیعی آنچنان ساختار، عملکرد یا ارتباط درونی دقیقی را نشان می‌دهند، که بسیاری این فرض را که ورای آنها، یک طراح خلاق وجود دارد، نتیجه‌ای طبیعی - اگر نه اجتناب ناپذیر- دانسته‌اند.
 
 
انتظام در طبيعت
کاربرد رنگ بطور سنجیده نظم آفرین است . دراین راه می یتوان از طبیعت الهام و کمک گرفت . مثلا رنگهای همساز ی رنگها یی که د ردایره رنگ کنا رهم هستند در طبیعت یافت می شوند. رنگین کمان ا زسرخ تا بنفش ، رنگ سرخ پائیزی شامل درجه بندی نارنجی زرد، طلائی ،قهوه ا ی و ارغوانی است .یا از رنگها ی ناهمساز (مکمل) روی دایره رنگ کمک گرفت .که این تضاد به شدت رنگ ، وضوح و درخشندگی ان می افزاید.مثل صحنه ی یک غروب نارنجی بر آسمان آبی ،که بیشتر در مناطق گرم و خشک ایران وجود دارد.
 
رنگی که مورد استفاده است می تواند تک رنگ با شد مثل خانه ها ی کاشان که با عث میشود رنگ بکار رفته خیلی زیباتر حس شود یا آنکه ترکیبی از رنگها استفاده شود که معمولا پسزمینه تک رنگ یا سایه هایی از رنگ آبی است و رنگی که برای نقوش استفاده شده روی این پسزمینه ها رنگ مکمل آنست که دامنه ا ی از رنگ زرد است که بیشتر متمایل به نارنجی است و البته هم یتواند رنگ فیروزه ا ی نیز باشد .
 
تمام مصنوعات بشری هر چند که در نیت اصلی خود یکسان هستند اما در مقیاس  دستمایه و شگرد  کارکرد متفاوت بوده  مثلا مینیاتور ایرانی ، قالی باغنما  ،اسلیمی ها همکی دارای یک مفهوم و هدف هستند که همانا نزدیک کردن انسان به اصالت وجودی خویشتن است . حاصل جمع کو ششهای خلاقه آدمی در هیچ کجا به اندازه ی دهات، شهرکها و شهر های او صریح جلوه گر نیست.
 
صورت شهر
 
هر شهر با توجه به اقلیم و طبیعت دارای یک سلسله مراتب و شکلی است .که شامل نظم طبیعی، نظم هندسی و نظم هماهنگ است.
 
نظم طبيعی: نظم تصادفی، نظم خطی، نظم خوشه ا ی
 
 
نظم طبیعی :حاصل تلفیق نا آگاهانه ی قوانین کیهانی به دست انسان است . عناصر طبیعی مثل مثل کوه دره بست ررود خانه فراز و نشیب کو هها مرزهای طبیعی هستند که انسان د ر انها شهر هایی به وجود می آوردکه تابع نظم خطی ، تصادفی یا خوشه ا ی است. نظم تصادفی یا نسنجیده که بیشتر در مناطق روستائی گرم و مرطوب به چشم می خورد به خاطر مسائلی از قبیل مالکیت، نظام کشت و کارشرایط اقلیمی و زیستی واحد ها جدا جدا می سازند حدود خانه ها  را بام تشکیل می دهد و دیوار ها نقش معمول خود را ندارند .نظم خطی کم و بیش تحت تاثیر خط سیر آب است . نظشم خوشه ای که در دشتهای زراعی افقنما شهر ها شکل کرفته ولی نسبت به حالتهای قبل خود آگاهانه تر است به دو صورت وجود داردیکی در دشتها که واحدها بهم تپیده شده اند و دیگری در مناطق کوهستانی که واحدها چه از درون و چه از بیرون دارای تراکم طبیعی است.
 
نظم هندسی
د ر مرحله قبل شهرها با توجه به نظام غریزی یا نا خود آگاه شکل می گرفت ولی انسان به مرو زمان به حدی رسید که شهر ها را آگاهانه و بر اساس هندسه ساخت. بخاطر نیاز به ایمنی و استیلا و بازنگری به خاستگاه وجودی خودش.در این شهر ها نقشه های کاملا هندسی خطوط بسیار نیرومندی پدید آوردند که هیچ مانع ارضی نمی شناخت . در این طرح یک قصر پادشاهی با معبد در هسته قرار می گرفت و بقیه خانه ها به دور آن .این شهر های متحدالمرکز به مفاهیمی از قبیل حس قوی مر کزیت ، قرار گیری بر روی تخت عظیم، تضاد از حیث مقیاس معنا داده و شامل شهر های چهار گوش مثل شهر هرات و شهر مدور مثل فیروز آباد و تخت سلیمان .
 
نظم هماهنگ
در اینجا شهر یک مرکز دارد که در زمان حرکت می کندو گسترش می یابد.در این حالت مکان های مهم در طول یک خط با گذشت زمان رشد می کنندو بوجود می آیند. مثل شهر کرمان قدیم  که منطقه حاکم نشین ، بازار ، مسجد ،  مدرسه و قرار می گرفتند. در این شهر ها بازار حکم مرکز را دارد که تمام حمامها  مدرسه ها ، کاروانسراها ، آب ،  انبار ها و ....  در مجاورت بازار شکل می گیرند. نظم هماهنگ پیوند دهنده ی مکان و زمان (دو چیز متفاوت) است . زمان از طزیق تکرار وارد معماری می شود. طبیعت تکراری است مداوم و بشر از این موضوع الهام می گیرد. شهر اصفهان یکی از شهر هایی است که زمان و مکان مترادف هم هستند.در این شهر نظامهای حرکتی گوناگون علی رغم اینکه هر کدام ویژگی خاص خود را دار ا بوده ولی با هم ادغام شده و به چنان وحدتی می رسند که با عث شده اصفهان دوره صفوی نمونه برجسته ای از نظم هماهنگ شود.
 
 
 
 
 
 
 
 


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود , پاورپوینت , با , موضوع , حس ,وحدت , , ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی نظریات ارسطو در معماري
بررسی طبیعت منبع الهام بخش معماری
پاورپوینت بررسی تاثير فرهنگ بر معماري
پاورپوینت بررسی الگوهای معماری و طبیعت
پاورپوینت بررسی معماری خانه حلزونی پروژه انسان طبیعت معماری
پاورپوینت بررسی اصول و راهکارهای طبيعت در طراحي معماری
پاورپوینت برداشت از طبیعت در طراحی ، سازه در معماری
پاورپوینت بررسی معماری برج درختی محیط بانان در گلن ژان ، ایالات متحده اثر معماران: میثون
پاورپوینت بررسی انسان سنگ معماری
پاورپوینت بررسی قرآن ، طبیعت ، معماري
پاورپوینت بررسی رابطه متقابل معماری و طبیعت
پاورپوینت پروژه انسان طبیعت معماری با موضوع درخت
دانلود بررسی پاورپوینت انسان و طبیعت در معماری با موضوع مورچه به همراه کلیپ بسیار مناسب از لانه مورچه
پاورپوینت بررسی لانه سازی عنکبوت
پاورپوینت بررسی ایده های و الگوهای تعامل با طبیعت در معماری
دانلود بررسی پاورپوینت بررسی لانه سازی زنبورعسل و مرغ تاق نصرت
دانلود بررسی پاورپوینت فضای سبز برای مجتمع های مسکونی
دانلود بررسی پاورپوینت بحران طبیعت
دانلود بررسی پاورپوینت کانسپت ، استعاره
دانلود بررسی پاورپوینت امپراطوری مورچه ها و الگو برداری از شهرسازی مورچه ها

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد