خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری موزه پل کلی اثر رنزو پیانو

   تعدادبرگ: 42 اسلاید بهمراه نقشه و تصاویر .   قیمت: 3500 تومان   حجم فایل: 9468 kb  تعدادمشاهده  10


پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری موزه پل کلی اثر رنزو پیانو
 
این بنا موزه آثار جمع آوری شده از پل کلی (Paul Klee)، نقاش، موسیقی دان و بزرگ ترین تئوریسین طراحی جهان، می باشد. هر چند که کابری اصلی این بنا، موزه است و در آن تعداد زیادی از مجموع 4000 اثر پل کلی که توسط خانواده او به موزه اهدا شده اند
فهرست مطالب
 
معرفی موزه پل کلی
موقعیت
تاریخچه
معمار موزه پل کلی
ایده
تپه‌ها
اتاق‌های نمایشگاه
خیابان موزه
روشنایی
روشنایی
نمای ساختمان
استحکامات خاکی
پلان موزه پل کلی
گالری تصاویر
منابع
 
بخشی از مطلب
 قطعه ای زیبا از زمین، با ویلا شونگرین و گورستان شوشالد با گور پل کلی در مجاورت آن، ظاهرا به نظر می رسید که برای ساخت یک موزه ساخته شده بود که بتواند کار کامل بنیاد پل کلی را در بر گیرد. ایده ترکیب طبیعت و معماری در یک رابطه هیجان انگیز با یکدیگر، با بهترین فرضیه در اینجا مطابقت دارد.
ایده

از همان ابتدا برای پیانو روشن است که هنرمند پل کله دارای "نفس بیش از حد گسترده و بیش از حد بزرگ" است، که او را به "ساختمان عادی" قفل می کند. برای دیدگاه کار خود، رنزو پیانو اجازه می دهد خود را از هویت محل، خط به آرامی منحنی از زمین الهام گرفته شود. که بزرگراه نیز آنجا بود، با قطع عمیق محدود کردن محل ساخت و ساز، او را مزاحم نداشت. به عنوان یک «خط زندگی» تمدن ما، به درستی در این پروژه ادغام شده و اکوسیستم زیبایی شناختی آن در اینجا پیدا می شود. در پشت ساختمان بسیار متفاوت است: برای اینکه وحدت طبیعت و معماری ناسازگار نباشد، آرزوی صریح او نیز بود که محوطه اطراف ساختمان باید به عنوان زمین مزرعه و به پارک تبدیل شود.
تپه ها

رنزو پیانو متوجه شد که تپه ها در پیش زمینه مانند چشم انداز در مقابل افق تپه های جنگل در پس زمینه قرار دارند. سه تپه به صورت خطوط زمین با زمین ترکیب شده و کل منطقه را به یک مجسمه چشم انداز تبدیل می کند. به عنوان یک ساختار هنری در راستای خود، این موسسه فرهنگی جدید را در بر می گیرد. از بزرگراه دیده شده است که ساختار سقف غیر معمول فقط برای حدود ده ثانیه قابل مشاهده است. از پارک بیرون نمی آید که آیا این سه منحنی مصنوعی یا طبیعی است. تنها زمانی که در مقابل نمای اصلی، ابعاد آشکار هستند: منحنی متوسط ​​12 متر ارتفاع دارد، جلوی شیشه به بزرگراه بیش از 150 متر طول دارد.

آرزو می کنم که زنتروم نباید نه تنها «محل یادبود» باشد، بلکه همچنین تبادل بین برخورد، آرامش و لذت بردن، رنزو پیانو با گسترش زنتروم در سه تپه حل می شود. از کل فعالیتهای مختلف کل، به عنوان نقاش، موسیقیدان، معلم، نویسنده و فیلسوف، هدف Zentrum Paul Klee این است که هنرمندانه در این پیچیدگی ارائه شود. در نتیجه هر یک از سه تپه دارای وظیفه خاص خود است. شمال هیل برای انجام آموزش هنر، برای موسیقی، کنفرانس ها و کارگاه های آموزشی، Middle Hill برای نمایش مجموعه و نمایش های در حال تغییر، South Hill برای تحقیق و مدیریت استفاده می شود.
اتاق های نمایشگاه

ظرفیت کلی و تنوع مجموعه، غیرممکن است که تمام آثار را در یک زمان نشان داده شود. حساسیت خاصی از آثار Klee نیز مانع از هر نوع نمایشگاه کلاسیک می شود که در آن همان کارها همیشه بدون تغییر هستند. در عوض Zentrum Paul Klee آثاری را که در آن به طور مرتب تغییر می کند از حدود 120 تا 150 آثار، که در هر زمان تحت یک موضوع در حال تغییر است، ارائه می دهد. دو اتاق نمایشگاه، فضا را برای بررسی های جدید از آثار کلی و ارائه تظاهرات متفاوتی از هنر بصری فراهم می کند.
موزه خیابان

ساخت Zentrum در همان زمان عملکردی و بسیار فنی است. به طور مستقیم در پشت نماد اصلی شیشه، منطقه عمومی، به اصطلاح موزه خیابان است. این منطقه پشت استخوان به موازات بزرگراه حرکت میکند، روشن است، گاهی اوقات پر سر و صدا و برای بازدیدکنندگان تنها وسیله ارتباط بین سه تپه است. در ورود به اتاق های نمایشگاه، خلق و خوی پر سر و صدا به مشاهده آرام تغییر می کند.
روشنایی

آثار Klee اغلب نقاشی های مداد و رنگ های آبی هستند که ممکن است در معرض حداکثر 50 تا 100 لومن باشند. سالن اصلی در میوه هیل یک اتاق مصنوعی روشن است، مانند سالن نمایشگاه در طبقه پایین ساختمان. نورپردازی پایه در غاری از ستون های فولادی نصب شده است که به صورت غیر مستقیم بر روی سقف اتاق ظاهر می شود. تصاویر فردی توسط نقاط تاکید شده است. نور روز که از طریق کل نمای شیشه ای می آید، با استفاده از یک سیستم حفاظت از خورشید اتوماتیک کنترل و تخلیه می شود.
نمای ساختمان

یک نتیجه از هندسه غیر معمول ساختمان، طراحی پیچیده ای است که برای نماد شیشه ای 150 متری استفاده می شود. نما در طول تمام طول به قسمت بالا و پایین تقسیم می شود. دو بخش فاج ها به وضوح جبران شده و با بالکن (سقف خیابان موزه) در ارتفاع 4 متر بالاتر از سطح زمین متصل است. نمای شیشه ای 19 متر در بالاترین نقطه خود را اندازه گیری می کند و بزرگترین شیشه شیشه وزن تقریبا نیمی از تن متر و اندازه 6 × 1.6 متر است.


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,بررسی و تحلیل , معماری موزه پل کلی ,اثر رنزو پیانو ,معرفی موزه پل کلی ,موقعیت ,تاریخچه ,معمار موزه پل کلی ,ایده ,تپه‌ها ,اتاق‌های نمایشگاه ,خیابان موزه ,روشنایی ,روشنایی ,نمای ساختمان ,استحکامات خاکی ,پلان موزه پل کلی , آثار رنزو پیانو, پاورپوینت موزه پل کلی, تحلیل موزه پل کلی, موزه پل ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری موزه ملی معاصر قطر NMoQ اثر آتلیه ژان نوول
پاورپوینت تحلیل بررسی مجموعه فرهنگی اثر OMA با الهام از موزه گوگنهایم
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مرکز فرهنگی سامی ساجوس
پاورپوینت تحلیل بررسی دو نمونه موزه خارجی
پاورپوینت بررسی معماری موزه و مرکز هنری Zentrum پل کلی اثر رنزو پیانو
پاورپوینت بررسی معماری موزه و گالری لوری مایکل ویلفورد
پاورپوینت بررسی معماری مرکز فرهنگی هنری بوتین Botín اثر رنزو پیانو
پاورپوینت بررسی معماری نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب تهران
پاورپوینت بررسی تجزیه و تحلیل معماری موزه ديانگ سانفرانسيسكو
پاورپوینت بررسی معماری آکواریوم سیاره آبی در دانمارک اثر گروه معماری 3XN
پاورپوینت بررسی معماری مرکز فرهنگی ژان ماریا تیژبائو در نیو کالدونیا اثر رنزو پیانو
پاورپوینت بررسی معماری موزه تاریخی نینگبو اثر وانگ شو
پاورپوینت بررسی معماری موزه هنرهای تزئینی و ملی باواریا در مونیخ
پاورپوینت بررسی معماری مرکز فرهنگی هنری بوتین Botín اثر رنزو پیانو
پاورپوینت بررسی معماری موزه ملی استونی اثر DGT Architects
پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری موزه گالری یو Qingcheng T معماران Zhanghua
موزه آب شهر سن پترزبورگ ، پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری موزه آب پترزبورگ
پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری مرکز هنری زنتورم پل کلی اثر رنزو پیانو
دانلود بررسی تحلیل فضای شهری ( بولوار قیطریه )
دانلود بررسی پاورپوینت بررسی نمونه خارجی موزه یهود برلین

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد