خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی گالری ملی جدید، موزه هنرهای مدرن در برلین اثر لودویگ میس وان دره روه

   تعدادبرگ: 36 اسلاید   قیمت: 20000 تومان   حجم فایل: 4793 kb  تعدادمشاهده  10


پاورپوینت بررسی گالری ملی جدید، موزه هنرهای مدرن در برلین اثر لودویگ میس وان دره روه

Neue Nationalgalerie (گالری ملی جدید) در Kulturforum موزه ای برای هنرهای مدرن در برلین است که تمرکز اصلی آن در اوایل قرن بیستم است. این بخشی از گالری ملی موزه های ایالتی برلین است. ساختمان موزه و باغهای مجسمه سازی آن توسط لودویگ میس وان دره روه طراحی و در سال 1968 افتتاح شد.
این گالری در سال 2015 به دلیل "چندین سال" نوسازی تعطیل شد.
این مجموعه شامل تعدادی برجسته منحصر به فرد از هنر مدرن قرن بیستم. به ویژه کوبیسم ، اکسپرسیونیسم ، بائوهاوس و سورئالیسم به خوبی نمایان هستند. این مجموعه دارای شاهکارهای هنرمندانی چون پابلو پیکاسو ، ارنست لودویگ کیرشنر ، جوآن میرو ، واسلی کاندینسکی و بارنت نیومن است. طراحی ساختمان با وجود سایت بزرگ آن ، امکان نمایش تنها بخش کوچکی از مجموعه را فراهم می کند و به همین دلیل نمایشگرها در فواصل تغییر می کنند.
معماری
ابعاد ، مشخصات و مواد
این نمای داخلی از طبقه همکف Neue Nationalgalerie ، پخش نور از کف بازتابنده و همچنین آهنگ های LCD متحرک قرمز روی سقف را نشان می دهد.
طرح Neue Nationalgalerie به دو داستان مجزا تقسیم می شود. داستان فوق به عنوان یک تالار ورودی و همچنین گالری نمایشگاه اصلی ویژه ، در مجموع 2،683 متر مربع (28880 فوت مربع) از فضا ارائه می دهد. از سطح خیابان بالا رفته و فقط با سه پرواز پله قابل دسترسی است. [3] اگرچه این بخش تنها بخش کوچکی از فضای کلی گالری را شامل می شود ، اما غرفه این نمایشگاه با جسورانه به عنوان بیان اولیه معماری ساختمان در آمده است. هشت ستون صلیب ، دو در هر طول قرار داده شده به طوری که برای جلوگیری از گوشه ها ، از یک صفحه سقف فولادی پیش از استرس 1.8 متر ضخیم و سیاه رنگ حمایت کنید. یک طناب هجده متری امکان فضای کافی بین نمای لعاب گالری و هشت ستون پشتیبان را فراهم می کند. دفتر میس برای اطمینان از پایداری ساختاری آن و همچنین صاف بودن ظاهری صفحه سقف ، این طناب را به صورت گسترده در مدلهای مختلف مقیاس مورد مطالعه قرار داده است. ارتفاع کف تا سقف به 8.4 متر می رسد و فضا در یک شبکه ابعادی 3.6 متر مربع گذاشته شده است. "جعبه تخم مرغ" آلومینیومی آنودایز سیاه در وسایل روشنایی خانه شبکه قرار دارد ، و مجاری هوا در بالا معلق است.
داستان پایین در درجه اول به عنوان مسکن برای مجموعه دائمی گالری استفاده می شود ، اگرچه شامل یک کتابخانه ، دفاتر و یک فروشگاه و کافی نت نیز می شود و بالغ بر 10،000 متر مربع (110،000 فوت مربع) از فضا دارد. سه چهارم زیر زمین قرار دارد که امکان ذخیره سازی ایمن آثار هنری را فراهم می کند ، تنها نمای لعاب دار آن که از باغ مجسمه های شیب دار موزه دیدن می کنند و نورپردازی داخلی غیرمستقیم زیادی دارند.


کلمات کلیدی مرتبط:
گالری ملی جدید، موزه هنرهای مدرن ,برلین اثر لودویگ , میس وان دره روه ,پاورپوینت بررسی ,Neue Nationalgalerie ( ,گالری ملی جدید , Kulturforum ,موزه ای برای هنرهای مدرن ,برلین ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی موزه تاریخ طبیعی آنیستون آلاباما
پاورپوینت بررسی معماری برج دیدبانی نیروی دریایی MP 3 لس لندز، جرسی بریتانیا
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری موزه یهود برلین Jewish Museum Berlin
پاورپوینت بررسی معماری غرفه چوبی BUGA در دانشگاه ICD ITKE اشتوتگارت
پاورپوینت بررسی بازآفرینی و طراحی منظر مرکز هنرهای معاصر یو.سی.سی.اِی
پاورپوینت بررسی معماری نمایشگاه غرفه پاویون مراکش 2020 دبی اثر OUALALOU+CHOI
پاورپوینت بررسی معماری غرفه پاویون اسلوونی نمایشگاه میلان 2015 اثر SoNo Arhitekti
پاورپوینت بررسی پاویون و غرفه MPavilion 2017، ملبورن OMA دفتر معماری متروپولیتن
پاورپوینت بررسی تالار شهر جدید و مرکز فرهنگی Stadshuis در Nieuwegein هلند
پاورپوینت بررسی تحلیل معماری موزه نمایشگاه جهانی ECADI
پاورپوینت بررسی بازسازی و تبدیل نیروگاه به موزه مدرن تیت در لندن
پاورپوینت بررسی معماری موزه ملي دريايي دانمارك اثر بیارکه اینگلس
پاورپوینت بررسی معماری موزه دریایی Marítim شهر بارسلون
پاورپوینت بررسی معماری موزه ای هنرهای باستانی شانگهای
پاورپوینت بررسی موزه و گالری ملی آلمان در برلین اثر لودویگ میس ون دروهه
پاورپوینت بررسی معماری موزه ملی ایران یا موزه ایران باستان
پاورپوینت بررسی معماری موزه فردا اثر سانتیاگو کالاتراوا
پاورپوینت بررسی معماری موزه يهود برلین اثر دانيل ليبسكيند
پاورپوینت بررسی معماری موزه گوگنهایم بیلبائو اثر فرانک گری
پاورپوینت بررسی موزه دارایی آمریکا

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد