خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی موسسه فناوری فدرال سوئیس در لوزان (EPFL) Artlab اثر کنگو کوما

   تعدادبرگ: 52 اسلاید   قیمت: 20000 تومان   حجم فایل: 24882 kb  تعدادمشاهده  3


پاورپوینت بررسی موسسه فناوری فدرال سوئیس در لوزان (EPFL) Artlab اثر کنگو کوما

شرح متن ارائه شده توسط معماران. پردیس جدید موسسه فناوری فدرال سوئیس در لوزان (EPFL) Artlab نام دارد که از سه کاربری تشکیل شده است - غرفه هنر و علوم ، گالری فناوری و اطلاعات و کافه جاز مونترو. این سه کاربری زیر یک سقف شیبدار بزرگ که تا 235 متر طول کشیده شده است ، جمع شده اند. بین هر جعبه ، ما یک ناحیه دیافراگم طراحی کردیم که دو محور تولید می کند. این دو خط کمک می کند تا کاربری ها ارایه شده به  مردم افزایش یابد و همه ساختمان ها در دانشگاه مرتب شود. برای ساختار و نمای بیرونی ، ما از الوارهایی استفاده می کنیم که معمولاً در سوئیس یافت می شوند ، تا فضای داخلی را با گرمای محلی ایجاد کنند.
ستون های چوبی از دو طرف با صفحات فولادی بصورت لایه لایه شده اند تا فضا به همان اندازه ملایم و شفاف باشد. سقف سازی به صورت سنگی است که براساس روشی است که در خانه های معمولی سوئیس اعمال می شود. با توجه به عملکرد زیر ، سقف مانند اریگامی تغییر شکل می دهد و چهره هایی را ایجاد می کند که به نور و سایه پاسخ می دهند.
شرح پروژه
سایت پروژه یک چمن گسترده است ، یک خلاoid در وسط دانشگاه EPFL است. ضلع شمالی دانشگاه (جایی که میدان Esplanade ، قلب اجتماعی دانشگاه و ایستگاه تراموا در آن قرار دارد) را از منطقه مسکونی دانشجویان در جنوب جدا می کند. همچنین بخش غربی متراکم دانشگاه را از سمت شرقی در حال تکامل جدا می کند که در اطراف مرکز یادگیری بیان شده است ، که علی رغم حضور چشمگیر خود ، تاکنون نتوانسته است محیط اطراف خود را سازماندهی و هماهنگ کند ، باقی مانده و ناکارآمد.
سایت گسترده پروژه ارائه شده به ما امکان یافتن غرفه ها را از بسیاری جهات و پیکربندی آنها را داد. سرانجام ما تصمیم گرفتیم سه غرفه مورد نیاز را در یک ساختمان بسیار باریک و طولانی جمع کنیم ، که به عنوان یک ردیابی هدفمند در قلمرو ، بنابراین سایت را از یک خلاoid ناکارآمد به یک فضای عمومی جدید در داخل دانشگاه تبدیل می کند.
-سقف با طول 240 متر پناهگاه عابران پیاده از میدان اسپلاناد شمالی پایین جنوب تا اقامتگاهها در طول روز است.
ایوانهای ارائه شده بین غرفه های متحد زیر سقف یکی به خیابان اصلی که از سمت غرب در آنجا قرار دارد و در آن مکانهای اصلی پارکینگ عمومی قرار دارد ، و دیگری به تفرجگاه جدید درختان از شرق متصل است. بنابراین ، ایوان ها نفوذ پذیری را از طریق ساختمان جذب کننده و متصل این ضلع های غربی و شرقی دانشگاه فراهم می کنند.


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری ,موسسه فناوری فدرال سوئیس ,در لوزان (EPFL) Artlab اثر کنگو کوما ,پاورپوینت موسسه فناوری فدرال سوئیس ,معماران. پردیس جدید موسسه فناوری , فدرال سوئیس در لوزان (EPFL) Artlab ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت تحلیل بررسی مدرسه اکول پریمایر در بورگوین ژالیو فرانسه
پاورپوینت تحلیل بررسی مدرسه معماری انسیتوی تکنولوژی سلطنتی
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مرکز دایانا کالج بارنارد و مرکز جان جی بوون
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مدرسه هایتس، در آرلینگتون اثر Bjarke Ingels
پاورپوینت بررسی دانشگاه علم و صنعت ایران
پاورپوینت بررسی معیار ها و ضوابط استاندارد طراحی دانشکده معماری
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری کتابخانه گایزل در دانشگاه کالیفرنیا
پاورپوینت تحلیل بررسی دبیرستان Huizhen در چین توسط استودیوی طراحی Approach
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری آکادمی علوم کالیفرنیا اثر رنزو پیانو
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مدرسه ابتدایی کلودی اثر Settanta7 در ایتالیا
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مدرسه ابتدایی در کارلسروهه اثر wulf architekten
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری کتابخانه عمومی دس موینس
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مهدکودک هانا اینچئون، کره جنوبی
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری باغ کتاب تهران
پاورپوینت تحلیل دیاگرام معماری فضایی بخش های مختلف دانشکده معماری
پاورپوینت بررسی ساختمان کالج رینکر هال در دانشکده طراحی و ساخت دانشگاه فلوریدا
پاورپوینت مبانی طراحی و معماری محیط های آموزشی کودکان
پاورپوینت بررسی معماری پارک فناوری وی یی در جزیره نانجینگ اکو فناوری پیشرفته NBBJ
پاورپوینت بررسی بررسی مبانی نظری فضاهای آموزشی کودکان با رویکرد روانشناسی محیط
پاورپوینت بررسی معماری مرکز آموزشی فناوری و تجارت kawartha

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد