خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی طرح بازسازی دروازه شهر والتا از رنزو پیانو

   تعدادبرگ: 24 اسلاید پاورپوینت   قیمت: 15000 تومان     تعدادمشاهده  0


پاورپوینت بررسی طرح بازسازی دروازه شهر والتا از رنزو پیانو 
 
بخشی از مطلب
در پایتخت مالتی والنتا قرار گرفته است، طراحی رنزو پیانو برای پروژه "دروازه شهر" به پایان رسیده است. طرح Masterplan با هدف بازگرداندن، بازسازی ویژگی های اصلی و تاریخی سایت موجود و به طور همزمان محوطه سازی و اضافه کردن یک مجتمع جدید مجلس و یک تئاتر هوای آزاد است. عنصر کلیدی این بازسازی دروازه را به آسمان باز کرد. جایی که علاوه بر این از دو پله صاف و صاف و صاف، مردم را به دروازه جدید هدایت می کند، این بازسازی، استحکامات را از بازی که قبلا آنها را محاصره کرده است، آزاد می کند و به آنها اجازه می دهد که به ارتفاع و قدرت کامل خود برسند.این پروژه شامل چهار بخش است: دروازه شهر والیتا و محل آن بلافاصله در خارج از دیوارهای شهر، طراحی یک دستگاه تئاتر "در فضای باز" در خرابه های خانه سابق سلطنتی، ساختن یک ساختمان جدید مجلس و محوطه سازی از گودال
در سال 2008، رنزو پیانو، کار بر روی " دروازه ی شهر والتا " را آغاز نمود که پروژه ی دسترسی به مرکز تاریخی شهر پایتخت مالت می باشد. این طرح جامع، علاوه بر تضمین حفاظت ار میراث معماری این محوطه، به طور همزمان، مکان هایی فرهنگی و مدنی را برای غنی سازی عرصه عمومی این شهر، ایجاد می نماید.
 
این طرح گسترده شامل بازسازی دروازه ی اصلی شهر، تغییر بخشی از خندق خشک کنار شهر، طراحی ساختمان پارلمان شهر و بازسازی خانه اپرای موجود در شهر می باشد. به منظور بهبود سیرکولاسیون و راه یابی، فضاهای عمومی بیشتری به اطراف سایت، اضافه گردیده است.
 
جهت ایجاد گفت و گو و تغامل پویا میان گذشته و حال، پیانو در کنار شرکت محلی فیلیبرتی به کار پرداخت، تا به انتخاب سنگ های محلی برای دیواره های پلان و ساختاری تاریخی بپردازد. متريال های استفاده شده در این طرح، علاوه بر ایجاد یک نمای خارجی همگون، مقدار انرژی مصرفی ساختمان و میزان نور وارد شده به فضاها را نیز کنترل می نمایند. نمای پیچیده ی پارلمان که بر اساس جهت اشعه های خورشیدهماهنگ و طراحی گشته است با ایجاد سیستم نسیم و خورشید، همچون یک تهویه هوا عمل می نماید.
 
دروازه ی شهر والتا، به عنوان بخشی از مارموماک، نمایشگاه بین المللی طراحی و تکنولوژی سنگ در ورونای ایتالیا از تاریخ 24 تا 27 سپتامبر 2014، به روی عموم گشوره خواهد گشت.


کلمات کلیدی مرتبط:
طرح بازسازی دروازه شهر , والتا از رنزو پیانو ,پاورپوینت بررسی ,در پایتخت مالتی والنتا ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی موزه تاریخ طبیعی آنیستون آلاباما
پاورپوینت بررسی معماری برج دیدبانی نیروی دریایی MP 3 لس لندز، جرسی بریتانیا
پاورپوینت بررسی معماری غرفه چوبی BUGA در دانشگاه ICD ITKE اشتوتگارت
پاورپوینت بررسی بازآفرینی و طراحی منظر مرکز هنرهای معاصر یو.سی.سی.اِی
پاورپوینت بررسی معماری نمایشگاه غرفه پاویون مراکش 2020 دبی اثر OUALALOU+CHOI
پاورپوینت بررسی معماری غرفه پاویون اسلوونی نمایشگاه میلان 2015 اثر SoNo Arhitekti
پاورپوینت بررسی پاویون و غرفه MPavilion 2017، ملبورن OMA دفتر معماری متروپولیتن
پاورپوینت بررسی تالار شهر جدید و مرکز فرهنگی Stadshuis در Nieuwegein هلند
پاورپوینت بررسی تحلیل معماری موزه نمایشگاه جهانی ECADI
پاورپوینت بررسی بازسازی و تبدیل نیروگاه به موزه مدرن تیت در لندن
پاورپوینت بررسی معماری موزه ملي دريايي دانمارك اثر بیارکه اینگلس
پاورپوینت بررسی معماری موزه دریایی Marítim شهر بارسلون
پاورپوینت بررسی معماری موزه ای هنرهای باستانی شانگهای
پاورپوینت بررسی معماری موزه ملی ایران یا موزه ایران باستان
پاورپوینت بررسی معماری موزه فردا اثر سانتیاگو کالاتراوا
پاورپوینت بررسی معماری موزه گوگنهایم بیلبائو اثر فرانک گری
پاورپوینت بررسی موزه دارایی آمریکا
پاورپوینت بررسی استاندارد و ضوابط طراحی و معماری مجتمع فرهنگی و هنری
پاورپوینت بررسی معماری برج مرکز همایش فرهنگی اتریش در نیویورک
پاورپوینت بررسی معماری موزه هنرهای مدرن و معاصر استراسبورگ فرانسه

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد