خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود بررسی فایل معماری نورپردازی فضاهای داخلی,پاورپوینت

   تعدادبرگ: پاورپوینت   قیمت: 15000 تومان     تعدادمشاهده  2


در طراحی داخلی، نورپردازی اصل بسیار مهمی است. نورپردازی، سبب بهتر دیده شدن کار خواهد شد و زیبایی طراحی را دو چندان می کند. استفاده از نورهای مخفی، در طراحی داخلی آپارتمان‌ها امروزه بسیار رایج است. ‌‌نورپردازی داخلی ساختمان یکی از مهمترین نکاتی است که در طراحی داخلی منازل و خانه‌های مسکونی باید به آن دقت نمود.

در یک خانه، تمام فضاها مهم هستند و نمی‌توان گفت اتاق خواب ارزش کمتری دارد یا طراحی سرویس بهداشتی مهم نیست. بلکه ممکن است در نظر هر فردی، یک فضا از اهیمت ویژه برخوردار باشد و فضاهای دیگر از اهیمت کمتر. بنابراین طراح، باید در هر طراحی، بهترین عملکرد خود را پیاده سازی نماید. اتاق نشیمن، محل غذاخوری، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و … همگی در نظر یک طراح باید اهمیت داشته باشند.‌

‌در طراحی داخلی‌ آپارتمان‌‌، استفاده از نور در سقف و دیوار، بسیار چشمگیر است. در فضای نشمین،‌ استفاده از لامپ با شکل هندسی در سقف و استفاده از نورهای مخفی پشت تلوبزیون باعث ایجاد تفاوت با سایر فضاها شده است. نورپردازی علاوه بر اینکه سبب روشنایی فضا می‌شود و آن را از تاریکی خارج می‌کند، از عناصر مهم دکوراسیونی است که می‌تواند آرامش و راحتی را برای فضا به همراه داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

پاورپوینت نورپردازی فضاهای داخلی
اصول نور و نورپردازی در معماری و دکوراسیون داخلی

شما می توانید به وسیله نور، فضایی را وسیع تر و یا کوچک تر نمایش دهید. برای این منظور کافی است نورپردازی ها را بر روی دیوارها و کنج های محیط انجام دهید. به این ترتیب اطراف محیط روشن تر از مرکز شده و بزرگتر جلوه می کند. حال آنکه به عنوان مثال اگر در نورپردازی یک اتاق نشیمن تنها به منبع نورزایی برای روشن کردن منطقه ای کوچک در محدوده مبلمان بسنده کنیم، دامنه دید افراد محدود شده و در نتیجه فضا حتی کوچکتر از طلوع خورشید با پراکنده شدن اشعه هایی همراه است که مجموع آنها نور نامیده می شود.

    نور

نور از جمله مهم ترین مواهب الهی است که در زندگی بشر از ارزش بسزایی برخوردار است. در واقع هیچ عنصری در دنیا بدون وجود نور هویت دیداری ندارد. نور واسطه ای میان چشمان بیننده و محیط اطراف اوست یعنی در صورتی که نوری به چشم ما نرسد تصویری در شبکیه تشکیل نشده و در نتیجه حس بینایی معنا و مفهوم کاربردی نخواهد داشت.

ارزش واقعی نور هنگام تاریکی نمایان می شود. این تاریکی یا حاصل از غروب خورشید و تابش آن بر عرصه دیگری از گیتی است و یا در نتیجه خاموش کردن کلیدی از یک نورپرداز و یا سیستم نورپردازی است.در یک تقسیم بندی کلی نور خورشید را نور طبیعی و نور حاصل از نورپردازی های دیگر را نور مصنوعی می نامیم آنچه هست به نظر می آید.

    نورمصنوعی

نور مصنوعی به زبان ساده نوری است که از خورشید تابیده نشده و منابع دیگری عامل پدید آمدن آن هستند. اغلب این منابع صرف نظر از آتش و منابع محدودی که انرژی خود را از گاز، نفت و یا مانند اینها تامین می کنند، دارای سیستمی الکتریکی هستند. حال از انواع نورها در یک تعریف کلی که بگذریم به ارزش واقعی نور زمانی پی خواهیم برد که تاثیرات ناشی از آن را بشناسیم…..


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود , بررسی , معماری , نورپردازی ,فضاهای ,داخلی, ,پاورپوینت,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی طراحی با سبک اسکاندیناوی
پاورپوینت بررسی سبک دکوراسیون شابی شیک
پاورپوینت بررسی انواع مدل های آشپزخانه جزیره ای
پاورپوینت بررسی پوشش سقف تراس در آپارتمان و ویلا
پاورپوینت بررسی نورپردازی آشپزخانه
پاورپوینت بررسی اصول و مبانی نورپردازی داخلی
پاورپوینت بررسی مبانی طراحی داخلی رستوران مدرن و سنتی
پاورپوینت بررسی ضوابط و معیارها و برنامه فیزیکی مجتمع مسکونی
پاورپوینت بررسی ابعاد و اندازه و مبلمان فضاهای یک واحد مسکونی
پاورپوینت بررسی معماری داخلی واحد مسکونی
پاورپوینت بررسی عناصر و مولفه‌های طراحی داخلی
پاورپوینت بررسی پروسه و روند طراحی صندلی تحریر برای دانشگاه
پاورپوینت بررسی طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای مسکونی
پاورپوینت بررسی سبک لافت در طراحی داخلی بهمراه نمونه های موردی
پاورپوینت بررسی معماری خلاقانه یک پلکان مارپیچ
پاورپوینت بررسی اصول طراحی داخلی فضاهای آشپزخانه
پاورپوینت بررسی خصوصیات و ویژگیهای سبک معماری مدرن
پاورپوینت بررسی سبک معماری خانه صنعتگر
پاورپوینت بررسی سبک معماری Art Deco
پاورپوینت بررسی سبک معماری هاوسمن Haussmann

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد