خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود ,بررسی پاورپوینت معماری مرکز نمایش چی شی (Chi She)معماری آرکی یونین (Archi-Union),pptx

   تعدادبرگ: 24 اسلاید دارای نقشه و تصاویر   قیمت: 15000 تومان     تعدادمشاهده  5


دانلود ,بررسی پاورپوینت معماری مرکز نمایش چی شی چین(Chi She) معماری آرکی یونین (Archi-Union),pptx

بخشی از مطلب  

طراحی مرکز نمایش چی شی ؛ چی شی گروه هنری است که توسط ژانگ پیلی (ZHANG Peili)، گینگ جینگی (GENG Jiangyi) تاسیس شد.

معمار: شرکت معماری آرکی یونین (Archi-Union)

محل: شانگهای، چین

معمار مسئول: فلیپ اف یوان /  گروه معماری آرکی یونین

مساحت: 200 متر مربع

سال ساخت پروژه: 2016

عکس از: سو شنگ لیانگ، بیان لین



فضای نمایشگاهی در منطقه نمایشگاه هنری بوند غربی با نهایت واقع گرایی تصویر کردند، در واقع به دنبال جذابیت فضایی، هماهنگی با محیط زیست یکپارچه و جدایی ناپذیر و ضمن تحقق نمونه‌ای رسمی مطابق با رسالت هنری درون ساختمان طراحی شد. امید است که این ساختمان بتواند فضای هنری خوشایند و غنی متناسب با فضای هنری ارائه دهد، که در آن رویدادهای مختلف هنری مانند نمایشگاه‌های خلاق، کارگاه خلاقیت برگزار و ارتباط فی البداهه و بدون برنامه‌ریزی اجرا شود.

 

به منظور طراحی فضای نمایشگاهی ماکزیمم، دیوارهای خارجی اولیه، ضمن ارتقا ظاهر و تقویت ساختار اولیه، حفظ شدند. بنابراین، تحت شرایط حفظ درک فضایی کل پارک هنری، بخشی از سقف بالاتر برده شد، تا فضایی لایه بندی شده خلق شود و مردم از مشاهده آسمان بی عیب و نقص بالای سرشان لذت ببرند. علاوه بر این، سازه سقف با ساختاری چوبی، با کابل های کششی کم وزن و کارآمدتری جایگزین شد.
 

برای ایجاد پنجره سقفی، بخشی از سقف برداشته شد. پنجره های سقفی تغییرات شرایط آب و هوایی و حال و هوای آسمان را نشان می‌دهند و یک احساس هماهنگی با طبیعت ارائه می‌دهند.

 
از سوی دیگر، آجرهای خاکستری سبز رنگی متناسب با این ساختمان باستانی در بخش بیرونی، واقع در حد واسط پارک و موزه، استفاده شد. به دیوار سمت ورودی تاب کمی داده شد، این پیچ خوردگی، بافت دیوار چین داری را ایجاد می‌کند که بخشی شکوهمند و تحسین برانگیز از تغییر فرم است. بیان معماری به خوبی با کمک تاب دیوار، نشان داده شد، در واقع وضعیت روند فرهنگی فعلی مبتنی بر سنت را تجسم بخشیده است.


برای تکمیل چنین روند بنایی و سنگ تراشی، بکارگیری فنون سنتی با این دقت امکان پذیر نبود. روش ساخت سنگ تراشی و بنایی روباتیکی توسط شرکت یونیون فاب به کار گرفته شد، انجام چنین روشی برای اولین بار بود که مورد بهره‌برداری قرار می‌گرفت. در واقع، فن آوری ساخت دیجیتالی پیشرفته برای ساخت در محل سایت اعمال شد. دیوارهای خارجی نمایشگاه چی شی با آجرهای خاکستری سبز رنگ و بازیافتی از ساختمان قدیمی ساخته شدند و به کمک فن‌آوری پیشرفته‌ی بازوهای مکانیکی بنا شدند. دستگاه‌های مکانیزه سطح مورفولوژی خمیده‌ای تولید کردند، که نشان دهنده نشاط و سرزندگی نمایشگاه چی شی است.

موقعیت‌یابی دقیق تجهیزات یکپارچه‌ی روش ساخت بنایی و سنگ تراشی رباتیک و ساخت استادانه‌ی ملات و آجر استاد کارهای صنعتگر، به استفاده‌ی مجدد این آجرها و مصالح قدیمی با توجه به نیاز دوران جدید کمک کرد، و مدل طراحی کاملی را به نمایش گذاشت. خرابی و کهنگی این آجرهای قدیمی با جلوه و نمایش گستردگی دیوارهای منحنی هماهنگ هستند، و ارتباط بین مردم و آجرها، ماشین آلات و ساخت، طراحی و فرهنگ را بیان می‌کند که دائما در سایه دیوارهای خارجی زیر نور خورشید در حال چرخش، گسترش خواهند یافت.


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری ,مرکز نمایش چی شی چین(Chi She) ,کشور شانگهای، چین ,معمارآرکی یونین (Archi-Union) ,نمونه موردی مرکز نمایش ,نمونه مشابه مرکز نمایش ,نقشه مرکز نمایش ,طرح مرکز نمایش ,پلان مرکز نمایش ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری مرکز فرهنگی و موزه هرم تیرانا در آلبانی
پاورپوینت بررسی معماری فرهنگسرای دزفول یا مرکز فرهنگی سینمایی دزفول
پاورپوینت بررسی معماری موزه هنرهای معاصر اشتدلیک Stedelijk هلند
پاورپوینت تحلیل بررسی جامع معماری موزه فرش ایران
پاورپوینت تحلیل معماری موزه Twist نروژ
پاورپوینت تحلیل بررسی اینستالیشن بارجیل توسط MAS (استودیو معماری مسکاوی)
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری موزه لوور پاریس Le Grand Louvre
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری موزه ملی معاصر قطر NMoQ اثر آتلیه ژان نوول
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری موزه توییست Twist در نروژ
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مزون سئول لویی ویتون اثر فرانک گری + مارینو
پاورپوینت بررسی معماری موزه راه آهن آلبرتا (ARM)
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مرکز فرهنگی حیدر علی اف Heydar Aliyev Centre
پاورپوینت بررسی معماری مرکز فرهنگی مدنی رولدان توسط استودیوی معماری López+Arocarquitectura
پاورپوینت بررسی معماری موزه‌ باستان‌شناسی ملی ایران
پاورپوینت بررسی معماری موزه خودرو در نانجینگ، چین توسط شرکت 3GATTI
پاورپوینت تحلیل معماری مرکز فرهنگی سینمایی دزفول ، فرهنگسرای دزفول
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مرکز ژرژ پمپیدو رنزو پیانو و ریچارد راجرز
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری خانه شیشه ای فارنزورث اثر میس ون در روهه ppt
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری موزه ICO در اسپانیا
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری موزه هنرهای معاصر فورت ورث Fort Worth تادائو آندو

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد