خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری مدرسه بدون کلاس درس در سوئد

   تعدادبرگ: 46اسلاید بهمراه نقشه   قیمت: 10000 تومان   حجم فایل: 3400 kb  تعدادمشاهده  7


پاورپوینت بررسی معماری مدرسه بدون کلاس درس در سوئد
 
بخشی از مطلب
معمار: روشن بوش (Roshan Bosch)
محل: استکهلم، سوئد
سال اجرا: ۲۰۱۱
مساحت پروژه: ۱۹۰۰ متر مربع
رشد و توسعه روز افزون و غیر قابل کنترل تکنولوژی باعث تغییر و دگرگونی در بسیاری از مسائل زندگی شده است. تقریبا همه چیز دست خوش تغییر شده است.مدارس و اساسا، آموزش و پرورش از آن دسته تغییرات است.
 
مدرسه، نخستین مکانی است که کودک بدون حمایت مادرش ناچار است، ساعات بسیار درآن زندگی کند. بیشتر کودکان ممکن است این تغییر و رفتار را بدون ایجاد اضطراب و ترس تحمل کنند و رفتن به مدرسه برای آنها پر از هیجان و شادی‌آور باشد. مخصوصاً اگر دوره پیش دبستان خوبی را پشت سر گذاشته باشند.
 
 با این وجود، هستند کودکانی که کشمکش‌های درونی خود را که "ناشی از ترک خانه و جدا شدن از مادر است"را  به مدرسه منتقل می‌کنند. آنها در این شرایط برای رفتن به مدرسه رفتارهای متفاوتی از تمارض نشان داده و در مواردی این شرایط باعث بیماری کودک می‌شود.
 
در عصر حاضر، مفهوم مدرسه، ترس از مدرسه، مدرسه گریزی، نفرت از مدرسه یا محیط خشک آن را نیز دگرگون و تغییر داده است. چرا که مدارس نسل جدید، دیگر آن کلاس‌های شلوغ، دیوارهای بی‌رنگ، صندلی و نیمکت‌های انبوه، تخت سیاه، محیط خشک و... نیستند! بلکه تنها یک محیط شاد و یک محیط بازی محسوب می‌شود.
 
کودکان در عصر دیجیتال به گونه‌ای باورنکردنی تغییر کرده‌اند. آنان اطلاعات زیادی از فن‌آوری‌ها دارند و به همین دلیل با بسیاری از برنامه‌ها و بازی‌های کامپیوتری و ویدئویی آشنا هستند. برنامه‌هایی که برای آموختن مفاهیم اساسی مانند کار تیمی، تمرکز، اندیشه و... طراحی شده اند.
 
به طور کلی بیشتر برنامه‌های سرگرم کننده و بازی‌های ویدئویی قدرت تمرکز افراد بخصوص کودکان را بالا برده، قدرت بیان و حافظه کودکان را تقویت می‌کنند در همین حال هم، مفاهیم علمی پیچیده را به آنها می آموزند
چگونه می‌توانیم یک مدرسه بدون کلاس ایجاد کنیم که دیواری نداشته باشد؟ در ۳۰ مدرسه سوئدی متعلق به سازمان مدارس آزاد ویترا "Free School Organization" نه کلاسی وجود دارد و نه اتاق درسی، در عوض دانش آموزان در گروههائی که بر اساس اصول پداگوژی آموزش می‌بینند و شکل می‌گیرند، فضاهایی که در این مدرسه طراحی و ایجاد می‌شود، عبارت‌اند از: "The wateringhole"، "The show off"، "The cave "، "The camp fire" و "The laboratory" - این روش آموزشی است که نوع متفاوتی از آموزش و وضعیت دیگری در آموختن را بکار می‌گیرد.
در روش ویترا، آن‌ها به کلاس‌های معمول اعتقادی ندارند، و دیدگاه سازمان مدرسه بدون کلاس بر این است که هر روز برای هر دانش آموزی رشد جداگانه ای فرض می‌کنند، زندگی با فرهنگ محیطی و آموختن از محیط اطراف بسیار مهم است.
در ارتباط با تأسیس مدرسه بدون کلاس جدید ویترا در استکهلم سوئد، "Telefonplan" شرکت "Rosan Bosch " یک طراحی داخلی ویژه با جداسازی فضائی مفهومی با طراحی خاص انجام داده‌اند.
 
در طراحی داخلی به جای کلاسهای جدا جدا با صندلی و میز، اصول پداگوژی ویترا و ابزار پداگوژی برای رشد هر روز در مدرسه بدون کلاس بکار گرفته می‌شود. مکان‌هایی که طراحی می‌شوند شامل، فضائی برای ریلکس کردن، ایجاد آرامش، و بخش‌های مختلفی که امکان انواع آموزش در آن‌ها فراهم است، علاوه بر این آزمایشگاه‌های قابل تغییر، امکان انجام فرایندهای فیزیکی که از قبل تعیین نشده باشند را فراهم می‌آورند.
طراحی و طراحی داخلی با فعالیت‌های ویترا در بخش‌های دیجیتال فرهنگی هماهنگ می‌شود، در این روش‌ها لب تاپ بچه‌ها مهم‌ترین وسیله ای است که هر روز مورد استفاده قرار می‌گیرد، آن‌ها می‌توانند هنگام کار کردن با کامپیوتر بنشینند، دراز بکشند و یا بایستند. در روش،Telefonplan روش‌های سفارشی طراحی، محیط پداگوژی و برای هر شاگرد، فضائی خاص ایجاد می‌شود که بتواند آموزش ویژه خود را ببیند، این محیط خاص مهم‌ترین فضائی است که شاگردان هر روزه در پروژه رشد پداگوژی از آن استفاده می‌کنند.
نتایج حاصله از اجرای این پروژه به صورت کتابی جمع بندی می‌شود و به عنوان چراغ راهی برای طراحی داخلی سایر مدارس ویترا در سرتاسر سوئد مورد استفاده قرار خواهد گرفت. و....

کنترل تکنولوژی باعث تغییر و دگرگونی در بسیاری از مسائل زندگی شده است. تقریبا همه چیز دست خوش تغییر شده است.مدارس و اساسا، آموزش و پرورش از آن دسته تغییرات است.

مدرسه، نخستین مکانی است که کودک بدون حمایت مادرش ناچار است، ساعات بسیار درآن زندگی کند. بیشتر کودکان ممکن است این تغییر و رفتار را بدون ایجاد اضطراب و ترس تحمل کنند و رفتن به مدرسه برای آنها پر از هیجان و شادی‌آور باشد. مخصوصاً اگر دوره پیش دبستان خوبی را پشت سر گذاشته باشند.

با این وجود، هستند کودکانی که کشمکش‌های درونی خود را که “ناشی از ترک خانه و جدا شدن از مادر است”را  به مدرسه منتقل می‌کنند. آنها در این شرایط برای رفتن به مدرسه رفتارهای متفاوتی از تمارض نشان داده و در مواردی این شرایط باعث بیماری کودک می‌شود.

در عصر حاضر، مفهوم مدرسه، ترس از مدرسه، مدرسه گریزی، نفرت از مدرسه یا محیط خشک آن را نیز دگرگون و تغییر داده است. چرا که مدارس نسل جدید، دیگر آن کلاس‌های شلوغ، دیوارهای بی‌رنگ، صندلی و نیمکت‌های انبوه، تخت سیاه، محیط خشک و… نیستند! بلکه تنها یک محیط شاد و یک محیط بازی محسوب می‌شود.

کودکان در عصر دیجیتال به گونه‌ای باورنکردنی تغییر کرده‌اند. آنان اطلاعات زیادی از فن‌آوری‌ها دارند و به همین دلیل با بسیاری از برنامه‌ها و بازی‌های کامپیوتری و ویدئویی آشنا هستند. برنامه‌هایی که برای آموختن مفاهیم اساسی مانند کار تیمی، تمرکز، اندیشه و… طراحی شده اند.

به طور کلی بیشتر برنامه‌های سرگرم کننده و بازی‌های ویدئویی قدرت تمرکز افراد بخصوص کودکان را بالا برده، قدرت بیان و حافظه کودکان را تقویت می‌کنند در همین حال هم، مفاهیم علمی پیچیده را به آنها می آموزند.


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,بررسی معماری ,نمونه موردی ,نمونه مشابه ,نمونه مدرسه خارجی ,طرح مدرسه خارجی ,مدرسه بدون کلاس درس در سوئد , ,معمار , روشن بوش ,Roshan Bosch) ,محل: استکهلم، سوئد ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مدرسه ابتدایی Itoi و مدرسه Ultimo
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری آپارتمان مسکونی احتشامیه تهران
پاورپوینت تحلیل بررسی مدرسه ابتدایی با رویکرد روانشناسی کودک
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری سبز مدرسه بینهای Binhai Xiaowai چین
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی مهد کودک لینهای شیچنگ در چین ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی مهد کودک The Nest در انگلستان ,pptx
پاورپوینت بررسی اصول و نمونه های باغ مدرسه
پاورپوینت بررسی پنج مزیت طراحی مدرسه پایدار
پاورپوینت بررسی دانشگاه علم و صنعت ایران
پاورپوینت بررسی ضوابط استانداردهای طراحی مدارس ابتدایی
پاورپوینت بررسی تطبیقی معماری ساختمانهای آموزشی و مدارس
پاورپوینت بررسی معیار ها و ضوابط استاندارد طراحی دانشکده معماری
پاورپوینت بررسی ضوابط و استاندارد و معیارهای طراحی مهد کودک
پاورپوینت بررسی ضوابط و استانداردهای طراحی هنرستان
پاورپوینت بررسی معماری کتابخانه ملی سی جونگ کره جنوبی
پاورپوینت بررسی مدرسه غير انتفاعي راه رشد و مجموعه غير انتفاعي مهدوي زعفرانيه
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی مهدکودک محله در آلمان ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی پردیس - مهدکودک مرسبرگ در آلمان ,pptx
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری کتابخانه و موزه ریاست جمهوری جورج دبلیو بوش
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی کتابخانه و مرکز دانشجویی BBU در مجارستان ,pptx

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد