خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی طراحی معماری موزه و گالری Red Hill اثر MOA Architects + Formzero

   تعدادبرگ: 24 اسلاید   قیمت: 14000 تومان     تعدادمشاهده  0


طراحی معماری موزه و گالری Red Hill اثر MOA Architects + Formzero

بخشی از مطلب
گالری رد هیل که توسط Formzero + MOA Architects طراحی شده است ،در کنار کارکردهای متفاوت گالری Red Hill، فضاهای آن نیز از لحاظ مقیاس تفاوت زیادی دارند. دسترسی به سایت پروژه از طریق طی مسیر ماجراجویانه و پیاده روی در حاشیه یک منطقه ی استوایی شکل می گیرد. این سردرگمی حتی برای کارکنان آن در روز اول باعث شد تا به سختی ساختمان را در میان انبوه بافت گیاهی و تپه ها پیدا کنند!

به هنگام مطالعه ی سایت پروژه، بافت غیرمعمولی از زمینه نمایان شد. درختان نخل اطراف، به شکل یک مرز و حائل در اطراف پروژه پراکنده اند. پی بردن به این موضوع به طور تصادفی در حین پروسه ی دیزاین به دست آمد. چراکه طراحی تجربه ی انسان از این بنا بر طراحی خود بنا پیشی گرفته بود. لذا این تجربه، در واقع سفری است که در آن فرد یک جای گمشده را می یابد. در واقع این یافتن، از طریق پیمایش درختان انبوه اطراف در پی یافتن ساختمانی فلزی و به رنگ شاخص صورت می پذیرد.

با توجه به رنگ جذاب جداره ی ساختمان گالری Red Hill، یک فرد می تواند به شکلی واضح آن را از میان انبوه درختان ببیند. هرچند، تصویر کاملی از آن را هیچ گاه به دست نخواهد یافت. ورود به این پیاده راه جنگلی، منوط به ورود به حفره ی تاریک مسیر آن است. در مقابل آن، زمانی که یک فرد در داخل ساختمان قدم می زند، گویی وارد یک تونل سفید رنگ شده است.

در کنار کارکردهای متفاوت گالری Red Hill، فضاهای آن نیز از لحاظ مقیاس تفاوت زیادی دارند. سقف بنا در قسمت های مختلف از ارتفاع بسیار زیاد تا ارتفاع کمی بلندتر از قد انسان در تغییر است. همچنین دیواره های تاشده ی آن، باعث می شوند تا فضا شکل بگیرد و در قسمت هایی دید های قاب شده ای ایجاد شود. یک راهروی زیگزاگ که به حیاط مرکزی منتهی می شود، به عنوان یک سفر در درون بیایان به منظور کشف یک فضاست. سفر به سایت با یک ماجراجویی دشوار با پای پیاده در حاشیه یک شهر گرمسیری کوچک آغاز شد. در تلاش مخفیانه برای یافتن مرز سایت در داخل مناطق داخلی ، معمار برجسته چرنگ یی لی با مساحت زمین های مزارع نخل روغنی متروکه و آنچه را که به نظر می رسید یکی از معدود چمنزارهای باقیمانده برای یک مزرعه لبنی در این منطقه است ، طی کرد. محل دقیق این سایت در روز اول ناشناخته مانده است ، زیرا خدمه در میان بزرگی ، تپه های عایق بندی شده در چشم انداز کشاورزی احساس بی نظمی کردند که به زودی محو می شوند زیرا برنامه های توسعه مسکن شهری در این منطقه در حال اجرا است.
گالری رد هیل | معماران MOA + Formzero

عکس ها: رونسون لی از عکاسی Twins
طراحی گالری Red Hill:

در حین مطالعه سایت ، الگوی منظره غیرمعمول پدیدار شد. درختان روغن نخل حاکم حاشیه ای در اطراف منطقه ای تشکیل دادند که بعداً به آن خوشه ای از درختان لاستیکی گفته شد که در طول عملیات پاکسازی زمین حفظ شده اند. این حادثه الهام بخش روند طراحی بعدی بود.
طراحی یک تجربه انسانی قبل از طراحی ساختمان واقعی گالری رد هیل انجام شده است. این سفری است که در آن یک مکان فراموش شده کشف می کند. مسیر گالری در یک انتهای جنگل لاستیکی حفظ شده یافت می شود زیرا بازدید کنندگان تشویق می شوند تا از طریق درختان روی یک سکوی سیم پیچ و بلند فلزی مسیر خود را پیدا کنند. با توجه به نمای قرمز چشمگیر ساختمان ، همیشه می توان آن را در پشت جنگل مبهم دید. با این حال ، تصویر آن هرگز مشخص و کاملاً آشکار نیست. ورود به مسیر جنگلی شبیه ورودی غاری تاریک است. برعکس ، هنگامی که وارد گالری ساختمان می شوید ، یک غار بزرگ سفید مشاهده می کنید.


کلمات کلیدی مرتبط:
طراحی معماری ,موزه و گالری Red Hill ,MOA Architects + Formzero ,پاورپوینت بررسی ,گالری رد هیل ,توسط Formzero ,MOA Architects طراحی شده ,گالری Red Hill ,MOA Architects + Formzero طراحی شده است. دسترسی به سایت پروژه از طریق طی مسیر ماجراجویانه و پیاده روی در حاشیه یک منطقه ی استوایی شکل می گیرد,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی موزه تاریخ طبیعی آنیستون آلاباما
پاورپوینت بررسی معماری برج دیدبانی نیروی دریایی MP 3 لس لندز، جرسی بریتانیا
پاورپوینت بررسی معماری غرفه چوبی BUGA در دانشگاه ICD ITKE اشتوتگارت
پاورپوینت بررسی بازآفرینی و طراحی منظر مرکز هنرهای معاصر یو.سی.سی.اِی
پاورپوینت بررسی معماری نمایشگاه غرفه پاویون مراکش 2020 دبی اثر OUALALOU+CHOI
پاورپوینت بررسی معماری غرفه پاویون اسلوونی نمایشگاه میلان 2015 اثر SoNo Arhitekti
پاورپوینت بررسی پاویون و غرفه MPavilion 2017، ملبورن OMA دفتر معماری متروپولیتن
پاورپوینت بررسی تالار شهر جدید و مرکز فرهنگی Stadshuis در Nieuwegein هلند
پاورپوینت بررسی تحلیل معماری موزه نمایشگاه جهانی ECADI
پاورپوینت بررسی بازسازی و تبدیل نیروگاه به موزه مدرن تیت در لندن
پاورپوینت بررسی معماری موزه ملي دريايي دانمارك اثر بیارکه اینگلس
پاورپوینت بررسی معماری موزه دریایی Marítim شهر بارسلون
پاورپوینت بررسی معماری موزه ای هنرهای باستانی شانگهای
پاورپوینت بررسی معماری موزه ملی ایران یا موزه ایران باستان
پاورپوینت بررسی معماری موزه فردا اثر سانتیاگو کالاتراوا
پاورپوینت بررسی معماری موزه گوگنهایم بیلبائو اثر فرانک گری
پاورپوینت بررسی موزه دارایی آمریکا
پاورپوینت بررسی استاندارد و ضوابط طراحی و معماری مجتمع فرهنگی و هنری
پاورپوینت بررسی معماری برج مرکز همایش فرهنگی اتریش در نیویورک
پاورپوینت بررسی معماری موزه هنرهای مدرن و معاصر استراسبورگ فرانسه

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد