خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری تالار موسیقی و کنسرت سوردلوسک Sverdlovsk در روسیه

   تعدادبرگ: 25 اسلاید .   قیمت: 25000 تومان   حجم فایل: 2354 kb  تعدادمشاهده  7


پاورپوینت بررسی معماری تالار موسیقی و کنسرت سوردلوسک Sverdlovsk در روسیه
 بخشی از مطلب
  شهر اکرتینبرگ، به عنوان پایتخت اورال، به عنوان بزرگترین اقتصاد روسیه شناخته می شود. جمعیت آن در دهه گذشته بیش از 10 درصد افزایش یافته و به 1.5 میلیون افزایش یافته است و همچنان به عنوان مرکز اولیه و ملاقات با شرق و غرب، اروپا و آسیا ادامه می یابد؛ جذب بسیاری از فرهنگ ها، استعدادها و صنایع از سراسر اوراسیا.گروه معماری زاها حدید برنده رقابت طراحی طراحی سالن کنسرت Sverdlovsk در رقابت بین المللی روسیه شد. تلفیقی از یک کالبد که در بطن سبک معماری شرقی و غربی ذوب شده و به عنوان هسته فرهنگ، استعداد و ابتکارات در نظر گرفته شده است. این مجموعه به طور اختصاصی برای ارکستر سمفونی های مشهور و بزرگ طراحی شده تا بتواند میزبان اجراهای بزرگ و هیجان انگیز موسیقی باشد.در رقابت بین المللی روسیه که برای طراحی سالن کنسرت Sverdlovsk برگزار شد گروه معماری زاها حدید به همراه بیش از 64 تیم بین المللی دیگر به رقابت پرداختند. که توسط مجموعه ساخت و ساز و توسعه شهری روسیه طرح گروه معماری زاها حدید به عنوان طرح برتر این رقابت برگزیده شد.
 سالن کنسرت Sverdlovsk با تاثیرپذیری از سازه و بنای همین ساختمان در سال 1963 طراحی شده است. برای طراحی خانه جدید ارکسترهای فیلوهارونیک، تیم طراحی زاها حدید جنبه های فیزیکی امواح صوتی و تاثیرات آن بر روی ساختمان را مد نظر قرار داده اند. فرم مواج و قوس دار دیوارهای مجموعه علاوه بر ارائه ویژگی های آکوستیکی، یک قوس از امواج صوتی را با هارمونی موزون و پیچش صدا تکرار می کند. به نحوی که وقتی ارکستر شروع به نواختن می کنند، خواص رزونانس صدا به صورت اِکو تکرار شده و به سرعت محو می شود. گوشه های تیز و قوس دار سالن عامل چنین اکویی می شوند. دلیل این همه جزئیات در طراحی داخلی سالن، ارائه بهترین اجرای زنده توسط گروه های ارکستر می باشد. چون این مجموعه به طور اختصاصی برای ارکست سمفونی ها طراحی شده است.
این گروه معماری برای طراحی این سالن کنسرت تلفیقی از یک کالبد که در بطن سبک معماری غربی و شرقی ذوب شده را به عنوان هسته فرهنگ، استعداد و ابتکارات مد نظر قرار داده اند. این مجموعه به طور اختصاصی و ویژه برای ارکستر سمفونی های مشهور و بزرگ طراحی شده تا اجرا های بزرگ و هیجان انگیز موسیقی در آن برگزار شود.
طراحی این سالن کنسرت از سازه و بنای ساختمان قدیمی در سال 1963 تاثیر گرفته است. تیم معماران زاها حدید برای طراحی خانه جدید ارکستر فیلارمونیک اورال،   جنبه های فیزیکی امواج صوتی و تاثیرات آن بر روی ساختمان را در نظر گرفته اند. دیوار های این مجموعه دارای فرم مواج و قوس دار می باشد که به جز آن که خصوصیات آکوستیکی ارائه می دهد، یک قوس از امواج صوتی را نیز با هارمونی موزون و پیچش صدا تکرار می کند. به شکلی که زمان نواختن ارکستر، به شکل اکو، خواص رزونانس صدا تکرار شده و سپس به سرعت محو می شود. علت این اکو نیز گوشه های تیز و قوس دار سالن می باشد. تیم معماران در طراحی داخلی سالن کنسرت Sverdlovsk به علت ارائه بهترین اجرای زنده توسط گروه های ارکستر، از این همه جزئیات استفاده نموده اند. زیرا این سالن به طور ویژه برای ارکست سمفونی ها طراحی شده است.
 طراحی داخلی سالن کنسرت شامل یک سالن اصلی است که 1600 صندلی در محور مرکزی، و 400 صندلی را در بالکن معلق آن تعبیه شده است. اما همین قوس و شیب درون سالن یک فضای گردهمایی و جمعی را دربیرون مجموعه خلق کرده که در ترکیب با پوسته شیشه ای، یک فرم آبستره را به نمایش می گذارند. برخلاف عملکردهای یک فضای فرهنگی و هنری مثل این پروژه، فرایند فضاهای عمومی برای تیم طراحی بسیار هائز اهمیت بودند و با ایجاد کنسول مفهومی بر روی بام منطقه جمعی را افزایش داده اند.
گروه معماری زاها حدید با بیش از 64 تیم بین المللی دیگر به رقابت پرداخت و توسط مجموعه ساخت و ساز و توسعه شهری روسیه به عنوان طرح برتر انتخاب شده است.
این مجموعه دارای یک سالن اصلی می باشد که در محور مرکزی آن 1600 صندلی و در بالکن معلق آن 400 صندلی قرار گرفته است. ولی به واسطه قوس و شیب درون سالن، در بین سالن کنسرت یک فضای گرد همایی و جمعی ایجاد شده که در ترکیب با پوسته شیشه ایی، یک فرم آبستره را به تصویر کشیده است.
در این پروژه برای تیم معماران زاها حدی، علاوه بر عملکرد های یک فضای فرهنگی و هنری، فرایند فضا های عمومی نیز از اهمیت بسیاری برخوردار بود، بنابراین تیم معماران بر روی بام سالن یک کنسول مفهومی ایجاد کرده اند که موجب افزایش منطقه جمعی شده است.و.......


کلمات کلیدی مرتبط:
طراحی معماری ,سالن کنسرت سوردلوسک Sverdlovsk ,در روسیه ,پاورپوینت بررسی , گروه معماری زاها حدید ,نمونه موردی سالن کنسرت ,نمونه مشابه سالن کنسرت ,معماری سالن کنسرت ,طرح سالن کنسرت خارجی,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی ضوابط طراحی و برنامه فیزیکی طراحی خانه تئاتر
پاورپوینت بررسی معماری شش نمونه تالار موسیقی و سالن کنسرت خارجی
پاورپوینت بررسی معماری سالن کنسرت فیلارمونيک برلین اثر هانس شارون
پاورپوینت بررسی معماری سالن کنسرت فیلارمونيک برلین آلمان اثر هانس شارون
پاورپوینت بررسی معماری سالن کنسرت اکستر Foro Bocaبوکا دل ریو ، مکزیک
پاورپوینت بررسی معماری سالن نمایش و کنسرت لازاریدس کانادا
پاورپوینت بررسی معماری سالن کنسرت و موسیقی پورتو اثر رم کولهاس
پاورپوینت بررسی معماری شهر موسیقی فرانسه ، فیلارمونی 2 فرانسه
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی سالن کنسرت آندرمات در سوئیس,pptx
پاورپوینت بررسی معماری مرکز هنر و همایش ماگما اسپانیا ، مرکز همایش های تنریف
پاورپوینت بررسی طرح معماری موزه هنرهای زیبا نانسی و کیندر در هیوستون آمریکا اثر استیون هول
پاورپوینت بررسی طرح معماری سالن کنسرت هال در استراوا جمهوری چک اثر استیون هال
پاورپوینت بررسی معماری سالن کنسرت ، رقص و نمایشگاه آثار بوزار اثر ویکتور هورتا
پاورپوینت بررسی معماری سالن موسیقی و مرکز هنرهای نمایشی کافمن اثر موشه صفدی
پاورپوینت بررسی معماری کالج موسیقی و سالن کنسرت سلطنتی ولز توسط استودیوی لندن BFLS
پاورپوینت بررسی معماری سالن کنسرت البفیلارمونی Elbphilharmonie در هامبورگ اثر Herzog & de Meuron
پاورپوینت بررسی معماری سالن اجتماعات و نمایش Infanta Doña Elena توسط Estudio Barozzi Veiga
پاورپوینت بررسی معماری پردیس تئاتر حرفه ای تهران اثر آرش مظفری
پاورپوینت بررسی معماری آمفی تئاتر گواوا در برزیل از جنس بامبو
پاورپوینت بررسی معماری خانه ی موسیقی پورتو کاسادا موزیک ، اثر رم کولهاس

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد