خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود پاورپوینت بررسی گالری هنری دانشگاه ییل ـ لویی کان

   تعدادبرگ: 34 اسلاید   قیمت: 8500 تومان   حجم فایل: 6314 kb  تعدادمشاهده  3


بخشی از مطلب
لوئی کان به دلیل ادغام سبک بین المللی و شاعر بودن او در معماری اش اثر گذاشته است. لوئی کان به طور قابل ملاحظه ای یکی از معماران درخور تحسین قرن بیستم می باشد. او همراه با کار مهندسی و پیمانکاری بدین کار می پرداخت که او را قادر می ساخت طراحی های نوآورانه و اصلاحات و تعمیرات جدید به لحاظ ساختاری را ترتیب دهد. یکی از کارهای معروف او، گالری هنری دانشگاه ییل در ینوهیون است که وقتی او کارشناسی در معماری مدرسه ییل بود آن را طراحی کرد.
 
این پروژه بین سال های 1951 تا 1953 ساخته است. کان معماری اش نوعی تبدیل و انتقال سنتی و قدیمی به معماری مدرن امروزی بود چرا که او در تعریف مجدد معماری موفق بود و این ساختمان نقطه عطفی از تاریخ معماری موزه آمریکایی به حساب می آید. طبق نظر محقق پارتریستا کامینگز ، کان ساختار، مواد و شاید قدرت خلاقیت خاصل خود را داشت و کار او در موزه هنری ییل ادعا ها و باورهای پیاه معماری هم در سطح واژه ها و هم در سطح عمل نمایان می سازد.
 
این گالری هنری به آثار تاریخی بعد از جنگ جهانی دوم را پاسخ می دهد و نسل او در ادغام فضا و نور خلاقیت او را در این کار نشان می دهد چرا که زاویه نور وارد شده بر ساختمان در مواقع مختلف از روز فرق می کند. هنگام راه رفتن از کنار خیابان و مشاهده دیوارها و نمای ساختمان دانشگاه بافت آجر و سیمان صرف را می بینید که به طور هنرمندانه ای کنار هم قرار گرفته همراه با پنجره ای شیشه ای و سطوحی طبیعی و دست نخورده را جلوه می نماید. درِ جلویی در گوشه تورفتگی به شکل مربع مستطیل و با الگوی روزنه های شیشه ای متصور می شود. این در به مجموعه ای از اتاق های زیر شیروانی در طبقه اول منتهی می شود که بعد از آن وارد راهروها، آسانسور کنار راهرو می شویم. محیطی که قابلیت انعطاف داشته که بخشی از آن به عنوان موزه هنری و بخشی به عنوان یک استادیو برای دانشجویان معماری طراحی شده است.
 
از مشخصه های مهم این ساختمان فرورفتگی های بتونی چهار ضلعی است که موجب شده کف سالن به عنوان سقفی برای سالن دیگر عمل نماید و ارتفاع کف تا کف دیگر سالن مجزای دیگر را بسازد و راهرو و پله آن ها را به هم مرتبط سازد. اخیرا گالری هنری 44 میلیون دلار جهت تعمیر و اصلاح بدان اختصاص داده شده است و امیدواریم سیستم های ساختمان با طراحی مطلوب به روز شود. از جمله مشخصه های قابل توجه در تعمیر، جایگزینی دیوارها، پنجره های ساختمان با سیستم جدید است.
 
طرح بندی فضای باز گالری و حیاط بیرونی در این نوسازی موجب شده معماری سبک قدیم و اولیه خود را همراه با دالان ها و راهروهای داخل سالن حفظ کند. رئیس دانشگاه ییل، ریچارد. سی. لوین می گوید که این نوسازی منظره معماری را حفظ کرده و نیازهای حال و آینده گالری با برآورده می سازد. معماری معروف نیویورک جفری کیفر می گوید کار کان در حقیقت توانایی پیاده کردن باورهایش در ساختمان را می رساند.


کلمات کلیدی مرتبط:
بخشی از مطلب ,لوئی کان به دلیل ادغام سبک بین المللی و شاعر بودن او در معماری اش اثر گذاشته است. لوئی کان به طور قابل ملاحظه ای یکی از معماران درخور تحسین قرن بیستم می باشد. او همراه با کار مهندسی و پیمانکاری بدین کار می پرداخت که او را قادر می ساخت طراحی های نوآورانه و اصلاحات و تعمیرات جدید به لحاظ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی مبانی طراحی موزه های تاریخی و باستان شناسی
پاورپوینت بررسی معماری فرهنگستان هنر ، برلین اثر معمار گونتر بهنیش
پاورپوینت بررسی طراحی معماری کتابخانه و موزه ریاست جمهوری جان اف کندی ، بوستون، ایالات متحده آمریکا
پاورپوینت بررسی سالن و کلاس رقص Espaco Nucleo Pulso
پاورپوینت بررسی طراحی گالری و مرکزِ نمایشگاهی پانوم Coop Himmelb(l)au - PANEUM
پاورپوینت بررسی معماری استودیو ام آی استایل
پاورپوینت بررسی غرفه ایران در اکسپو ا 2015 میلان
پاورپوینت بررسی موزه سرخ اثر دیوید اَجی -David Adjaye's
پاورپوینت بررسی نمایشگاه و سالن جرم و جنایات در هاربین - معماری طراحی و تحقیقات موسسه SCUT
پاورپوینت بررسی باغ موزه دفاع مقدس در عباس آباد تهران
پاورپوینت بررسی موزه ایران باستان
دانلود , پاورپوینت,بررسی مرکز بین دینی دانشگاه دربی Mmulti-faith center of Derby university
دانلود , پاورپوینت,بررسی معبد ادیان Smith College Campus Center
دانلود , پاورپوینت,بررسی موزه ادیان جهان در تایوان Museum of World Religions
پاورپوینت بررسی ساختمان الحاقی موزه Felix Nussbaum، آلمان، دنیل لیبسکیند
پاورپوینت بررسی آکادمی موزه یهود برلین اثر دنیل لیبسکیند
پاورپوینت بررسی معماری خانه هنرمندان ایران و طرح توسعه جدید
پاورپوینت بررسی مرکز هنر های بصری وکسنر اثر پیتر آیزنمن
پاورپوینت بررسی مرکز فرهنگی Katuaq گرینلند
پاورپوینت بررسی موزه ی موقت اندی وارهول

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد