خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت روستای قاضی جهان (پروژه درس شناخت و طراحی معماری روستایی) .ppt

   تعدادبرگ: 62 اسلاید   قیمت: 25000 تومان   حجم فایل: 2756 kb  تعدادمشاهده  4


نوع فایل: power point
 
قابل ویرایش 62 اسلاید
 
توجه: این پاورپوینت دارای اشکال مختلف از مطالب فوق می باشد.
 
مقدمه:
 
معماری و مسکن روستایی با تمامی اجزا و عناصر ساختاری تکوین یافته در گذر زمان بی گمان متأثر از ویژگیها و کارکردهای طبیعی،اجتماعی –اقتصادی و فرهنگی بسیاری است.ساختاری که گاه در تعامل و همراهی با کارکردها پاسخگوی نیاز ساکنین خود می باشد وگاه پیدایش کارکردهایی نوین و ناهمگون پیامدی جز تغییرات ساختاری در بافت، مسکن و معماری روستا را برجای نمی گذارد.
 
تغییرات تدریجی در مسکن و معماری روستایی گاه به دلیل تنگناهای مکانی – فضایی و گاه در پاسخ به نیازهای انسان معاصر ،امری است اجتناب ناپذیر و حتمی با اینحال ضرورت پاسداری از مواریث فرهنگی و تاریخی این سرزمین نیز ایجاب می کند تا بروز چنین دگرگونیهای ساختاری با ژرف نگری عالمانه ، و توأم با طرح و برنامه از پیش تدوین شده باشد.
 
 
   قاضی جهان از توابع بخش حومه شهرستان آذرشهر است که با ارتفاع 1330 متر از سطح دریا در غرب استان آذریجان شرقی قرار دارد. مختصات جغرافیایی آن 37 درجه و 46 دقیقه عرض شمالی 45 درجه و 56 دقیقه طول شرقی می باشد. قاضی جهان در 54 کیلومتری جنوب غربی تبریز، 15 کیلومتری جنوب شرقی دریاچه ارومیه، 3 کیلومتری بخش گوگان و 2 کیلومتری آذرشهر واقع گردیده است و پل ارتباطی مهمی بین سه بخش مهم آذرشهر، گوگـان و ممقـان می باشد. قاضی جهان یکی از چهار دهستـان بزرگ آذرشهـر بوده و متشکل از قاضی جهـان و 4 روستـای اخی جهان، خانمیر، دیـزج آقا حسن و غلـه زار می باشد. از نظر موقعیت ارتباطی قاضی جهان در مسیر ارتباطی روستاهای بخش گوگان و شهرستان آذرشهر قرار گرفته است. قاضی جهان از شمال به روستاهای اخی جهان و فیروزسالار، از شرق به شهرستان آذرشهر، از غرب به گوگان و از جنوب به کوه قزل داغی و رودخانه نوشین چای محدود می شود. در آخرین آمار خانه بهداشت، این روستا دارای 1100 خانوار و 3779 نفر جمعیت می باشد. از نظر وسعت تقریبا 100 هکتار از اراضی این روستا مسکونی و 350 هکتار زمین کشاورزی است.

روستای قاضی جهان یکی از روستاهای فرهنگی و مذهبی شهرستان آذرشهر است. در این روستا سه مسجد و یک حسینیه وجود دارد و مساجد این روستا حتی قبل از مساجد شهرستان آذرشهر تاسیس شده اند. همچنین در زمان جنگ ایران و عراق مردم این روستا درخواست تاسیس کتابخانه داده اند و وزارت ارشاد در زمین اهدایی از طرف مردم اقدام به تاسیس کتابخانه نموده است و از آن زمان تاکنون این کتابخانه با 580 متر بنا فعال می باشد. بی سوادی در روستا وجود ندارد و به همین دلیل 2 سال است که نهضت سوادآموزی در روستا فعال نیست. از لحاظ مشاغل حدود 60 درصد مردم روستا دارای شغل کشاورزی بوده و حدود 15 درصد فرهنگی می باشند. در این روستا کارگاه های تولیدی متفاوتی وجود دارد. مانند کارگاه های بسته بندی محصولات باغی روستا مانند گردو، برگه، آلوچه و قیسی، کارگاه های حوله بافی، رنگرزی، فرش بافی، صنایع دستی و ... همچنین دامداری نیز یکی دیگر از مشاغل روستا می باشد.

 


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت روستای ,قاضی جهان ,پروژه درس شناخت , طراحی معماری روستایی ,.ppt , power point , ,جهت پیشروی روستا , ,جمعیت پیشنهادی , ,اراضی موجود , ,اراضی پیشنهادی , ,اهداف روستا , ,1- اصلاح معابر موجود , ,2- نوسازی بافت فرسوده , ,3- اجرای کار بری ورزشی , ,4- احداث فروشگاه تعاونی , ,5- احداث پایگاه نظ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی روستای حصار مهتر رباط کریم تهران - پروژه روستا 2
پروژه روستای کنگ از توابع شهرستان طرقبه شاندیز
پاورپوینت بررسی معماری روستای رمدان گلوگاه مازندران
پاورپوینت بررسی روستا و قلعه تاریخی مهرپادين مهريز
پاورپوینت بررسی روستای واریان کرج
پاورپوینت بررسی روستای جشوقان اصفهان
پاورپوینت بررسی تاثیر آب در پیدایش و معماری روستا
پاورپوینت بررسی روستای سینک توابع شمیرانات بخش لواسانات
پاورپوینت بررسی روستای درده از توابع فیروزکوه
پاورپوینت تحلیل مسکن ارزان قیمت در مناطق روستایی چین اثر گروه Studio
پاورپوینت بررسی روستای طرح هادي روستاي چلندر از توابع نوشهر
پاورپوینت بررسی روستای عباس کلا شهرستان نور
پاورپوینت بررسی روستای مغان مشهد
پاورپوینت بررسی روستای کوه کمر از توابع شهرستان مرند
پاورپوینت تحلیل بررسی گردشگری روستای کندوان
پاورپوینت بررسی روستای نیلق در استان اردبیل، شهرستان کوثر
پاورپوینت بررسی معماری روستاي اورامان یا هەورامان
پاورپوینت بررسی روستای شاه کوه
پاورپوینت بررسی روستای دوسیران توابع کازرون شیراز
پاورپوینت بررسی روستاي كرفس از توابع شهرستان رزن همدان

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد