خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری غرفه اسپانیا در اکسپو میلان 2015

   تعدادبرگ: 44 اسلاید دارای نقشه و تصاویر کامل .   قیمت: 10000 تومان   حجم فایل: 1970 kb  تعدادمشاهده  1


پاورپوینت بررسی معماری غرفه اسپانیا در اکسپو میلان 2015
 
بخشی از مطلب
غرفه اسپانیا در اکسپو میلان 2015
اکسپوی میلان از ماه مه ۲۰۱۵ به مدت شش ماه در شهر میلان ایتالیا برگزار می‌شود. شعار اصلی اکسپوی امسال «تغذیه زمین، انرژی برای حیات» اعلام شده است. غرفه‌ها می‌بایست برای کم‌توانان جسمی قابل دسترس باشند، دارای فضاهای باز مملو از انواع گیاهان باشند و سازه آن‌ها به سادگی قابل جمع شدن و بازیافت باشد. اکسپو میلان با حضور 147 کشور وپیش بینی 20 میلیون بازدید کننده بین ماه مه و اکتبر 2015 با تمرکز بر چالشی ضروری در مورد چگونگی تغذیه جهانی برای افزایش جمعیت نه میلیارد در سال 2050 میباشد .
براساس تم رشد در بریتانیا ، انگلستان غرفه ای چند منظوره توسط Wolfgang Buttress طراحی و ساخته شده است .
غرفه انگلستان با هدف افزایش درک جهانی از این کشور به عنوان یک محل عالی برای تجارت و سرمایه گذاری میباشد ، غرفه نقاط قوت انگلستان و فرصت های کسب و کار که در بخش های مختلف از جمله فن آوری ، علوم زندگی و صنایع خلاق وجود دارد را نشان می دهد .
این غرفه 1910 متر مربع بوده که اطراف آن با کانسپت کندوی عسل ساخته شده است که نقش زنبور عسل ، چگونگی تحقیقات و فناوری جدید در کمک به امنیت غذایی و تنوع زیستی را بیان میکند . زنبور عسل نقش منحصر به فردی در اکوسیستم ما بازی می کند و تشابه زیادی را می توان بین فرهنگ و تعاملات در یک کلنی زنبور عسل و کسانی که در جوامع انسانی زندگی میکنند مشاهده کرد .
غرفه متشکل از پنج حوزه اصلی برای تجربه بازدید کنندگان است که شامل : باغ ، علفزار ، تراس، مرکز تجمع و برنامه معماری میباشد .
بازدید کنندگان از غرفه انگلستان توسط باغی از درختان میوه بریتانیا مورد استقبال قرار میگیرند ، و از طریق یک راهروی خاکی وارد سبزه زار میشوند .
در طول راه مسیرهای چندگانه ای قرار دارند که به حجم اصلی میرسد که بازدید کننده را به کاوش و شرکت در توسعه سفر خود به سمت کندو و فراتر از آن دعوت میکند .
غرفه در دو سطح قرار گرفته است که در سطح بالا تراس قرار دارد ، این سکو 300 متر مربع است ، و نقش میزبان را برای فضای اجتماعی گسترده ایفا میکند ، و بعد از گذر از آن به کندو میرسد .
کندو ، مکعبی با 14 متر ارتفاع میباشد که با ساختار شبکه 3D مکعبی با استفاده از آلومینیوم ساخته شده است که حجم آن کره توخالی میباشد که بازدید کننده اجازه ورود در داخل آن را دارد ، دستگاه های صوتی و تصویری تعبیه شده در درون غرفه اجازه می دهد که آن به توجه به سیگنال ها به کندوی عسل واقعی بدل کند ، این تجربه نگاه اجمالی به زندگی کلنی زنبور عسل را ارایه میدهد و تکنولوژی پژوهش نوآورانه را از طریق تجربه حسی همه جانبه نشان می دهد .در زیر تراس نیز سالنی انعطاف پذیر برای همایش ها و رویدادها فراهم می کند و در زمان های دیگر، این فضا بخشی از تجربه عمومی برای نمایش ویدئو و نمایشگاه را تشکیل میدهد .


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,بررسی معماری ,غرفه اسپانیا ,اکسپو میلان 2015 ,بررسی موزۀ جنگ ,جهانی دوم شهر ,نمونه موزۀ جنگ ,نمونه موردی موزۀ جنگ ,نمونه مشابه موزۀ جنگ ,معماری موزۀ جنگ ,موزۀ جنگ جهانی دوم ,گروه معماری ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری موزه راه آهن آلبرتا (ARM)
پاورپوینت بررسی معماری غرفه پاویون Quinta Montes Molina اثر MATERIA
پاورپوینت بررسی معماری مرکز فرهنگی مکا MECA اثر گروه معماری بیگ
پاورپوینت بررسی تجزیه و تحلیل معماری موزه ديانگ سانفرانسيسكو
پاورپوینت بررسی معماری آکواریوم سیاره آبی در دانمارک اثر گروه معماری 3XN
پاورپوینت بررسی معماری موزه تاریخی نینگبو اثر وانگ شو
پاورپوینت بررسی معماری موزه هنرهای تزئینی و ملی باواریا در مونیخ
پاورپوینت بررسی معماری موزه لو چنیت در سوئیس اثر گروه معماری بیگ در سال 2020
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع فرهنگی تئوتیتلان در مکزیک اثر گروه معماری پروداکت
پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری کافه گالری کاراکتر اثر گروه معماری اوژن ، نمونه موفق ایرانی
پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری موزه گالری یو Qingcheng T معماران Zhanghua
موزه آب شهر سن پترزبورگ ، پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری موزه آب پترزبورگ
پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری پاویون و غرفه اسپانیا در نمایشگاه جهانی ۲۰۰۵ اثر فرشید موسوی
پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری طراحی مرکز بین المللی فرهنگی در جیانگ سو چین گروه معماری زاهاحدید
پاورپوینت بررسی و تحلیل طراحی موزه‌ لانیانگ Lanyang در کشور تایوان
پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری مجتمع فرهنگی هنری سئول کره جنوبی اثر گروه معماری سئونگ‌دانگ
پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری مجموعه فرهنگی سئول کره جنوبی اثر گروه معماری سئونگ‌دانگ
دانلود ,بررسی پاورپوینت موزه ای با نمای موج دار و از جنس فولاد ضد زنگ (lenlye),pptx
دانلود بررسی پاورپوینت بررسی نمونه خارجی موزه یهود برلین
دانلود بررسی کاملترین پاورپوینت تحلیل موزه هنر میلواکی MILWAUKEE ART MUSEUM

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد