خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی خانه موسیقی آلبورگ دانمارک ، سالن کنسرت آلبورگ

   تعدادبرگ: 49 اسلاید بهمراه نقشه ها و تصاویر   قیمت: 12000 تومان   حجم فایل: 12174 kb  تعدادمشاهده  0


پاورپوینت بررسی خانه موسیقی آلبورگ دانمارک ، سالن کنسرت آلبورگ 
بخشی از مطلب
 نقل از معمار مجموعه:
پس از چهار سال ساخت و ساز،خانه موسیقی که در آلبورگ دانمارک واقع شده است در بیست و نهم مارچ سال 2014 توسط ملکه مارگارت دوم(ملکه دانمارک)افتتاح گردید.
مجتمع فرهنگی مجموعه که توسطCoop Himmelb(l)au طراحی شده است به صورت ترکیبی از فضای آموزشی و سالن همایش می‌باشد. ساختار باز مجتمع فرهنگی، تبادل اطلاعات بین بینندگان، هنرمندان، دانشجویان و استادان را ساده تر خواهد کرد.
 ایده اولیه این بنا از شکل خارجی آن قابل مشاهده است.
 به این صورت که ساختمان آموزشی سالن همایش را در بر گرفته است و اتاق‌های تمرین و آموزش به شکل U در اطراف حجم مرکزی که یک سالن کنسرت 1300 نفری است نظم داده شده‌اند و فضای انتظار بزرگی این فضا را به هم اتصال می‌دهد و با پنجره‌هائی با شیشه‌های چند بخشی رو به مجتمع فرهنگی مجاور باز می‌شود.
 در طبقه زیرین سالن انتظار، سه اتاق با اندازه‌های متفاوت، تکمیل کننده‌ی سالن اجتماع، سالن موسیقی و سالن کلاسیک می‌باشند.
بازدیدکنندگان و دانشجویان می‌توانند از پنجره‌هائی با منظرهای متفاوت، سالن های انتظار و کنسرت را تماشا کنند.
سالن کنسرت
احجام شناور و منحنی شکل داخل تالار کنفرانس در تقابل با حجم تیزگوشه و مکعبی خارجی قرار گرفته است. صندلی نوازندگان و بالکن‌های منحنی شکل به نحوی قرار گرفته‌اند که بهترین صدا و دید را از صحنه نمایش فراهم آورند. مفهوم پیچیده صوت در همکاری با Tateo Nakajima در Arup توسعه داده شده است.
طراحی ساختار گچی بی‌نظم روی دیوار و سقف کاذب معلقی که قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد بر اساس محاسبات دقیق متخصصین صوت و البته برای داشتن تجربه‌ای بهینه در شنیدن صدا انجام گرفته است. سالن کنسرت مجموعه، یکی از بهترین فضاها با میزان NR10 (GK10) درجه کاهش صدا خواهد شد. ضمن تقدیر از معماران این مجموعه و کیفیت صوت، سالن کنسرت در حال حاضر برای رونمائی از کنسرت Royal Philharmonic با تک نوازی ویلن توسط Arabella Steinbacher و کنسرت رادیو ملی دانمارک با سوپرانو Mojca Erdmann در ماه آوریل برنامه ریزی شده است.
 سالن انتظار
سالن انتظار فضایی برای ملاقات دانشجویان، هنرمندان، اساتید و بازدید کنندگان فراهم می‌آورد. پنج طبقه پله، بالکن تماشاچیان و پنجره‌های بزرگ شیشه‌ای با نمائی از مرکز مجتمع، یک فضای زنده و پویا را بوجود می‌آورد که در آن می‌توان دامنه وسیعی از فعالیت‌ها را تجربه نمود.
 برای D. Prix خانه ی موسیقی نمادی از وحدت بین موسیقی و معماری است. موسیقی هنر توجه به اعصاب آدمی است مانند بدنه آلت موسیقی این معماری بدنه‌ای را برای تشدید خلاقیت در خانه موسیقی فراهم می‌کند. 
ایده انرژی
سالن انتظار به جای استفاده از دستگاه‌های تهویه از یک سیستم رانش حرارتی در یک فضای عمودی بزرگ برای تهویه استفاده می‌کند.
حمام‌های آب، آب را داخل قطعه بتنی کف برای ایجاد گرما در زمستان و سرما در تابستان پمپ می‌کنند. دیوارهای بتنی اطراف سالن کنسرت به عنوان منبع اضافی ذخیره‌سازی انرژی حرارتی عمل می‌کنند. سالن مرکزی نیز به طور طبیعی و کاملا بی هزینه خنک می‌شود.
 لوله‌کشی و دریچه‌های هوا مجهز به مبدل‌های حرارتی ویژه‌ای هستند. این سیستم تهویه با سرعت هوای کمی که دارد در زیر صندلی‌ها در سالن کنسرت نصب شده‌اند.
هوا از طریق سقف کاذب شبکه‌بندی شده‌ای که در بالای سیستم روشنائی قرار دارد استخراج شده و به این ترتیب گرمای تولید شده ناشی از روشنائی به هیچ وجه باعث بالا رفتن دمای فضای سالن نخواهد شد. ساختمان مجهز به برنامه مدیریت شده‌ای است که تجهیزات داخلی ساختمان را کنترل می‌نماید تا اطمینان حاصل کند که سیستم‌های که مورد استفاده نیستند فعال نباشند و به این ترتیب میزان مصرف انرژی به حداقل میرسد.و......

 


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,بررسی خانه موسیقی ,آلبورگ دانمارک ، سالن کنسرت آلبورگ ,نمونه موردی ,معماری سالن کنسرت ,سالن کنسرت خارجی ,کیس استادی ,طراحی سالن کنسرت ,نمونه مشابه ,نمونه تطبیقی ,سالن کنسرت ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری مرکز فرهنگ و هنر تنگه فوژو
پاورپوینت بررسی معماری تالار کنسرت والت دیسنی لس آنجلس
پاورپوینت بررسی معماری شش نمونه تالار موسیقی و سالن کنسرت خارجی
پاورپوینت بررسی معماری سالن کنسرت فیلارمونيک برلین اثر هانس شارون
پاورپوینت بررسی معماری سالن کنسرت فیلارمونيک برلین آلمان اثر هانس شارون
پاورپوینت بررسی معماری سالن کنسرت اکستر Foro Bocaبوکا دل ریو ، مکزیک
پاورپوینت بررسی معماری سالن نمایش و کنسرت لازاریدس کانادا
پاورپوینت بررسی معماری سالن کنسرت و موسیقی پورتو اثر رم کولهاس
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی سالن کنسرت آندرمات در سوئیس,pptx
پاورپوینت بررسی طرح معماری سالن کنسرت هال در استراوا جمهوری چک اثر استیون هال
پاورپوینت بررسی معماری سالن کنسرت ، رقص و نمایشگاه آثار بوزار اثر ویکتور هورتا
پاورپوینت بررسی معماری کالج موسیقی و سالن کنسرت سلطنتی ولز توسط استودیوی لندن BFLS
پاورپوینت بررسی معماری سالن کنسرت البفیلارمونی Elbphilharmonie در هامبورگ اثر Herzog & de Meuron
پاورپوینت بررسی معماری سالن کنسرت ارکستر فیلارمونیک Foro Bocat
پاورپوینت بررسی معماری سالن کنسرت Sverdlovsk از گروه معماری زاها حدید
مجموعه سالنهای تئاتر د استوپ de stoep در هلند ، پاورپوینت بررسی معماری سالن تئاتر
پاورپوینت بررسی معماری سالن تئاتر de stoep در هلند، نمونه موردی آمفی تئاتر خارجی
دانلود بررسی پاورپوینت مهندسی فاکتورهای انسانی (ارگونومی) در سالن های سینما
پاورپوینت بررسی معماری تالار موسیقی و کنسرت سوردلوسک Sverdlovsk در روسیه
دانلود بررسی اصول طراحی سینما و آمفی تئاترپاورپوینت

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد