خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی غرفه نمایشگاهی ملبورن MPavilion 2017 توسط رم کولهاس و دیوید گیانوتن از OMA

   تعدادبرگ: 24 اسلاید بهمراه پلان و تصاویر   قیمت: 15000 تومان     تعدادمشاهده  5


پاورپوینت بررسی غرفه نمایشگاهی ملبورن MPavilion 2017 توسط رم کولهاس و دیوید گیانوتن از OMA 
 
 
رم کولهاس معمار هلندی است .  
رم کولهاس متولد سال ١٩۴۴  رتردام هلند است  . بين سالهای ١٩۵٢  تا ١٩۵۶  در اندونزی مقيم بود و سپس به عنوان خبرنگار و فيلم نامه نویس در آمستردام ساکن شد  . پس از آن به لندن رفت و به تحصيل معماری در مدرسه AA  پرداخت .  
در سال ١٩٧٢  با کسب بورس تحصيلی عازم ایاﻻت متحده شد و در آنجا اقامت گزید . در آمریکا شيفته نيویورک شد و با چاپ کتاب  " نيویورک هذیانی ) Delirious Newyork  "( در سال ١٩٩٨  به زودی مشهور گشت .  
حدود بيست سال بعد کولهاس با کتاب " کوچک ،متوسط ،بزرگ ،خيلی بزرگ ) S.M.L.XL  "( نشان داد که ایدهٔ اصلی مدرنيسم با معماری و شهرسازی مدرن در تضاد است و برای حل مسائل امروز باید با توجه به واقعيت که وی آن را " رئاليسم نو  " می نامد، روح اصلی مدرنيسم را احياء کرد .  
کولهاس از معمارانی ست که در زمان پی ریزی تفکرات مکتب فولدینگ شروع به کار و فعاليت حرفه  ای خود کرد  . شفافيت بصری، استفاده از سطوح شيشه  ای بزرگ و به کارگيری فرم های خالص از ویژگی های کارهای اوليه او ) نظير خانهٔ دو دوست  ( است که بيشتر تحت تاثير آثار ميس وندرروهه قرار دارد 
 
 
MPavilion 2017 که توسط رم کولهاس و دیوید گیانوتن از OMA طراحی شده است، در باغ های ملکه ویکتوریا ملبورن به روی عموم باز شد.
این پروژه که با الهام از آمفی‌تئاترهای باستانی و محصور با تپه ای سبز از گیاهان بومی طراحی شده است، اولین پروژه اتمام یافته OMA در استرالیا میباشد. سازه روکش آلومینیومی سقف با طول و عرض ۱۹ متر بر فراز دو جایگاه تماشاچیان قرار دارد که یکی از آنها قابلیت چرخش و هماهنگ شدن با رویدادهای مختلف برنامه MPavilion را دارا می‌باشد. همچنین عمق دو متری این سقف شناوربرای حظار ایجاد سایه  کرده و فضایی برای تاسیسات برقی، صوتی و خدماتی فراهم می‌آورد.
 
Credit_John_Gollings_tribune
رم‌کولهاس و دیوید گیانوتن در مورد این پاویون میگویند: “طرح ما برای MPavilion در جهت برانگیختن و ترغیب انواع فعالیت ها از طریق ماهیت و طبیعت قابل تنظیم طرح و برآمده بودن از محیط طبیعی بلافصل اطراف آن است. ما خوشحالیم که این پاویون می‌تواند به عنوان تئاتری برای بحث و گفتگو در مورد شهر و توسعه آن عمل کند و به گفتمان شهری و مدنی ملبورن یاری رساند.”
Credit_John_Gollings_internal_1
Credit_John_Gollings_aerial
رابرت دویل، شهردار ملبورن اضافه میکند که “MPavilion2017 درواقع سنت‌ها و معماری گذشته را با عناصر طراحی نوآورانه کنونی تلفیق می‌کند. برای هزاران سال، مردم به آمفی‌تئاترها میرفتند تا از واقعیت فرار کنند و خود را در لذت آن محیط گم کنند؛ این دقیاقاً همان کاریست که عناصر صوتی و تصویری این پاویون به خوبی انجام میدهند.”
“همینطور که MPavilion در چهار سال گذشته تکامل یافته است، راه‌های جدیدی برای جذب طراحان و معماران بومی و همچنین خارجی یافته است.”
 
Credit_Timothy_Burgess_external
برای ساخت این پروژه، OMA با مشاوران و پیمانکاران مطرحی همکاری نموده است، از جمله؛ Kane Construction، Arup engineering، Gardener Group، landscape architects Tract، و به خصوص مدیر منطقه پروژه پائول جونز که همکاری نزدیکی با OMA داشته است.
MPavilion 2017 ، چهارمین دوره از یک برنامه سالانه است که توسط بنیاد نائومی میلگروم تاسیس گردیده؛ و توسط شهرداری ملبورن، دولت ایالت ویکتورین حمایت میشود. غرفه‌های پیشین این کنگره توسط  Bijoy Jain of Studio Mumbai (2016)،  Amanda Levete / AL_A (2015)،  Sean Godsell (2014) طراحی گردیده است.و.....


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری ,نمونه موردی ,نمونه مشابه ,غرفه نمایشگاهی ملبورن , MPavilion 2017 , توسط رم کولهاس ,دیوید گیانوتن از OMA ,پاورپوینت بررسی ,رم کولهاس معمار هلندی ,رم کولهاس ,رتردام هلند ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت تحلیل بررسی ویژگیها و مشخصات و اصول موزه سلامت
پاورپوینت تحلیل بررسی موزه ملی بهداشت و پزشکی لیندن ایالات متحده
پاورپوینت تحلیل بررسی غرفه سرپانتین 2019 اثر جونیا ایشیگامی
پاورپوینت تحلیل بررسی خانه هنر جدید آرتر در استانبول اثر معماران گریمشاو
پاورپوینت تحلیل بررسی مرکز میراث و هنر تای کوون اثر Herzog & de Meuron
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری موزه هنر جینینگ اثر ریو نیشیزاوا
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مرکز فرهنگی MÉCA اثر BIG
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری گالری گوانگیو در کره جنوبی اثر OMA
پاورپوینت تحلیل گالری هنر دانشگاه ییل اثر لوئیس کان در آمریکا
پاورپوینت تحلیل بررسی مجموعه سينمایی آزادی تهران
پاورپوینت بررسی موزه تاریخ طبیعی آنیستون آلاباما
پاورپوینت بررسی معماری برج دیدبانی نیروی دریایی MP 3 لس لندز، جرسی بریتانیا
پاورپوینت بررسی موزه تاریخ نظامی بوندزور - درسدن، آلمان
پاورپوینت بررسی مسابقه پروژه معماری کانون فرهنگ و هنر IMM
پاورپوینت بررسی طرح مسابقه پروژه معماری کانون فرهنگ و هنر IMM
پاورپوینت بررسی معماری تحلیل موزه ماکسی زاها حدید
پاورپوینت بررسی معماری مرکز فرهنگی مدنی رولدان توسط استودیوی معماری López+Arocarquitectura
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری موزه یهود برلین Jewish Museum Berlin
پاورپوینت تحلیل معماری مرکز فرهنگی بین المللی اصفهان فرهنگسرای فرشچیان
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری موزه هنر دنور Denver Art Museum اثر دنیل لیبسکیند در آمریکا

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد