خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود بررسي نمونه هاي آموزشي خارجي و داخلي2 پاورپوینت

   تعدادبرگ: 75   قیمت: 10800 تومان   حجم فایل: 20 kb  تعدادمشاهده  1


پاورپوینت بررسي نمونه هاي آموزشي خارجي و داخلي2
 
برای طرح2 معماری و طراحی فضاهای اموزشی
 
71 اسلاید

معماری تنها به بازی گرفتن استادانه فرم ها نیست بلکه ماهیت آن ساختار فضا و صورت بخشیدن به مکان است.
مقدمه
 
بررسی نمونه های آموزشی خارجی
 
بررسی نمونه های آموزشی داخلی
 
نتیجه گیری
 
فرم ساختمان در رابطه با اقلیم:
شکل ساختمان می تواند تاثیر زیادی در هماهنگ ساختن اقلیم و نیز در تعدیل انتقال شرایط بحرانی هوای خارج به داخل ساختمان داشته باشد. برای پی بردن به نقشی که شرایط گرمایی هر منطقه(دمای هوا و شدت تابش آفتاب) در شکل دادن به ساختمانهای آن منطقه دارد, باید نسبت اهمیت هر یک از عوامل را مشخص نمود. اما به طور کلی می توان چنین گفت که شدت زیاد تابش آفتاب باعث کشیدگی ساختمان در جهت محور شرقی و غربی می گردد.
 
فرمهای مکعب شکل یا فرمهایی که اضلاع شمالی جنوبی آنها بزرگتر از اضلاع شرقی غربی آنها هستند مفیدتر بوده و نیز ساختمانهای بلند نسبت به ساختمانهای کوتاهتر نور بهتری دارند.
 تاریخچه باوهاوس والتر گروپیوس در سال ???? با ادغام آکادمی هنرهای زیبا و مدرسه هنرها و پیشه‌ها، مدرسه باوهاوس را در وایمار بنیان نهاد. او در نخستین بیانیه خود، نظر ویلیام ماریس درباره تعالی صنایع دستی را با فکر وحدت همه? هنرها (با رعایت تقدم معماری) درآمیخت و مرزبندی میان جنبه‌های تزیینی و کاربردی در هنرها را مردود شمرد. او چندی بعد در سال ???? اهمیت طراح-صنعتگر در تولید صنعتی کلان را مورد تاکید قرار داد، که به عنوان اصل عمده‌ آموزه باوهاوس دانسته شد. پس از آن کارگاه‌های باوهاوس به صورت آزمایشگاه‌های ساخت پیش نمونه برای تولید ماشینی درآمدند و بسیاری از فرآورده‌های این کارگاه‌ها (به خصوص میز و صندلی، منسوجات و لوازم چراغ برقی) با موافقت صاحبان صنایع در خط تولید کارخانه‌ای قرار گرفتند. سبک فرآورده‌های باوهاوس خصلت هندسی و ساده داشت و به سبب صرفه‌جویی در وسایل و مطالعه در کیفیت مواد از پالودگی خط و شکل برخوردار بود. با طراحی تعدادی ساختمان تازه در دسائو (که نتیجه کار گروهی گروپیوس، معلمان و شاگردان بود) باوهاوس از وایمار به مکان جدید انتقال یافت. پس از این تغییر مکان، تأثیر باوهاوس در معماری و هنرهای کاربردی اروپا رخ نمود و تا پایان جنگ دوم نیز پایدار ماند. در سال ???? میس ون باوهاوس را به برلین انتقال داد، اما فعالیت آن در برلین دیری نپایید چراکه یک سال بعد، در ?? آوریل ???? دولت نازی باوهاوس را تعطیل کرد. چندی بعد موهولی ناگی و برخی دیگر از معلمان مدرسه? جدیدی به همین نام در شیکاگو برپا کردند. تا اواخر دهه? ???? اکثر مدارس طراحی و معماری اروپا و ایلات متحده دست‌کم بخشی از برنامه‌های آموزشی باوهاوس را پذیرفتند. تعدادی از هنرمندان بزرگ قرن بیستم همچون پل کله، واسیلی کاندینسکی، والتر گروپیوس، موهولی ناگی، جوزف آلبرز و دیگران در این مدرسه هنری تدریس می‌کردند
 
در فرهنگ اسلام مسجد و مدرسه همیشه با هم بوده اند و به همین خاطر نیز هماهنگی بسیار ارزنده ای از نظر تزیینات بنا با هم دارند در مدارسی که در نزدیکی آنها مسجد قرار نداشته و یا امکان ساخت مسجدی مجزا، معظم و عمومی نبوده است در طرح مدرسه حتما بنایی به عنوان مسجد در خود نیز احداث می شده است.
در برخی دیگر از مدارس یا همزمان به ساخت مدرسه، مسجد در خود نیز احداث می شده و یا بنحوی ارتباط فضای مدرسه با فضای مسجد موجود حل می شده است.
 


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت , بررسي ,نمونه هاي ,آموزشي ,خارجي و , داخلي2 , ,برای , طرح2 , معماری و ,طراحی ,فضاهای ,اموزشی , ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مرکز کودکان بی سرپرست فرانسه اثر مرجان حسام فر
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مرکز نوآوری Matrix آمستردام
پاورپوینت تحلیل بررسی مدرسه اکول پریمایر در بورگوین ژالیو فرانسه
پاورپوینت تحلیل بررسی مدرسه معماری انسیتوی تکنولوژی سلطنتی
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری دانشگاه صنعتی شیراز
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری کتابخانه مکون در محله بدفورد نیویورک
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مدرسه روستایی El Hobo و مدرسه آلبرت شوایزر
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مدرسه روستایی چاپارال و مدرسه تل آویو
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری دبیرستان علوم آنکارا اثر معماری Çinici
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری کتابخانه تیانجین بینای چین اثر گروه MVRDV
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مرکز دایانا کالج بارنارد و مرکز جان جی بوون
پاورپوینت بررسی طرح معماری ساختمان اداری دانشگاه FTP در ویتنام
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مدرسه هایتس، در آرلینگتون اثر Bjarke Ingels
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری کتابخانه دانشگاه هنر تاما اثر تویو ایتو
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مدرسه ابتدایی Itoi و مدرسه Ultimo
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری آپارتمان مسکونی احتشامیه تهران
پاورپوینت تحلیل بررسی مدرسه ابتدایی با رویکرد روانشناسی کودک
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری سبز مدرسه بینهای Binhai Xiaowai چین
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی مهد کودک لینهای شیچنگ در چین ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی مهد کودک The Nest در انگلستان ,pptx

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد