پاورپوینت بررسی طراحی معماری موزه Belvédère در فریسلند هلند
موزه Belvédère در Oranjewoud ، منطقه ای از زیبایی طبیعی درست در خارج از شهر Heerenveen در استان فریسلند هلند ، واقع شده است.
با نزدیک شدن به موزه از شمال ، از روستای کوچک De Knipe ، در ابتدا چیزهای بسیار کمی برای دیدن وجود دارد: یک شیء مستطیلی ساده و طولانی ، در فاصله. نمایهای تیره رنگ تقریبا در برابر تنه درختان نامرئی است. فقط دو تکه سبک تر نشان داده شده توسط ورودی موزه و رستوران کمی تضاد ارائه می دهد. وقتی اقاقیا هایی که در باغ جلوی موزه کاشته شده اند ، طی چند سال پر شوند ، این معماری بسیار کم نظیر خواهد بود.
این معماری با داشتن فرم قدرتمندی که توسط سطوح قدرتمند و عمدتاً بسته روی نمایها برجسته شده است ، با طبیعت بزرگ بازالت با ضخامت های مختلف روبرو می شود ، در طبیعت حضور طبیعی دارد. علاوه بر این ، مکان ساختمان که بیش از صد متر طول دارد ، به سختی می توان گفت که متوسط باشد: این موزه با جسورانه کانال بزرگ را که در قرن 18 ساخته شده توسط معمار و باغبان چشم انداز دانیل ماروت ایجاد کرده است به عنوان ضمیمه ای از منار. خانه اورانجود.
در میان دیوارهای موزه ، معماری نیز در نمایشگاه های گالری های مختلف مقام دوم را به نمایش می گذارد. نمایشگاه دائمی در یک بال به نمایش گذاشته می شود که به روشی ساده و منظم به یک سری اتاق های آزاد تقسیم می شود. یک فضای مسالمت آمیز مشابه برای نمایشگاه های خاص حاکم است ، جایی که می توان با کمک پارتیشن های متحرک اتاق های جداگانه ایجاد کرد.
این رستوران با دیوارهای شفاف خود که بین دو بال فوق الذکر قرار گرفته است ، منظره ای پانوراما از منطقه جنگلی اورانجوود در جنوب و آب و مزارع فنلاند به سمت شمال ارائه می دهد. این دیدگاه چنان چشمگیر است که با نشستن در رستوران ، احساس اینکه بیرون از درها بجای ساختمان باشد ، احساس می کند. این منظره همچنین باعث می شود که به طور مداوم در بخش های دیگر موزه احساس شود: پنجره های شکاف در سطح پلاتین در اتاق های نمایشگاه نه تنها مقدار مشخصی از نور روز را فراهم می کنند بلکه چشم اندازی از زمین و آب اطراف ساختمان را نیز نشان می دهند.
این بدان معنا نیست که معمار اِرده شیپرس از دفاتر اینبو در نزدیکی درشتن موزه ای طراحی کرده است که بسیار ناعادلانه و تقریباً نامرئی است. کیفیت پارادوکسیک معماری موزه بلوردر این است که حضوری کاملاً مشخص را با هوای فروتنی ترکیب می کند. شکل آن مینیمالیستی است ، اما بدون تأثیر شوک مینیمالیسم با سرمایه "M". در حالی که به هیچ وجه یک ساختمان کوچک نیست ، اما خود را به چشم انداز بی حد و حصر تنظیم نمی کند. در حقیقت ، ساختار بر پیوندهای صمیمی که معماری می تواند بین چشم انداز و هنر ایجاد کند ، تأکید دارد.و....