خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی طراحی معماری مرکز ملی رقص

   تعدادبرگ: 25 اسلاید دارای پلانها و تصاویر   قیمت: 15000 تومان     تعدادمشاهده  1


پاورپوینت بررسی طراحی معماری مرکز ملی رقص

مرکز اداری سابق پانتین ، که در سال 1970 توسط معمار ژاک کالیز تکمیل شد ، به عنوان یک مستودون بتونی در آمد.
مشخصه موسسات عظیم اداری که در حومه پاریس ساخته شده است ، پاکت بیرونی ساختمان بصورت طاق دار ، کاملاً از بتن خاردار ساخته شده است ، در حالی که فضای داخلی به دلیل حجم های مهم ، بواسطه راهروهای گردش سیرکولاسیون بسیار سخاوتمندانه ، توسط فضاهای گسسته بزرگ تشکیل شده است. در اطراف یک فضای دهلیزی مرکزی.
چالش آموزش در توانایی ساختمان موجود برای پذیرش برنامه کاربردی جدید و تحقق سیستم های فنی مدرن لازم برای استودیوهای رقص نسبتاً پیچیده است.
ATRIUM
واژگان معماری بنای موجود ، ارتفاعات بزرگ سقف ، گسست در راهروهای گردش خون ، دهلیز مرکزی تئاتری ، هویت قوی مرکز ملی رقص را تضمین می کند.
با عبور از کل ساختمان ، مستقیماً در پشت پله و رمپ مجسمه ای ، یک دیوار "پشت زمینه" مداوم ، که در هر سطح قابل مشاهده است ، به طور عرضی آشکار می شود ، ارتفاع کامل ساختمان. این بک گراند تجهیزات فنی ، آسانسور ، پله ها و هشتی را ماسک می کند.
نمای داخلی جدید بین نمایهای بسیار شیشه ای استودیوها و پانل های بزرگ گچ رنگ قرمز متناوب است.
FOYER
سالن "رنگین کمان" فضای رقابتی محرمانه را به رقصندگان ، در مقیاس کمتری ارائه می دهد. حیاط کمیسر قدیمی با از بین بردن لعاب موجود افتتاح شد. اتاق های استراحت و استراحت در کنار راهروهای باز مرتب شده اند.
پوست ساختمانی
"مخزن" ساختمان موجود (تیرها ، کیسونها ، دیوارهای سازه) و سیستمهای فنی موجود (عایق صوتی ، HVAC ، و غیره) به طور سیستماتیک قابل مشاهده باقی مانده است.
مداخله در دیواره های موجود به حداقل رسیده است ، به عنوان مثال ، دیوارهای ساختاری فضاهای اداری فقط با گچ عایق ، تا حدی مضاعف شده بودند که این امر امکان درک سطوح دیواری موجود را فراهم می آورد.
نقوش هندسی موجود ، که در حین ریختن بتن محکم شده بودند ، در صورت امکان قابل مشاهده بود.
STUDIOS
یازده استودیوی رقص در جلد ساختمان های موجود گنجانده شده است. با استثناء استودیوهایی که نیاز به درمان صوتی ویژه ای دارند که نیاز به عایق کاری انتزاعی دارند ، دید سازه بتونی امتیاز بیشتری داشت.
مداخلات معماری در درجه اول آکوستیک بود.
کیسون های سقفی و سطوح عمودی با پانل های الیاف سیمانی درمان شدند. سقف های فلزی کاذب در قسمت مرکزی هر اتاق به حالت تعلیق درآمد.
تمام کفپوش ها بصورت سیستماتیک با کفپوش بلوط سنتی درمان می شوند.
هشتی های ورودی به رنگ روشن و به رنگ سبز روشن است که به شدت از انتقال بین راهروهای گردش خون و استودیوها یاد می کنند.
وسایل ساختمانی
علائم بیرونی اولین مداخله قابل مشاهده است. مناسب تر است که از ترکیبی از زبان معماری سخن بگوییم تا یک تلفیق. هرچه ممکن که نزدیک به دیوارهای بتونی موجود پوشیده شده باشد ، قطعات آلومینیومی آنودایز شده "جدید" نمای خیابان را در خیابان نشان می دهند.
روشنایی
دومین مداخله بزرگ در ساختمان مربوط به نورپردازی نمای بیرونی ساختمان بود. این کار از داخل کشور انجام شد. چراغ های نئونی در فضای داخلی اتاق ها یک چراغ رنگی را پخش می کنند و "ماسک" و "اندام" ایوان بتونی را متمایز می کند.
و....


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری ,طراحی معماری مرکز ملی رقص ,پاورپوینت بررسی ,مرکز اداری ,نمونه موزه رقص ,نمونه موردی مرکز ملی رقص,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی موزه تاریخ طبیعی آنیستون آلاباما
پاورپوینت بررسی معماری برج دیدبانی نیروی دریایی MP 3 لس لندز، جرسی بریتانیا
پاورپوینت بررسی موزه تاریخ نظامی بوندزور - درسدن، آلمان
پاورپوینت بررسی مسابقه پروژه معماری کانون فرهنگ و هنر IMM
پاورپوینت بررسی طرح مسابقه پروژه معماری کانون فرهنگ و هنر IMM
پاورپوینت بررسی معماری تحلیل موزه ماکسی زاها حدید
پاورپوینت بررسی معماری مرکز فرهنگی مدنی رولدان توسط استودیوی معماری López+Arocarquitectura
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری موزه یهود برلین Jewish Museum Berlin
پاورپوینت تحلیل معماری مرکز فرهنگی بین المللی اصفهان فرهنگسرای فرشچیان
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری موزه هنر دنور Denver Art Museum اثر دنیل لیبسکیند در آمریکا
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری موزه هنر کیمبل اثر لویی کان
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مرکز فرهنگی ژان ماری تیجیبائو
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری فرهنگسرای نیاوران تهران
پاورپوینت بررسی معماری کلیسای نور تادائو آندو
پاورپوینت بررسی معماری غرفه چوبی BUGA در دانشگاه ICD ITKE اشتوتگارت
پاورپوینت بررسی موزه خانه Benesse مرکز ادغام موزه با یک هتل، بر اساس مفهوم "همزیستی طبیعت، هنر و معماری
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری موزه مارپیچ BIG برای Audemars Piguet
پاورپوینت بررسی معماری موزه لانیان در تایوان اثر کریس یائو
پاورپوینت بررسی معماری موزه هنر معاصر Castilla y Leon لئون، اسپانیا
پاورپوینت بررسی بازآفرینی و طراحی منظر مرکز هنرهای معاصر یو.سی.سی.اِی

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد