ورون هنر را چنین تعریف می کند : هنر، تجلی خارجی احساسات نیرومندیست که انسان آنها را تجزیه و آزمایش کرده است . این تجلی ظاهری بوسیله خطها ، رنگها، حرکات و اشارات ، اصوات و کلمات صورت می پذیرد.
سولی می گوید : هنر ، بوجود آوردن موضوعی ثابت یا عملی ناپایدار است که نه تنها قابلیت فراهم ساختن لذت موثر را برای بوجود آورنده دارد، بلکه تأثر لذت بخش را قطع نظر از هرگونه سود شخصی که از آن بدست آید، به گروهی بیننده یا شنونده انتقال می دهد.
داروین می گوید: هنر ، فعالیتی است که در قلمرو حیوانیت، از احساس جنسی و میل به بازی پدید آمده است و همراه با تهییج لذت بخش عصبی است.
هر یک از محصولات هنر، این نتیجه را دارد که گیرنده تأثیر آن محصول هنری، با بوجود آورنده هنر، و با تمام کسانی که در عصر او، و یا بعد از او، همان تأثیر هنری را گرفته اند. و یا خواهند گرفت، رابطه خاصی پیدا می کند.
به تعریفی دیگر : هنر تجلی روح والای الهی است در قالب استدلال و تعقل ، نامفهوم و دور از دسترس باقی بماند. مفهوم سازد و در دسترس همگان قرار دهد
موزه عمومی غیر انتفاعی از طریق یک مشارکت عمومی و خصوصی میان یکتاپرستی V & A و تجار آلمانی، یوشن زیتز به کار گرفته شد موزه هنرهای معاصر آفریقا با 9 طبقه بزرگترین موزه جهان است که در منطقه ساحلی واقع شده و شامل سیلندر های عمودی غولپیکری است که نماد صنعت قرن بیست و یکم می باشد. طراحان موزه آفریقا یکی از چالش های طراحی را این گونه شرح می دهند که ما از این فرصت برای احیای ساختمان مرده و تبدیل آن به جایی برای مشاهده از آثار هنری باورنکردنی از قاره آفریقا بهره بردیم تا تعبیری از یک بنای تاریخی باشد. به طور کلی طراحان نماد پیشرفت اقتصادی را به یک حوزه فرهنگی تبدیل کرده اند. نکته دیگر ایجاد فضاها و گالری ها در میان فرم لانه زنبوری ساختمان بوده است.
طراحی نهایی این پروژه شامل 6000 مترمربع فضای نمایشگاهی است که 80 گالری را در بر دارد. همچنین دهلیز داخلی همانند فضای کلیسای جامع یهودیان، در مرکز موزه واقع شده است. از دیگر امکانات آن می توان به باغ پشت بام، آزمایشگاه های حفاظتی، کتابفروشی رستوران و بار اشاره نمود.