خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود ,بررسی پاورپوینت معماری موزه نیانجینگ چین ,pptx

   تعدادبرگ: 36 اسلاید دارای نقشه و تصاویر   قیمت: 12000 تومان   حجم فایل: 2424 kb  تعدادمشاهده  1


دانلود ,بررسی پاورپوینت معماری موزه نیانجینگ چین ,pptx
 
 
بخشی از مطلب   
 
بازسازی موزه نیانجینگ چین یکی از آن پروژه های تلفیقی بین معماری مدرن و نمای سنتی می باشد که با هدف ترویج فرهنگ کشور مذکور به اجرا رسیده است. موقعیت موزه نیانجینگ در داخل دروازه ژونگ شان نزدیک کوهستان بنفش واقع شده که یکی از مناطق قدیمی کشور چین محسوب می شود. ساخت سالن اصلی در سال 1935 آغاز شده بود، اما به دلیل جنگ با کشور ژاپن ساخت آن متوقف شد و پس از جنگ سالنی برای نمایش در سال 1999 به مجموعه اضافه گردید. فاز دوم طراحی و بازسازی مجموعه دارای فلسفه طراحی کاملا متفاوت نسبت به ساختمان اصلی بود.
این پروژه یک بازسازی و گسترده سازی یک مجموعه فرهنگی بود. موزه نیانجینگ حاصل کار نسل معماران قدیمی درگذشته و طراحان امروزی می باشد تا بهترین فرمت موجود را برای این ساختمان کلاسیک خلق کنند. فرم ساختمان بر اساس سبک مدرن طراحی شده تا در طول زمان تغییرات کاربری و بازسازی سهل باشد. به واسطه سبک مدرن و حجم مکعبی ساختمان، تلفیق یک سبک مدرن/کلاسیک بر روی نما بسیار راحت تر شد.
طراحی نمای موزه بر اساسا یک مفهوم سنتی با علم عملکرد فضایی شکل گرفته است. المان های باستانی معماری چین با الگویی سنتی بر روی سقف و دیوارهای مجموعه تعبیه شده اند و به عبارتی امضای طراحان به عنوان ارجاع طرح خود به گذشته است. این ویژگی های معماری سنتی حافظه تاریخی شهر را به نمایش می گذارد. به عبارتی واژه های گسترش، ادغام و بازسازی در این پروژه معنا پیدا کرده اند. 
پس از اندازه گیری و محاسبات دقیق پروژه، سقف سالن نمایش آثار قدیمی 3 متر افزایش یافت. بنابراین ارتفاع ساختمان موزه کمتر از ساختمان های اطراف خود نیست. این تغییر بدون تخریب یا طرح کلی مجموعه کوه بنفش صورت گرفته تا خط نمای ساختمان اصلی بدون تغییر باشد. طراحی نما توسط متریال سنگ به اجرا رسیده و تلفیقی از سبک مدرن و سنتی است. الحاقات سنتی نما با خطوط باستانی چینی یک بعد نسبتاً خشن و محافظه کارانه ای برای کالبد مجموعه بوده و کلیت ساختمان را بیشتر به یک فضای دفاعی تبدیل کرده است.
برای طراحی داخلی تصمیم گرفته شد از متریال مس به عنوان تزئینات داخلی استفاده شود. پوشش های پر زرق و برقی که در دکوراسیون داخلی به کار رفته، یک نوع لعاب برای بافت قدیمی مجموعه می باشد. می توان اظهار داشت که کالبد قدیمی تحت پوشش و حفظ متریال جدید قرار گرفته است. پله های چوبی که عرصه ورودی به سالن اصلی را متصل کرده اند، بیش از 80 سال قدمت داشته و جز برنامه های حفظ هویت بنا می باشند. طراحی دکوراسیون داخلی، استند ها و ویترین ها همگی تغییر کرده و بر اساس متد و تکنولوژی روز ساخته شده اند.
 


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری ,موزه نیانجینگ چین ,کشور چین ,معمار ,نمونه موردی موزه ,نمونه مشابه موزه ,نقشه موزه ,طرح موزه ,پلان موزه ,دانلود ,بررسی پاورپوینت معماری موزه نیانجینگ چین ,pptx,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی موزه میراث آنرنفانگ و ایستگاه آنرن در چین ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی موزه اسکی نروژ ,pptx
پاورپوینت بررسی معماری موزه راه آهن آلبرتا (ARM)
دانلود ,بررسی پاورپوینت طراحی موزه هنر IAG شانگهای در چین ,pptx
دانلود ,بررسی پاورپوینت طراحی موزه زمین شناسی سنکینگشان در چین ,pptx
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مرکز فرهنگی حیدر علی اف Heydar Aliyev Centre
پاورپوینت بررسی معماری مرکز فرهنگی مدنی رولدان توسط استودیوی معماری López+Arocarquitectura
پاورپوینت بررسی معماری موزه‌ باستان‌شناسی ملی ایران
پاورپوینت بررسی معماری موزه خودرو در نانجینگ، چین توسط شرکت 3GATTI
پاورپوینت تحلیل معماری مرکز فرهنگی سینمایی دزفول ، فرهنگسرای دزفول
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مرکز ژرژ پمپیدو رنزو پیانو و ریچارد راجرز
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری خانه شیشه ای فارنزورث اثر میس ون در روهه ppt
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری موزه ICO در اسپانیا
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری موزه هنرهای معاصر فورت ورث Fort Worth تادائو آندو
پاورپوینت بررسی معماری موزه باستان شناسی و مردم شناسی شاهرود
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مرکز هنر و فرهنگ کاسا داس آرتس در پرتغال
پاورپوینت بررسی معماری غرفه چوبی BUGA در دانشگاه ICD ITKE اشتوتگارت
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری موزه هنرهای معاصر تهران
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مزون لباس لویی ویتون در سئول
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری موزه المپیک و پارالمپیک ایالات متحده

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد