خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی طرح موزه نئوس اثر دیوید چیپرفیلد

   تعدادبرگ: 25 اسلاید   قیمت: 14000 تومان   حجم فایل: 9100 kb  تعدادمشاهده  114


پاورپوینت بررسی طرح موزه نئوس اثر دیوید چیپرفیلد
 
بخشی از مطلب
موزه در خدمت جامعه خود مي‌باشد؛ از اين رو نخستين وظيفه موزه مشخص ساختن جامعه مخاطب خويش ودريافتن نيازهاي آن اعم از كلي وجزيي است. يعني با درنظرگرفتن طبقات اجتماعي، اقليت‌ها و غيره؛ براين مبنا، برنامه هر موزه‌اي با ملاحظه گسترده و ديدگاه مجموعه‌هايش، دامنه فعاليت‌ها و امكانات مادي‌اش جهت موثر ساختن آنها معين مي‌شود. به علاوه برنامه موزه بايد وجود ساير مراكز فرهنگي، نياز به ارايه دوره‌هاي فشرده درسي مربوط به همه افراد جامعه را كه در هر يك ازسطوح فعاليت موزه مطالعه و ارزيابي مي‌شود، به حساب آورد.
موزه نئوس در جزیره موزه برلین که سال ۲۰۱۱ برند جایزه معتبر ” Mies van der Rohe ” شد، در اصل توسط “فریدریش آگست استیلر” طراحی شد و طی سالهای ۱۸۴۱ و ۱۸۵۹ ساخته شد. در سال ۱۹۹۷، گروه معماری دیوید چیپرفیلد به همراه “جولین هارپ” در رقابت های بین المللی بازسازی موزه نئوس، برنده شدند. طراحی بر روی تعمیر و بازگردانی طرح اصلی با توجه به ساختار تاریخی متمرکز بود. هم ترمیم و هم بازسازی بنای موجود، از این ایده گرفته شد که باید بر روی ساختار اصلی تاکید شود. این تاکید باید از لحاظ بافت فضایی و ماده اصلی باشد. یعنی بنای جدید، بنای قدیمی را منعکس می کند، بدون اینکه از آن تقلید کرده باشد.
موزه نئوس طی جنگ جهانی دوم دچار بمبگذاری گسترده شد که باعث تخریب ساختمان شد. بعضی بخش ها کاملا از بین رفتند و بقیه به شدت آسیب دیدند. بعد از جنگ تلاش هایی برای تعمیر آن انجام گرفت و ساختار آن در معرض طبیعت قرار گرفت.
هدف اصلی این پروژه تکمیل دوباره بنای اصلی قسمت هایی بود که پس از تخریبات جنگ جهانی دوم باقی مانده بود. ترتیب اصلی اتاق ها به وسیله بخش های جدید ساختمان که با ساختار موجود پیوستگی ایجاد می کرد، حفظ شد. بازسازی باستان شناسی این بنا رهنمودهایی از منشور ونیز در مورد حوزه های مختلف حفظ ساختار تاریخی را دنبال کرد. تمام شکاف هایی که از لحاظ روشنایی و سطح در ساختار قبلی وجود داشت بدون رقابت با ساختار قبلی پر شد.
نمایشگاه جدید از سازه بتنی پیش ساخته عظیم ساخته شده اند. این سازه های بتنی که از سیمان سفید ساخته شده اند با تراشه هایی از سنگ مرمر سکسون ترکیب شده اند. راه پله ی اصلی جدید که از همان سازه های بتنی ساخته شده است، بدون تقلید از نمونه اصلی، آن را یادآوری می کند. این راه پله در یک سالن باشکوه فرار دارد که تنها بنای آجری آن حفظ شده است و تزئینات اصلی آن از بین رفته است. دیگر بناهای جدید، ” Northwest wing “، ” Egyptian court ” و ” Apollo risalit “،” the apse in the Greek courtyard “،”South Dome”،از آجرهای دست ساز بازیافتی ساخته شده اند که مکمل بخش های حفاظت شده است. با بازگردانی و تکمیل ستون ها در بخش های شرقی و جنوبی موزه نئوس، وضعیت شهری قبل از جنگ دوباره برقرار شده است. ساختمان جدیدی تحت عنوان ” گالری جیمز سیمون ” بین موزه نئوس و ” Spree ” ساخته می شود که وضعیت شهر قبل از سال ۱۹۳۸ را ترسیم می کند.
در اکتبر سال ۲۰۰۹، پس از بیش از ۶۰ سال ویرانی، موزه نئوس به عنوان سومین ساختمان بازسازی شده در ” جزیره موزه ” به روی عموم بازگشایی شد. این موزه مجموعه ای از موزه های مصری و موزه های ماقبل تاریخ را به نمایش می گذارد.
و.....


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت بررسی ,طرح موزه نئوس ,اثر دیوید چیپرفیلد ,موزه ,طبقات اجتماعي، اقليت‌ها و غيره ,موزه نئوس ,ساختمان بازسازی ,جزیره موزه ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی موزه تاریخ طبیعی آنیستون آلاباما
پاورپوینت بررسی معماری برج دیدبانی نیروی دریایی MP 3 لس لندز، جرسی بریتانیا
دانلود ,بررسی پاورپوینت طراحی موزه هنر IAG شانگهای در چین ,pptx
دانلود ,بررسی پاورپوینت طراحی موزه زمین شناسی سنکینگشان در چین ,pptx
پاورپوینت بررسی معماری موزه ملی اتومبیل اثر Cino Zucchi Architetti
پاورپوینت بررسی معماری موزه هنر استان هیوگو چو-کو، ژاپن تادائو آندو
پاورپوینت بررسی معماری موزه تاریخی سایامایک اوزاکا، ژاپن تادائو آندو
پاورپوینت بررسی معماری غرفه چوبی BUGA در دانشگاه ICD ITKE اشتوتگارت
پاورپوینت بررسی معماری موزه میراث فرهنگی ناملموس تبت در چین
پاورپوینت بررسی معماری چهار نمونه موردی موزه و فرهنگسرای خارجی و ایرانی
پاورپوینت بررسی معماری موزه و آکواریوم بندر کوبه معماران تایسی
پاورپوینت بررسی موزه هنر کیوتو سیتی کیوسرا اثر معماران تزو نیشیزاوا + جون آئوکی و همکاران
پاورپوینت بررسی معماری موزه علم و فناوری scienceland در شانگهای
پاورپوینت بررسی معماری موزه هنر مدرن نیویورک اثر شیگرو بان
پاورپوینت بررسی معماری موزه علم و فناوری Yibin
پاورپوینت بررسی موزه گالری آسانسوری در نیویورک اثر نورمن فاستر
پاورپوینت بررسی موزه فرهنگ لیانگژو هانگژو دیوید چیپرفیلد
پاورپوینت بررسی بازآفرینی و طراحی منظر مرکز هنرهای معاصر یو.سی.سی.اِی
پاورپوینت بررسی معماری نمایشگاه غرفه پاویون مراکش 2020 دبی اثر OUALALOU+CHOI
پاورپوینت بررسی معماری غرفه پاویون اسلوونی نمایشگاه میلان 2015 اثر SoNo Arhitekti

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد