پاورپوینت بررسی طراحی پارک و نمایشگاه ساختمان مدل مینی سیتی در آنتالیا
گردشگری در زندگی روزمره آنتالیا رایج شده است و به دلیل سرمایه گذاری های جدیدی که هم در سطح شهر و هم در اطراف آن انجام شده است ، تقاضای بیشتری پیدا کرده است. پویایی عظیمی که گردشگری مصرف کننده را توصیف می کند ، منجر به ایجاد تصاویر و جاذبه های "جایگزین" به منظور ادامه تحریک تعداد و فرکانس بازدید کنندگان شده است. علاوه بر این ، پسامدرنس قلمروهای اجتماعی و فرهنگی را تار کرده است و باعث شده است تا آنها به روشی کاملاً سطحی درک شوند. به این معنا ، پارک مینیسی مدل - جایی که مدل های مقیاس 1:25 از ساختمانهای خاص در ترکیه به نمایش گذاشته شده است - سناریوی جذاب توریستی است که باعث می شود به جای تجربه فرهنگ اصیل ، مصرف علائم و تصاویر را ترویج کند.
در عصری که رابطه بین نمایندگی و واقعیت روز به روز شک و تردیدتر می شود ، معضل بین آنچه ممکن است باز یا محصور بماند ، اساس اصلی طرح شد. مطابق با گفته های سرمایه گذار پروژه ، در حالی که پارک با قرار گرفتن در مکانی کاملاً قابل مشاهده ، باید گردشگر مصرف کننده را به خود جلب کند ، اما مدل های نمایش داده شده از بیرون ناچیز بودند.
با استفاده از روشهای ساختاری غیر متعارف ، رابط طولانی در جنوب بین پارک و فضای عمومی توسط یک سری پوسته ها شکل گرفته است که هم به عنوان جداکننده اساسی و هم یک پوشش عمل می کنند. شفافیت بصری برای ساختمان توسط پسوندهای متناوب فضای داخلی ایجاد می شود که پوسته ها را سوراخ می کنند و به تراس های خارجی تبدیل می شوند. بلوک در حاشیه غربی ، که از سطح زمین بلند است ، به عنوان عنصری طراحی شده است که در سکوت ساختمان را از خیابان جدا می کند. این امر با ابراز پوسته در جنوب تضاد دارد ، و از مرز بودن مرز داخلی که از خارج تعریف می کند - یا نه - در تضاد است.
این ساختمان نمایشگاهی ، پارک موجود ، که شامل مدلهای مقیاس ساختمانهای تاریخی است ، را به یک فضای خصوصی تبدیل کرده و باعث ایجاد تجربه بازدیدکنندگان پیشرفته می شود. این ساختمان از نوع پلانی با روبشی کم و باریک است که آدرس آن از پارک به شمال با یک سری تراسهای چوبی و ستونها قرار گرفته و از طریق دو سطح شیب دار بر روی استخر امکان دسترسی به آن را فراهم می کند. این برخلاف ارتفاع دریا که تکه های سنگی از جنس پارچه ای زاویه ای شکل گرفته می شود ، شکلی آرام و قابل تامل دارد. ورودی اصلی بازدیدكنندگان را از طریق "تردد" از طریق تونل به تراسها ، از آنجا كه می توانند دو طبقه گالری را گشت و گذار كنند یا از آنجا پارک را مشاهده كنند ، جلب می كند.
و....