خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: بررسی و تحلیل موزه گوگنهایم بیلبائو و موزه کیاسما ، پاورپوینت

   تعدادبرگ: 115 اسلاید   قیمت: 14000 تومان   حجم فایل: 6229 kb  تعدادمشاهده  5


پاورپوینت بررسی و تحلیل موزه گوگنهایم بیلبائو و موزه کیاسما


بخشی از مطلب
  موزه گوگنهایم بیلبائو یکی از معروف‌ترین موزه‌های جهان می باشد. این موزه در اسپانیا و در شهر بیلبائو واقع شده است. موزه گوگنهام بیلبائو توسط فرانک گه ری طراحی شده است.
به طور کلی در کارهای گری نوعی گرایش مجسمه سازانه را می‌توان مشاهده کرد چه در توسعه خانه همسرش ۱۹۸۷ تا موفق‌ترین کارش در سبک فولدینگ که موزه هنرهای معاصر بیلبائو است. او معتقد است: من آثار هنرمندان را نگاه میکنم و هنر را به مثابه وسیله‌ای برای الهام خودم میپندارم و سعی میکنم تحت تأثیر هیچ فرهنگی نباشم در هر کارم روشهای جدید را جستجو میکنم. برای من قانون و قاعده محدود کننده وجود ندارد و اصولا مرزی بین درست و نادرست نمیدانم.
آثار گه ری به طور کلی نتیجه یک روند طولانی طراحی است که با استفاده از اسکیسهای متعدد، مدلهای کامپیوتری و ماکتهای بزرگ حاصل شده است. اسکیسها و نمودارهای اولیه به مدلهای فیزیکی با مقیاسهای مختلف تبدیل و این مدلها در نهایت به ساخت ماکتهای کامل می انجامد. نکته بسیار جالب در روند طراحی گه ری در استفاده از رایانه در این روند است.
بر خلاف سایر معماران که از نرم افزارهای معمول دوبعدی و سه بعدی مانند CAD و 3DMAX برای کارهای خود استفاده می‌کنند گه ری از نرم‌افزار CATIA که یک نرم‌افزار مربوط به طراحی جامدات است استفاده کرد. این نرم افزار بیشتر برای طراحی خودرو و هواپیما و محاسبات پیچیده بدنه‌های مختلف کاربرد دارد و هماهنگی بسیار عالی با سایر نرم افزارها دارد. کاتیا سطوح را تحلیل و بر اساس محدودیت سازه‌ای، کارکردی و اقتصادی پروژه آن را تصحیح می‌کرد. داده‌های عددی که به این ترتیب بدست می آمدند بار دیگر بر روی یک مدل پیاده می‌شدند تا حجمها کنترل شوند و در صورت لزوم تغییر کنند. این رفت وبرگشت بین مدلهای مطالعاتی و داده‌های دیجیتال بنیاد شکلی پروژه را به وجود می آورند. سپس از داده‌های کامپیوتر برای تهیه پلانهای ساخت موزه استفاده شد.
بی شک مهمترین ساختمان‌هایی که انگیزه‌ها و زمینه‌های لازم را برای توسعه معماری گردشگری ایجاد نموده موزه‌ی گوگنهام فرانک گری در بیلبائو اسپانیا است که در سال ‌١٩٩٧ ساخته شد.گوگنهایم بیلبائو یکی از چند موزه متعلق به بنیاد گوگنهایم نیویورک است . که موزه و نمایشگاه دائمی شامل آثار هنرمندان اسپانیایی و بین المللی است.
این موزه دارای شکل خاص و عجیب به صوت منحنی هایی مختلف طراحی شده است که در نوع خود یکی از بهترین طراحی های ساختمان در جهان است.
منحنی های در ساختمان به ظاهر تصادفی طراحی شده اند ، که معمار این بنا اعلام کرده بود که بدلیل بازتاب نور به این شکل طراحی شده است .وقتی در سال ۱۹۹۷ این موزه به روی عموم مردم باز شد به دلیل سبک طراحی خاص خود سر و صدا زیادی به عنوان یک ساختمان تماشایی در جهان به پا کرد.
و فیلیپ جانسون یکی از معماران برجسته گفت که : ” این یکی از بهترین و زیباترین ساختمان ها در زمان ماست ” شکل اصلی این بنا شبیه یک کشتی است که شیشه های بکار رفته در این بنا شبیه فلس ماهی است که بازتاب نور را به دلیل وجود درخشندگی تیتانیوم، ایجاد کرده است. به جرات می‌توان گفت تا پیش از این هرگز ساختمانی از چنین قدرت کیمیایی که یک شهر کوچک استانی در منطقه باسک اسپانیا را به بازیگر عمده‌ی جریان هنر و فرهنگ جهان تبدیل کند برخوردار نبوده است. و.....


فهرست مطالب

اطلاعات کلي
سايت پلان و جانمايي در شهر
عکس هوايي از سايت
پلان و دسترسي ها
دسترسي ها
ورودي
ورودي اصلي طبقه اول در نماي جنوبي
ورودي اصلي طبقه دوم در نماي جنوبي
تحليل پلان
دياگرام طبقه اول
تفکيک فضايي در پلان طبقه اول
ارتباط فضايي طبقه اول
دياگرام طبقه دوم
تفکيک فضايي در پلان طبقه دوم
ارتباط فضايي طبقه دوم
دياگرام طبقه سوم
تفکيک فضايي در پلان طبقه سوم
ارتباط فضايي طبقه سوم
دياگرام طبقه چهارم
تفکيک فضايي در پلان طبقه چهارم
ارتباط فضايي طبقه چهارم
تحليل نما ها
نورگيري سقفي و تفکيک فضاها در مقطع
نورپردازي
نورگيرهاي طبقه اول
نورگيرهاي طبقه دوم
نورگيرهاي طبقه سوم
نورگير سقفي
نورپردازي شب
مصالح
بررسي فرم
تحليل حجم بنا
فضاي داخلي


کلمات کلیدی مرتبط:
موزه گوگنهایم ,بررسی موزه گوگنهایم , دانلود پاورپوینت ,موزه گوگنهایم معماری , موزه گوگنهایم ,تحلیل موزه گوگنهایم بیلبائو , موزه گوگنهایم بیلبائو ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت تحلیل بررسی مجموعه فرهنگی اثر OMA با الهام از موزه گوگنهایم
پاورپوینت بررسی معماری ارگانیک ، نمونه موردی موزه گوگنهایم نیویورک اثر لوید رایت
پاورپوینت بررسی معماری ارگانیک موزه گوگنهایم در نیویورک، آمریکا
پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری موزه گوگنهایم بیلبائو اثر فرانک گری
پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری موزه گوگنهایم بیلبائو اثر فرانک گهری
پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری موزه گوگنهایم نیویورک اثر فرانک لوید رایت
پاورپوینت بررسی معماری موزه گوگنهایم بیلبائو
پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری موزه گوگنهایم نیویورک
پاورپوینت بررسی معماری موزه های آمریکا
پاورپوینت بررسی معماری موزه گوگنهایم اثر فرانک اُ گری
دانلود ,بررسی پاورپوینت نمونه موردی موزه لوور,موزه هنرهای معاصر,موزه گوگنهایم,ppt
پاورپوینت بررسی معماری موزه گوگنهایم نیویورک فرانک لوید رایت
پاورپوینت بررسی تحلیل موزه گوگنهایم نیویورک بهمراه نقشه اتوکد و تری‌دی
پاورپوینت تحلیل و بررسی موزه گوگنهایم بیلبائو و موزه کیاسما ،به همراه پلان ها و تصاویر کامل
پاورپوینت موزه هنر سامسونگ سئول کره جنوبی
پاورپوینت تحلیل و بررسی موزه گوگنهایم بیلبائواسپانیا اثر فرانک گهری
پاورپوینت موزه گوگنهایم - فرانک گری
پاورپوینت موزه گوگنهایم نیویورک

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد