خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی مرکز آموزشی پژوهشی، فناوری و تجارت Kawartha ، اثر تیم طراحی معماری Perkins و Will ، کانادا

   تعدادبرگ: 26 اسلاید بهمراه نقشه ها و تصاویر   قیمت: 17000 تومان     تعدادمشاهده  4


بخشی از مطلب
یک مرکز آموزشی جدید در کانادا توسط شرکت جهانی پرکینز + ویل شامل دو جلد در هم تنیده است که در یک شیب ملایم تعبیه شده است ، و در نتیجه یک طرح سطح شکاف و نمای متفاوت است.

مرکز فناوری Kawartha Trades + در پردیس کالج فلمینگ در پیتربورو ، انتاریو واقع شده است. این برنامه در زمینه هایی مانند نجاری ، جوشکاری ، لوله کشی و ماشینکاری آموزش می دهد.این مجموعه در آکس شمال و جنوب پردیس دانشگاه قرار گرفته است ، بدین جهت بنا به عنوان یک دروازه ورودی برای مجموعه درک می گردد و دعوت کننده حرکت عابرین پیاده از خوابگاه های دانشجویی و مرکز سلامت و ورزش به سمت شمال می باشد .

منظر هدایت گر در بخش پشت پروژه ،ایده بیان مسیر جدید به آموزش و تاکید بر عبارت اینکه آموزش می تواند در هر نقطه ای اتفاق بیافتد،می باشد. این مرکز آموزشی چند سطحی در زیربنای 87000 فوت مربع ، از نور طبیعی بهره برده و دارای اجزاء سازه ای اکسپوز و فضاهای باز می باشد .

این بنا ،متشکل از فضاهایی انعطاف پذیر می باشد . بخش learning factory ، که از بخش های اصلی مجموعه بوده و دارای وسعت بیشتری می باشد . این مجموعه در 4 سطح با ریزفضاهایی از جمله cube teaching ،که فضایی برای موضوع تاسیسات الکتریکی و مکانیکی و نیز فضایی جهت شبیه سازی شرایط یک سایت مفروض می باشد، کارگاه های آموزشی، کلاس های هوشمند ، فضاهای تعاملی میانی که دارای طیف گسترده ای از خدمات و امکانات می باشد .

مجموعه KTTC ، دارای اعتبار نامه Gold LEED نیز می باشد . این بنا ،با داشتن امکانات آموزشی ، تجارت در عین جزئیات زیبایی شناسانه ، نگاه دانش آموزان را به علم و یادگیری به چالش می کشد . از این جمله جزئیات می توان در متریال های مورد استفاده همچون  روکش های سیمانی ، بتن طبیعی ، فولاد Corten و استفاده گسترده از شیشه در ابعاد وسیع با حفظ یکپارچگی و ترکیب با محیط طبیعی دانست . همچنین استفاده از چوب در بخش ورودی بنا ، سبب شکل گیری فضا و چشم اندازی طبیعی و نشاط بخش و چشم نواز گردیده است .


کلمات کلیدی مرتبط:
مرکز آموزشی پژوهشی، فناوری و تجارت Kawartha ، اثر تیم طراحی معماری ,Perkins و Will ، کانادا ,پاورپوینت بررسی ,یک مرکز آموزشی جدید ,شرکت جهانی پرکینز ویل ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی طراحی و معماری خانه کودک
پاورپوینت بررسی مدرسه LIYUAN اثر استودیو معماری Minax در چین

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد