خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی موزه هنرهای معاصر کلیولند اثر فرشید موسوی

   تعدادبرگ: 35 اسلاید بهمراه نقشه ها و تصاویر   قیمت: 14000 تومان   حجم فایل: 6825 kb  تعدادمشاهده  428


پاورپوینت بررسی موزه هنرهای معاصر کلیولند اثر فرشید موسوی
بخشی از مطلب
فرشید موسوی، متولد ۱۳۴۱ در شیراز است که درحال حاضر در انگلستان زندگی می کند.وی متاهل و داری یک فرزند دختر می باشد.
وی تا سیزده سالگی در ایران (شیراز ) بوده‌است و سپس برای ادامه تحصیل به انگلستان می‌رود. وی دانش آموخته دانشگاه کینگز لندن ، دانشگاه داندی و مدرسه معماری بارتلت می‌باشد.
فرشید موسوی علاوه برکار طراحی در دفترخویش به کارهای تحقیقاتی وآکادمیک معماری نیز مشغول است.وی در دانشگاه هایی چون آکادمی هنرهای زیبای وین و دانشگاه هاروارد تدریس نموده و چند عنوان کتاب از ایشان و همسرشان به چاپ رسیده.FOAدرپشت جلد کتاب خوداظهار می دارد که:معماری تجسمی نیست بلکه مهندسی زندگی مادی است.
پروفسور فرشید موسوی به مدت ۸ سال در اتحادیه معماری لندن مشغول به تدریس بود و در این مدت ریاست موسسه معماری فرهنگستان هنرهای زیبا در وین را نیز بر عهده داشت. علاوه بر سرپرستی این فرهنگستان فرشید موسوی بین سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۵ در این موسسه به تدریس نیز مشغول بود.
 
موزه هنرهای معاصر کلیولند، یک موزه ۳۴ هزار فوت مربعی است که به عنوان کاتالیزوری برای خلاقیت و رشد در یکی از محله های بین المللی کلیولند طراحی شده است. این محله خاستگاه یکی از متراکم ترین نهادهای فرهنگی، آموزشی و پزشکی این کشور است. از آنجا که موزه کلیولند یکی از نمایشگاه های غیر دائمی محسوب می شود، ساختمان جدید آن نیازی به جای دادن گالری های مجموعه ای ندارد. نکته کلیدی این بنا که آن را قادر ساخته آثار مختلفی در ژانرها و انواع گوناگون به نمایش بگذارد، انعطاف پذیری است.
این ساختمان چهارطبقه که در منطقه بالای شهر قرار دارد، فضا را برای ایجاد میدان آزاد می کند و به شکل یک پایه شش ضلعی به نوک مربعی شکل و دارای ۶۰ فوت ارتفاع است. در این نوک مربعی شکل فضای نمایشگاه اولیه قرار دارد. هر چهار طبقه شامل فضاهایی برای نمایشگاه یا برنامه های عمومی هستند. این ساختمان که در گوشه ی سایت مثلثی شکل بنا شده است، طوری طراحی شده است تا در همه طرف دارای ورودی باشد. این ورودی ها باعث دسترسی به ساختمان در امتداد فضای اطراف می شوند و به روش های مختلف می توان از آن ها استفاده کرد.
نمای ساختمان که عمدتا با فولاد ضد زنگ مشکی براق پوشیده شده است، منعکس کننده ی محیط شهری است و ظاهر آن با تغییر آب و هوا و نور تغییر می کند. سه وجه از شش وجه ساختمان، که یکی از آنها با شیشه شفاف پوشیده شده است، در طرفین یک میدان قرار دارند که محل تجمع افراد است و موزه کلیولند را به جاذبه ها و امکانات منطقه بالای شهر از جمله موسسه هنری کلیولند و واحدهای جدید تجاری و مسکونی پیوند می دهد.
 
بازدید کنندگان هنگام ورود به ساختمان، خود را در حیاط اصلی می یابند که در آنجا می توانند همانطور که ساختمان بالا می رود شکل و ساختار پویای آن را مشاهده کنند. این فضا به لابی موزه، کافه ها و فروشگاه ها و اتاقی چند منظوره با ارتفاعی مضاعف برای رویدادها و برنامه های عمومی منتهی می شود. بازدید کنندگان از آنجا می توانند برای رفتن به طبقات بالایی از راه پله بزرگ موزه استفاده کنند. این راه پله یکی از ویژگی های برتر معماری این ساختمان است.
در طبقه بالایی فضای نمایشگاهی ۶ هزار فوت مربعی وجود دارد که هیچ دیوار تقسیم کننده ی ثابتی ندارد و این امکان را می دهد که چیدمان های مختلفی در آن انجام شود. این طبقه همچنین دارای یک گالری برای کار رسانه های جدید و یک سالن است که مشرف به میدان و منطقه بالای شهر است.
و....


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت بررسی ,موزه هنرهای معاصر کلیولند , اثر فرشید موسوی ,فرشید موسوی، ,موزه هنرهای ,معاصر کلیولند، یک موزه ,بین المللی کلیولند , موزه کلیولند ,نمایشگاه های ,گالری های مجموعه ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی موزه تاریخ طبیعی آنیستون آلاباما
پاورپوینت بررسی معماری برج دیدبانی نیروی دریایی MP 3 لس لندز، جرسی بریتانیا
پاورپوینت بررسی معماری غرفه چوبی BUGA در دانشگاه ICD ITKE اشتوتگارت
پاورپوینت بررسی بازآفرینی و طراحی منظر مرکز هنرهای معاصر یو.سی.سی.اِی
پاورپوینت بررسی معماری نمایشگاه غرفه پاویون مراکش 2020 دبی اثر OUALALOU+CHOI
پاورپوینت بررسی معماری غرفه پاویون اسلوونی نمایشگاه میلان 2015 اثر SoNo Arhitekti
پاورپوینت بررسی پاویون و غرفه MPavilion 2017، ملبورن OMA دفتر معماری متروپولیتن
پاورپوینت بررسی تالار شهر جدید و مرکز فرهنگی Stadshuis در Nieuwegein هلند
پاورپوینت بررسی تحلیل معماری موزه نمایشگاه جهانی ECADI
پاورپوینت بررسی بازسازی و تبدیل نیروگاه به موزه مدرن تیت در لندن
پاورپوینت بررسی معماری موزه ملي دريايي دانمارك اثر بیارکه اینگلس
پاورپوینت بررسی معماری موزه دریایی Marítim شهر بارسلون
پاورپوینت بررسی معماری موزه هنرهای تزئینی و دکوراتیو پاریس
پاورپوینت بررسی معماری موزه ای هنرهای باستانی شانگهای
پاورپوینت بررسی معماری موزه هنرهای معاصر بارسلونا اثر ریچارد می یر
پاورپوینت بررسی معماری موزه ملی ایران یا موزه ایران باستان
پاورپوینت بررسی معماری موزه فردا اثر سانتیاگو کالاتراوا
پاورپوینت بررسی معماری موزه گوگنهایم بیلبائو اثر فرانک گری
پاورپوینت بررسی موزه دارایی آمریکا
پاورپوینت بررسی استاندارد و ضوابط طراحی و معماری مجتمع فرهنگی و هنری

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد