خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی طرح معماری موزه پورشه اثر معماران مایسل

   تعدادبرگ: 32 اسلاید   قیمت: 10000 تومان   حجم فایل: 4358 kb  تعدادمشاهده  5


پاورپوینت بررسی طرح معماری موزه پورشه اثر معماران مایسل
 
بخشی از مطلب
 
موزه پورشه برای نمایش اتومبیل های این شرکت و تاریخچه آن ها در آلمان تاسیس شده است. در این موزه علاوه بر نمایش معماری بی نظیر پورشه، محبوب ترین اتومبیل های پورشه نیز به نمایش گذاشته شده اند.
موزه پورشه  برای نمایش اتومبیل‌های این شرکت و تاریخچه آن‌ها در آلمان تاسیس شده است. در این موزه علاوه بر نمایش معماری بی‌نظیر پورشه، محبوب‌ترین اتومبیل‌های پورشه نیز به نمایش گذاشته شده‌اند. این موزه مکانی است که در فضایی به مساحت ۵ هزار و ۶۰۰ متر مربعی ساخته شده و در آن ۸۰ مدل پورشه از قرن بیستم تاکنون که توسط طراحی شده‌اند، به نمایش گذاشته شده است.
کمپانی «پورشه» در سال ۲۰۰۵ طی مسابقه‌ای گروه معماران اتریشی*Delugan را برای ساخت بنای جدید موزه پورشه در زادگاه این نشان، یعنی شهر «اشتوتگارت» انتخاب کرد تا دستاوردهای خانواده پورشه را به نمایش گذاشته و گزارشی از وقایع‌نگاری خودروهای اسپرت پورشه ارائه دهد.
ایده کلی معماران، ترجمان نشان تجاری پورشه به زبان معماری بوده است.
طراحان، نه تنها در شکل کلی ساختمان، بلکه در تجربه فضایی نیز سعی کرده‌اند تا حرکت و ایستایی را القا کرده و معادل‌های فضایی برای سرعت، هیجان و وضوح (کیفیاتی که این نشان به ذهن می‌آورد) بیابند. همچنین به گفته معماران «طرح موزه حاصل رویکرد ما به معماری به عنوان یک ارگانیسم در تعامل بوده است؛ به این معنا که بخشی از یک کل با بقیه بخش‌ها در ارتباط باشد. از این‌رو تعامل میان بنا و محیط اطرافش مدنظرمان بوده است. 
حاصل، حجم سفیدی است با فرمی غیرهندسی، نامتعارف و سطوحی شکسته که به آرامی از زمین جدا شده و گشایشی به روی خیابان مقابل خود ایجاد کرده است. از طرفی بخش‌های معلق با سطوح آینه‌ای در زیر احجام، محیط اطراف را در خود منعکس کرده و به این ترتیب شکاف خالی میان احجام و زمین بزرگتر جلوه می‌کند. ساختمان پشت و رویی ندارد و مسیرهای متعدد اطراف و خط راه‌آهنی که در کنار سایت قرار دارد، بر خطوط بنا تاثیر گذاشته‌اند .
موزه از خارج به‌صورت یک حجم یکپارچه فوتوریستی به نظر می‌رسد که توسط شبکه‌ای فولادی و سه تیر V شکل بتونی نگه داشته شده و از هر زاویه‌ای پرسپکتیوی جذاب دارد.*فضاهای داخلی نیز مانند جداره‌های خارجی ساختمان مملو از گوشه‌های تیز و خطوطی است که حرکت را القا می‌کنند.
بازدیدکنندگان با گذر از رمپی با شیب ملایم وارد موزه می‌شوند؛ پله‌برقی بلند و شاخصی مخاطبین را از سرسرای ورودی به سالن‌های نمایش هدایت کرده و سیرکولاسیون حرکتی آن‌ها را به شکلی نامحسوس در سالن‌های مختلف حرکت می‌دهد.  رنگ سفید فضاهای داخلی زمینه‌ای خنثی برای مجموعه‌ای از اتومبیل‌های چشم‌فریب فراهم می‌کند.
و....


کلمات کلیدی مرتبط:
موزه پورشه ,طرح معماری ,نمونه موردی موزه ,نمونه مشابه موزه ,موزه خودرو ,موزه ماشین ,نمایشگاه ماشین ,اثر معماران مایسل,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود ,بررسی پاورپوینت طراحی موزه هنر سورول در کره جنوبی ,pptx
دانلود ,بررسی پاورپوینت طراحی موزه هنر زایشوی در چین ,pptx
دانلود ,بررسی پاورپوینت طراحی موزه هنر سومپو در ژاپن ,pptx
دانلود ,بررسی پاورپوینت طراحی مرکز هنر مدنی ژوهای جینوان در چین ,pptx
دانلود ,بررسی پاورپوینت طراحی موزه ملی د لا مارین در فرانسه ,pptx
دانلود ,بررسی پاورپوینت طراحی موزه وسترهایم کامانز در ایالات متحده ,pptx
دانلود ,بررسی پاورپوینت طراحی موزه علمی تخیلی چنگدو در چین ,pptx
دانلود ,بررسی پاورپوینت طراحی گالری هنری A4 لوکسهیلز در چین ,pptx
دانلود ,بررسی پاورپوینت طراحی موزه مجسمه سازی İşbank در ترکیه ,pptx
دانلود ,بررسی پاورپوینت طراحی تالار یادبود یانزی در چین ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی موزه هنر و عکاسی بنگلور در هند ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی Casal Saloio - موزه روستایی در پرتغال ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی موزه یادبود زلزله اسمریتیوان در هند ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی موزه پالیس هت لو در هلند ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی موزه مدرن استانبول در ترکیه ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی موزه هنرهای زیبای آرکانزاس در ایالات متحده ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی ورودی اصلی موزه شهر قدیمی در دانمارک ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی موزه آلپنشتات سونتهوفن در آلمان ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی موزه خانه جمهوری وایمار در آلمان ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی موزه ارتش لهستان ,pptx

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد