پاورپوینت تحلیل مدرسه ابتدایی Woodland آمریکا
بخشی از مطالب:
گروه معماری HMFH در ارتباطی تنگاتنگ با مربیان این دبستان بودند تا ایده اولیه برای مدرسه را توسعه دهند. برنامه آموزشی این دبستان بر روش شناسی و سیاست های آموزشی ای استوار است که از آموزش مستقیم، فعالیت های گروهی کوچک، ایجاد مهارت، مهارت های فردی و آموزش های عملی، همزمان با دیگر تکنیک های آموزشی بهره می گیرد تا نیاز یکایک دانش آموزان را پاسخگو باشد. این شیوه آموزشی در فضاهای مشترک و فضاهای کوچک آموزش جمعی و در مجموع در طراحی این مدرسه ۹۸۵ نفری دیده شده است.
معماران شرکت HMFH برای تعریف مفاهیم طراحی پروژه Woodland از نزدیک با مریبان آموزشی جلساتی تشکیل دادند و براساس آن نیازهای دانش آموزان مشخص گردید. سیاست های طراحی در این پروژه مبتنی بر پوشش نیازهای دانش آموزان تعریف گردید...
فهرست مطالب
این فایل شامل بخش های زیر است:
گروه طراحی
مساحت
موقعیت
هدف طراحی
مقطع سه بعدی
ریزفضاها
نما
و...