خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی تاثیر رنگ در معماری داخلی

   تعدادبرگ: 92 اسلاید   قیمت: 5000 تومان   حجم فایل: 3261 kb  تعدادمشاهده  1


بخشی از مطلب
رنگ و نور همواره در قالب بخش هایی اساسی از حیات ما بر روی كره ی خاكی مطرح بوده اند.یكی از نخستین آثار ثبت شده از نیروهای جادویی رنگ ها را می توان در غرهای لاسكاكس و آلتی مارا مشاهده كرد. در این نمادها نقاشی هایی تزیینی از انواع حیوانات، زینت بخش دیوارهای داخلی شده است. نقاشان این تصاویر، نقاشی های خود را با دست ترسیم نموده و با استفاده از ساده ترین رنگ های طبیعی كه در كف غارها در دسترس بود، همچون سنگ آهن قرمز و زرد، منگنز و گل سیاه، تنوع قابل ملاحظه ای از رنگ ها را در هنر خود به كار گرفته اند. بر دیواره ی غارهای لاسكاكس و آلتی مارا ، رگه های درخشانی از بلور های كربنات آهك ، رنگ سفیدی را برای نقاشان پیش از تاریخ فراهم آورده بود كه می توانستند به كمك آن سایه های محو و عمق میدان های جالب توجهی خلق كنند.
انسان ما قبل تاریخ با مشاهده دگرگونی رنگ های طبیعت، خیلی زود به اهمیت رنگ ها پی برد، در چرخه ی شبانه روز، به هنگام غروب خورشید، افق قرمز رنگ، پایان فعالیت روزانه را نشان می داد و نیاز برای فرو رفتن در امنیت غارها را به منظور دور بودن از خطرات تاریكی - شب سیاه اعلام می كرد. قرمز و سیاه (مشكی!!) نیز همواره به عنوان رنگ های نمادین حیات و مرگ به شمار می آمدند و نخستین بار انسان های غار نشین از این دو رنگ برای تزیین گور مردگان خود استفاده می كردند و بعد ها اخلافشان آن ها را جهت آراستن آثار هنری خویش به كار بردند. 
رنگ یکی از جالب ترین جنبه های دکوراسیون است. طراحان دکوراسیون امروزی تقریباً همه قوانین سابق در ارتباط با استفاده از رنگ های گوناگون و ترکیب آنها با یکدیگر را در هم شکسته اند و امروز هر رنگی را می توان در دکوراسیون منزل به کار برد. دیگر مرزها و محدویت های گذشته در کاربرد رنگ ها در دکوراسیون رعایت نمی شوند و شاید به همین دلیل انتخاب مجموعه رنگی دلخواه برای دکوراسیون یک خانه مشکل تر شده باشد. 
امروزه بیش از هر چیز به سلیقه و روحیات ساکنین خانه توجه می شود. هر یک از ما احتمالاً ایده هایی درباره رنگ های مورد علاقه خود داریم و انتخاب و سلیقه ما اغلب بهترین راهنما برای انتخاب مجموعه رنگی مناسب برای محل زندگی و منزلمان است.
و...
 
فهرست مطالب
 
1. مقدمه
 
2. رنگ عنصر اصلی دکوراسیون
 
3. تاثیرات حاصل از رنگ ها
 
4. رنگ سفید
 
5. رنگ های خنثی
 
6. قدرت رنگ در دکوراسیون
 
7. ویژگی های هر یک از رنگ ها
 
8. نقش رنگ در طراحی داخلی
 
9. تاثیر رنگ های انرژی زا در منزل
 
10. رنگ در آشپزخانه
 
11. جلوه های رنگین در آشپزخانه
 
12. سادگی سادگی و پاکی در آشپزخانه
 
13. کف درخشان در آشپزخانه
 
14. رنگ آبی در آشپزخانه
 
15. رنگ صورتی در آشپزخانه
 
16. تاثیر رنگ بوفه و کابینت در آشپزخانه
 
17. تاثیر رنگ در ابعاد ظاهری ساختمان
 
18. نتیجه گیری


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت , بررسی تاثیر رنگ ,معماری داخلی ,رنگ عنصر ,اصلی دکوراسیون ,تاثیرات حاصل از رنگ ها ,رنگ سفید ,رنگ های خنثی ,قدرت رنگ ,دکوراسیون ,ویژگی های ,یک از رنگ ها ,نقش رنگ ,طراحی داخلی ,تاثیر رنگ های ,انرژی زا در منزل ,رنگ در آشپزخانه ,جلوه های رنگین ,آشپزخانه ,سادگی سادگی ,پاکی در آشپزخانه ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی عناصر و مولفه‌های طراحی داخلی
پاورپوینت بررسی طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای مسکونی
پاورپوینت بررسی اصول طراحی داخلی فضاهای آشپزخانه
پاورپوینت بررسی ﺗﺎﺛﯿﺮات ﻧﻮر و نورپردازی در دﮐﻮراﺳﯿﻮن و معماری داﺧﻠﯽ
پاورپوینت بررسی نکات طراحی و معماری داخلی و دکوراسیون داخلی
پاورپوینت بررسی روانشناسی رنگ ها در دکوراسیون داخلی خانه
پاورپوینت بررسی دکوراسیون و تزئینات داخلی در معماری
پاورپوینت بررسی اصول طراحی و معماری داخلی سالن ماساژ SPA سالن آرایش
پاورپوینت بررسی تاریخچه و مبانی طراحی و معماری داخلی
دانلود بررسی اصول کلی در رابطه با طراحی داخلی و دکوراسیون حمام پاورپوینت
دانلود بررسی ضوابط طراحی فضاهای اداری پاورپوینت
پاورپوینت بررسی طراحی داخلی فضاهای مسکونی در معماری
دانلود بررسی تاثیر رنگ در طراحی فضاهای داخلی معماری پاورپوینت
دانلود بررسی قدرت رنگ در دكوراسیون پاورپوینت
دانلود بررسی نورپردازی در طراحی داخلی فایل پاورپوینت
دانلود بررسی رنگ سبز و خنثی و قهوه ای در دکوراسیون داخلی فایل پاورپوینت
دانلود بررسی سبک مدرن در طراحی داخلی فایل پاورپوینت
دانلود بررسی نورهای مصنوعی در طراحی داخلی فایل پاورپوینت
دانلود بررسی سبک طراحی شيك و مستعمل(Shabby chic)فایل پاورپوینت
پاورپوینت بررسی اصول معماری ارگونومیک در طراحی داخلی

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد