خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری نمایشگاه نیسان در توکیو

   تعدادبرگ: 32 اسلاید .   قیمت: 12000 تومان   حجم فایل: 5089 kb  تعدادمشاهده  1


پاورپوینت بررسی معماری نمایشگاه نیسان در توکیو
بخشی از مطلب
نمايشگاه چيست؟ كارشناسان در مورد تعريف يك نمايشگاه با يكديگر وحدت نظر ندارند. اصولا مفهوم نمايشگاه در طول تاريخ دستخوش تغيير و تحول شده است. برخي نما را محل داد و ستد كالا تعريف كرده اند گروهي بر اين عقيده اند كه نمايشگاه صرفا محلي براي عرضه كالاست.
ترکیبی از رنگ و نور با خطوط پویا و شکل‌های پیوسته که تجسم فرم‌های ایرودینامیک خودروهای نیسان هستند، این دیزاینِ جذاب و نوآورانه توسط ایت اینک (Eight Inc) برای نمایشگاه نیسان در توکیو طراحی شده است. ساختمان نیسان کراسینگ (Nissan Crossing) به واسطه طراحی منحصر به فرد آن، اکنون به عنوان یکی از جاذبه‌های معماری منطقه گینزا (Ginza) شناخته می‌شود.
طرح این ساختمان تجربه‌ای جدید را برای بازدیدکنندگان به وجود می‌آورد، نوآوری و ابتکاری که هیجان بیننده را برمی‌انگیزد و او را به وجد می‌آورد.
 
دو جایگاه در ورودی ساختمان تعبیه شده‌‌اند که خودروهای جدید نیسان روی آنها قرار می‌گیرند، این فضا با هدف ایجاد تعامل با بازدیدکنندگان و ایجاد شور و هیجان در آنها طراحی شده‌ است. در اینجا مراجعه‌کنندگان شور و نشاطی که نیسان با معرفی ایده‌‌های جدید خود در دنیا به وجود می‌آورد را تجربه می‌کنند.
دور تا دور سالن طبقه همکف نمایشگرهایی وجود دارد که با پخش تصاویر، فضا را پویا و زنده نگه می‌دارند. طراحی ساختمان نیسان با خطوط نرم و فرم‌های پیوسته، تجسمی از کیفیت ایرودینامیک خودروهای این برند است. المان‌های نواری که به طور پیوسته روی دیوارها و زمین کشیده شده‌اند، فضایی یکپارچه و به هم پیوسته را به وجود آورده‌اند.
فضاهای جذاب و سرگرم‌کننده این ساختمان مراجعین را به بازدید از قسمت‌های مختلف تشویق می‌کند. برای راهنمایی آنها نیز اپلیکیشنی طراحی شده است که روی گوشی هوشمند آنها نصب می‌شود.
در این نمایشگاه بازدیدکنندگان می‌توانند از طریق نمایشگرهای لمسی و تعاملی، مُدل نیسان مورد نظر خود را انتخاب کنند و بعد از شخصی‌سازی، نسخه دیجیتالی آن را روی اپلیکیشن خود دریافت کرده و به خانه ببرند. کارایی دیگر این اپلیکیشن، نظارت و پیگیری رفتار بازدیدکنندگان است که با تحلیل اطلاعات آن، بازخوردها و علاقه‌مندی مراجعین در جهت بهبود خدمات، بررسی می‌شود.و.....


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت بررسی ,معماری نمایشگاه ,نیسان در توکیو ,نمايشگاه چيست؟ ,نمونه نمایشگاه ,نمایشگاه ماشین ,نمایشگاه ماشین خارجی ,معماری نمایشگاه ماشین ,نمونه موردی ,نمونه مشابه ,کیس استادی ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی مرکز چند داستانی شهری ووژو در چین ,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی خانه غلات در دانمارک،pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی مرکز بازدید کنندگان هوی ها در هنگ کنگ،pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی مرکز بازدید کنندگان باغ معدن قیشان در چین ،pptx
پاورپوینت بررسی معماری موزه هنر معاصر آقاخان تورنتو در انتاریو کانادا
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی ساختمان بنیاد اِس در فرانسه ,pptx
پاورپوینت بررسی معماری مرکز کنگره و نمایشگاه های چوبی در آگوردو ، ایتالیا
پاورپوینت بررسی طراحی معماری موزه فراری، مودنا، ایتالیا
پاورپوینت بررسی معماری قصر بلورین ، بنای کریستال پالاس
پاورپوینت بررسی معماری معبد آب اثر تادائو آندو
پاورپوینت بررسی معماری موزه ادبیات هیمجی اثر تادائو آندو
پاورپوینت بررسی معماری مرکز فرهنگی مدرن فونْدک طراح: فونْدک
پاورپوینت بررسی معماری مرکز فرهنگ آفریقایی آمریکایی آگوست ویلسون اثر Perkins + Will
پاورپوینت بررسی مرکز هنرهای نمایشی و استند آپ کمدی بلژیک
پاورپوینت بررسی موزه آب مورسيا (1988-1983) - اسپانيا
پاورپوینت بررسی مرکز هنرهای نمایشی شهر نیویورک
پاورپوینت بررسی غرفه نمایشگاهی ملبورن MPavilion 2017 توسط رم کولهاس و دیوید گیانوتن از OMA
پاورپوینت بررسی موزه هنرهاي معاصر کياسما (Kiasma Iconic) هلسينکي، فنلاند
پاورپوینت بررسی موزه ژانگ ژیدونگ در ووهان چین اثر دنیل لیبسکند
معماری موزه مرسدس بنز اشتوتگارت ، پاورپوینت بررسی موزه ماشین بنز در آلمان اثر U.N Studio

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد