خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری موزه ملی هنرهای غربی در ژاپن

   تعدادبرگ: 52 اسلاید نقشه ها و تصاویر   قیمت: 12000 تومان   حجم فایل: 3258 kb  تعدادمشاهده  1


پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری موزه ملی هنرهای غربی در ژاپن

بخشی از مطلب

موزه ملی هنرهای غربی (موزه ملی هنر غربی)  موزه هنر برتر عمومی در ژاپن است که در زمینه هنر از سنت غربی تخصص دارد.
این موزه در موزه و باغ وحش پارک Ueno در Taito ، مرکز توکیو واقع شده است. این موزه محبوب توکیو با نام انگلیسی انگلیسی NMWA (موزه ملی هنر غربی) نیز شناخته شده است. در سال 2016 تعداد 1،162،345 بازدیدکننده داشته است.
NMWA در 10 ژوئن سال 1959 تأسیس شد. این موزه در اطراف مجموعه هنری اصلی ماتسوکاتا کوژیرو (1965 - 1865) توسعه یافته است ، که تفکر آن در موزه ای که پیش بینی می کرد ، آینه کاری شده است.
استراتژی های کسب ماتسوكاتا برای ایجاد هسته آنچه كه وی امیدوار بود تبدیل به موزه ملی در حال تحول و تخصص در هنر غربی شود ، طراحی شده است.
این موزه آثاری از دوره رنسانس تا اوایل قرن بیستم دارد که بسیاری از زمان افتتاح این موزه به دست آمده است. هدف این موزه فراهم کردن فرصت هایی برای تقدیر از هنر غربی است.
از زمان افتتاح این موزه ، به عنوان تنها نهاد ملی ژاپن که به هنر غربی اختصاص یافته است ، در نمایشگاه ها ، کارهای هنری و کسب اسناد ، تحقیقات ، مرمت و حفاظت ، آموزش و نشر مطالب مرتبط با هنر غربی شرکت داشته است.
نمایشگاه ها
این موزه همه ساله درگیر توسعه و سازماندهی یک نمایشگاه ویژه است. این نمایشگاه ها آثار به صورت وام از مجموعه های خصوصی و موزه ها در داخل و خارج از ژاپن است. [3] در سال 1963 ، NMWA با گرد هم آوردن 450 اثر از مارك چاگال ، در صحنه بین المللی هنری چلپ چلوپ ایجاد كرد. این نمایشگاه آثار چاگال را از 15 کشور گرد هم آورده است ، از جمله 8 نقاشی که از اتحاد جماهیر شوروی وام گرفته شده است. و اعتقاد بر این بود که این نمایش جامع ترین نمایش در طول زندگی این هنرمند بود.
در ژانویه سال 2019 اعلام شد که گالری ملی ، لندن بیش از 60 نقاشی را برای یک تور دو مکان در موزه ملی هنر غربی ، توکیو و موزه ملی هنر ، اوزاکا در سال 2020 ، سال المپیک توکیو وام خواهد گرفت. . آفتابگردان گلهای وینسنت ون گوگ ، که برای اولین بار به ژاپن سفر می کند ، در مجموعه وام گنجانده شده است

NMWA هر سال از زمان تأسیس در تلاش برای ساخت و توسعه مجموعه دائمی خود ، آثار هنری را خریداری کرده است. [3] در این موزه حدود 4500 اثر وجود دارد ، از جمله نمونه هایی از نقاشی و مجسمه سازی از 14th تا آغاز قرن 20. دارایی های این موزه در دهه هایی از زمان افتتاح موزه برای عموم مردم گسترش یافته است:
نقاشی؛ قرن 18 و پیش از آن
بنای اصلی نقاشی های قبل از قرن 18 را نشان می دهد ، از جمله نقاشی های وروئونز ، روبنس ، بروژل و فروگنارد  بسیاری از این نقاشی ها نقاشی های مذهبی هستند که دارای تصاویر از مسیحیت است.
نقاشی ها: قرن نوزدهم و بیستم
New Wing نقاشی های فرانسوی قرن نوزدهم تا اوایل قرن بیستم را به نمایش می گذارد ، از جمله آثاری از Delacroix ، Courbet ، Manet، Renoir، Monet، Van Gogh، Gauguin و Moreau. [10] این گالری ها همچنین آثاری از هنرمندان نسل بعدی ، مانند مارکت ، پیکاسو ، ساوتین ، ارنست ، میرو ، دوبفت و پولاک را به نمایش می گذارد.
نقشه ها
مجموعه نقاشی های NMWA در آثاری از هنرمندان فرانسوی قرن 18 تا 19 مانند بوچر ، فروگنارد ، دلاکروویکس ، مورو ، رودین و سزان قرار دارد.
چاپ می کند
این مجموعه از آثار چاپ شده توسط دیور ، هولبین ، رامبراند ، کالوت ، پیرانسی ، گویا و کلینگر است که از قرن 15 تا اوایل قرن بیستم
 

و.....
 


کلمات کلیدی مرتبط:
موزه ملی هنرهای غربی ,موزه ملی هنر غربی ,نمونه موردی موزه,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی مرکز هنری هورتنسیا هررو در اسپانیا ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی موزه میراث آنرنفانگ و ایستگاه آنرن در چین ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی موزه اسکی نروژ ,pptx
پاورپوینت بررسی معماری موزه راه آهن ایالتی کالیفرنیا
پاورپوینت بررسی معماری موزه تاریخ، هنر و فرهنگ بس بوئر دان
پاورپوینت بررسی معماری موزه باستان شناسی کوموتینی یونان
پاورپوینت بررسی موزه تاریخ طبیعی آنیستون آلاباما
دانلود ,بررسی پاورپوینت طراحی موزه هنر سورول در کره جنوبی ,pptx
دانلود ,بررسی پاورپوینت طراحی موزه هنر زایشوی در چین ,pptx
دانلود ,بررسی پاورپوینت طراحی موزه هنر سومپو در ژاپن ,pptx
دانلود ,بررسی پاورپوینت طراحی موزه هنر IAG شانگهای در چین ,pptx
دانلود ,بررسی پاورپوینت طراحی موزه زمین شناسی سنکینگشان در چین ,pptx
دانلود ,بررسی پاورپوینت طراحی موزه صنعتگران 926 در چین ,pptx
پاورپوینت بررسی معماری موزه‌­­ی مرسدس‌­­‌­­ بنز Mercedes-Benz Museum
پاورپوینت بررسی معماری موزه‌­­ی ب.ام.و. BMW در مونیخ
دانلود ,بررسی پاورپوینت طراحی مرکز هنر مدنی ژوهای جینوان در چین ,pptx
دانلود ,بررسی پاورپوینت طراحی موزه ملی د لا مارین در فرانسه ,pptx
پاورپوینت بررسی معماری چهار نمونه موردی موزه و فرهنگسرای خارجی و ایرانی
دانلود ,بررسی پاورپوینت طراحی موزه وسترهایم کامانز در ایالات متحده ,pptx
دانلود ,بررسی پاورپوینت طراحی موزه علمی تخیلی چنگدو در چین ,pptx

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد