پاورپوینت بررسی دانشکده و کالج ادگارز در استرالیا اثر گروه معماری Brand Architects
شرح متن ارائه شده توسط معماران. واقع در نبش خیابان استین و جاده ادگارس ، آنچه در ابتدا یک مکان سنگی و پر شیب بود ، به مدرسه در حال رشد تبدیل نشده است که در نهایت 1800 دانش آموز برای کودکان مدرسه ای از 7 تا 12 سال فراهم خواهد کرد. توسط معماران برند در ملبورن طراحی شده است ، استرالیا با همکاری اداره ساخت مدارس ویکتوریا ، کالج متوسطه جدید Edgars Creek به تقاضای حومه شهر برای افزایش سریع دانش آموز در حومه در حال رشد در Epping North رسیدگی می کند. مرحله پیشگام از دو ساختمان در شمال سایت تشکیل شده است - و نقطه شروع منطقه وسیع تری است که برای منطقه برنامه ریزی شده است. همراه با مراحل آینده مدرسه ، یک برنامه اولیه ، مرکز فعال جامعه و ذخیره شورا یک رویکرد جامعه یکپارچه را به حومه حومه خاتمه می دهد. با در نظر داشتن این اهداف ، معماران برند این طرح را در زمینه ای بزرگتر بنیان نهادند - پرداختن به مفاهیم اتصال ، باز بودن و دسترسی. همه در حالی که جنبه های زمینه اطراف را تصدیق و تلفیق می کنند.
تصور فرم ساخته شده به عنوان راه یابی به سایت بزرگ هکتار ضروری شد. ساختمانهای دو طبقه در این سایت نقش دوگانه دارند - به عنوان نقطه گره ای بصری از گوشه اصلی بین Makedon Parade و Edgars Road و به عنوان راه حلی برای شیب تند سایت. همانطور که توپوگرافی به شدت دور می شود ، ایجاد فرم از طریق یک ساختمان با ارتفاع دو برابر مقرون به صرفه تر از ایجاد یک محل ساخت سطح به شکل نیمکت است. این مدرسه دارای یک ساختمان هنری طبقه دو طبقه STEM است که در آن آزمایشگاه های علوم و فضاهای یادگیری فناوری مواد و فناوری دیجیتال قرار دارد. این فضاها به طور خاص با همکاری مدرسه برای تشویق به اشتراک گذاری ایده ها و شیوه های معاصر آموزشی طراحی شده اند. یک فضای ارائه با نشیمن های طبقه ای مرکزی به عنوان محلی برای گردهمایی جلسات و مراسم مهم ، دو برابر می شود. اداره و مرکز منابع کتابخانه با ارائه مکان مرکزی برای حضور افراد محلی در برنامه های توسعه حرفه ای ، به جامعه باز می گردند. اینها در مجاورت عملکردهای روزمره مدیریت مدرسه نشسته اند. همراه با شورای شهر و مرجع مدرسه ، مدرسه به یک قطعه مهم گمشده در زیرساخت های جامعه تبدیل شده است.و....