خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری بازسازی سالن اجتماعات در سالن صنعتی قدیمی در والبی ، کپنهاگ

   تعدادبرگ: 24 اسلاید   قیمت: 17500 تومان     تعدادمشاهده  8


پاورپوینت بررسی معماری بازسازی سالن اجتماعات در سالن صنعتی قدیمی در والبی ، کپنهاگ

بخشی از مطلب
این پروژه بازسازی سالن اجتماعات در سالن صنعتی قدیمی در والبی ، کپنهاگ است که توسط C.F بازسازی و دگرگون شده است. معماران مولر بین سال های 2014 و 2018. این پروژه را بازسازی نمودند
ساختمان ذکر شده در منطقه Valby Maskinfabrik ، یک مکان قدیمی صنعتی در والبی واقع شده است که در حال تبدیل شدن به یک محله شهری جدید در کپنهاگ است. تالار اجتماعات در نظر گرفته شده به عنوان قلب منطقه جدید ، تالار اجتماعات در مرکز یک خیابان پرترافیک متراکم و کم مسافر و روبرو یک فضای تفریحی بزرگ است.

تالار مونتاژ با قاب بندی و تقسیم بندی های قرمز رنگ ، دارای نمای ظاهری و طراحی رنگی است که به عنوان پایه ای برای تحول جدید استفاده می شود. یکی از خصوصیات ویژه ساختمان نمای آن است که در تمام طول آن ادامه می یابد و باعث ایجاد یک احساس قوی می شود. همچنین این امکان را برای معماران فراهم کرده است که ساختمان را به سه بخش مختلف تقسیم کنند - یک بخش تجاری ، یک بخش مشترک و یک بخش مسکونی.

بیان صنعتی سالن اجتماعات عمدتاً با فولاد و آجر قرمز مشخص می شود ، زیرا نما و سقف توسط ستون های ریتمیک با پانل های آجری در یک سازه مشبک فولادی حمل می شود. جزئیات دیگر شامل چراغهای منشوری ساختمان ، پنجره های ظریف ، رنگ سفید آن و دو درب کشویی بزرگ در شیروانی ساختمان است که تجهیزات کارخانه قبلی پس از مونتاژ از ساختمان خارج شده اند. آثار قدیمی مسیر جرثقیل در داخل امروز باقی مانده است تا عملکرد و تاریخ اصلی ساختمان را نشان دهد.

دیوار آجری بیرونی ساختمان به عنوان نمای بدون پوشش بارانی که ابتدا از مونتاژ و جرثقیل در برابر آب و هوا محافظت می کند عمل می کند. در تحول ، قسمتهای بیرونی ساختمان به شکل اصلی خود حفظ شده و با صفحه شیشه ای دو لایه عایق بندی شده اند.

دیوارهای شیشه ای داخلی جدید ، دیوارهای داخلی اصلی را نشان می دهد که خاک آن ، چوب های قدیمی و آثار صنعتی دست نخورده است. در هر دو انتهای سالن از ساخت و ساز داخلی جدید نیز بهره گرفته شده است: در حالی که انتهای شمالی سالن به یک منطقه تجاری 1.400 متر مربع تبدیل شده است ، انتهای جنوبی اکنون یک رویداد انعطاف پذیر 1.200 متر مربع و خانه ای برای جامعه است. همسایه.

در بخش میانی سالن ، ویژگی های ریتمیک ساختمان برای 66 واحد مسکونی با نمای عقب افتاده جدید به بخشی منتقل شده است که ساختمان را با شرایط جدید روز ، بالکن و تراس برای ساکنان باز می کند. در غرب ، آپارتمان ها با فضای جدید شهری مرکزی در Valby Maskinfabrik با مناطق تفریحی در فضای باز روبرو هستند.

در بخش ساختمان جنوبی با فضای مشترک ، نما با قرار دادن بخش های دیواری جلا خورده قرمز در ساخت شبکه فولادی این نما از بیرون عایق بندی شده است. چند پنجره جدید از جنس سرب و فولاد قرمز قرار داده شده است تا نور روز بیشتری را برای فضای مشترک فراهم کند ، به وضوح با پنجره های اصلی سفید متناقض است.

تالار مجمع در طول تحول ملایم از توابع جدیدی پر شده است که باعث می شود بدون توجه به بیان اصلی آن ، زمینه ای جدید برای شهری فراهم شود. C. F. Muller با ساخت سالن بلند چند منظوره و تقسیم آن به بخش های مربوط به مسکن ، مشاغل و رویدادهای مشترک ، سالن را به یک مکان جدید برای ساکنان و بازدید کنندگان از محله Valby Maskinfabrik تبدیل کرده است.


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری , بازسازی سالن اجتماعات ,سالن صنعتی قدیمی در والبی ، کپنهاگ ,پاورپوینت بررسی ,پروژه بازسازی سالن اجتماعات ,سالن صنعتی قدیمی در والبی ، کپنهاگ ,C.F بازسازی و دگرگون ,معماران مولر ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری رنسانس
پاورپوینت تحلیل معماری سالن کنسرت فیلارمونیک هامبورگ اثر هرزوک و دمورن
پاورپوینت بررسی معماری مجموعه فرهنگی تئاتر و خانه کنسرت آنکارا ترکیه
پاورپوینت بررسی سالن چند منظوره سامسون اثر CAA.Studio
پاورپوینت بررسی مراکز هنرهای نمایشی تئاتر کاروژ 2021
پاورپوینت بررسی معماری تالار موسیقی وایت اوک هیوستون
پاورپوینت بررسی ضوابط طراحی و برنامه فیزیکی دانشکده هنر و معماری
پاورپوینت بررسی ضوابط طراحی و برنامه فیزیکی طراحی خانه تئاتر
پاورپوینت بررسی معماری تالار شهر Marienplatz
پاورپوینت بررسی معماری سالن اجتماعات جدید دانشگاه VGIK روسیه
پاورپوینت بررسی معماری تالار شهر جدید بودو ، نروژ
پاورپوینت بررسی معماری خانه موسیقی آلبورگ دانمارک اثر Coop Himmelb
پاورپوینت بررسی معماری سالن کنسرت اکستر Foro Bocaبوکا دل ریو ، مکزیک
پاورپوینت بررسی معماری سالن کنسرت و نمایش لازاریدس در واترلو ، کانادا
پاورپوینت بررسی معماری سالن کنسرت و موسیقی پورتو اثر رم کولهاس
پاورپوینت بررسی معماری شهر موسیقی فرانسه ، فیلارمونی 2 فرانسه
پاورپوینت بررسی تئاتر هان شو در کنار دریاچه شرقی شهر ووهان
پاورپوینت بررسی پردیس سینمایی بوسان کره جنوبی
پاورپوینت بررسی معماری مرکز همایش و سخنرانی دانشگاه Alioune Diop
پاورپوینت بررسی معماری تئاتر ملی کرواسی Croatian National Theater در زاگرب

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد