خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت دهکده آرامش،بزرگترین مرکز تفریحی مشهد

   تعدادبرگ: 27 اسلاید   قیمت: 6000 تومان   حجم فایل: 1323 kb  تعدادمشاهده  1


پاورپوینت دهکده آرامش،بزرگترین مرکز تفریحی مشهد
 
پروژه اقامتی، تفریحی و گردشگری «دهکده آرامش» با سرمایه گذاری شرکت صد آبشار اخلمد در فاز اول در زمینی به مساحت ۴۵۲۰۰۰ متر مربع به عنوان بزرگترین و عمده ترین مرکز تفریحی و گذران اوقات فراغت خانواده ها در غرب مشهد احداث خواهد شد. این مجموعه علاوه بر موقعیت منحصر به فرد که در آن واقع شده، به لحاظ تعریف پروژه های متنوع و جذاب دارای پتانسیل بسیار زیادی جهت جذب گردشگران و مسافران بومی و غیر بومی دارد.

طرح ایجاد منطقه تفریحی ، گردشگری ، اقامتی اخلمد در ۳ فاز اجرایی و به شکل ذیل انجام خواهد گردید‎ :‎
‎فاز ۱ : به مساحت ۴۵٫۲ هکتار ‎
‎فازهای ۲ و ۳ تا مساحت ۲۵۰ هکتار
 
محدوده اقامتی
۱- ساختمان متل که در عرصه ای به مساحت ۹/۰۰۰ متر مربع و سطح زیر بنا ۶/۵۰۰ متر مربع ،در قالب طبقه همکف، اول و دوم که مجموعا دارای ۵۰ واحد اقامتی ۴۰ متری بوده و پارکینگ اختصاصی نیز به ازای هر واحد پیش بینی شده است. در این مجموعه تمامی خدمات رفاهی شامل: کافی شاپ، رستوران،آشپزخانه مرکزی ولاندری فعالیت خواهند نمود.
۲- مجموعه ویلاهای سوپرلوکس در عرصه ای به مساحت ۲۱/۲۰۰ متر مربع در قالب ۳۰ قطعه ویلایی ۵۰۰ متری با سطح زیر بنای ۱۸۰ متر مربع دوبلکس، در لوکس ترین منطقه مجموعه ،با منظره ای از فواره موزیکال قرار دارد.
 
همچنین در عرصه ای به مساحت ۳۰/۵۰۰ متر مربع در قالب ۵۳ قطعه ویلایی ۴۰۰ متری با سطح زیر بنای ۱۵۰ متر مربع دوبلکس، به ازای هر قطعه احداث شده و پارکینگ اختصاصی نیز به ازای هر واحد امکان پذیر می باشد.
 
۳- مجموعه ویلاهای لوکس در عرصه ای به مساحت ۳۰/۰۰۰ متر مربع در قالب ۸۰ قطعه ویلایی ۳۰۰ مترمربع با سطح زیربنای ۱۲۰ متر مربع با فضای سبز،بازی کودکان وآب نما مخصوص این محدوده احداث خواهد شد.
 
همچنین در عرصه ای به مساحت ۲۳/۰۰۰ متر مربع در قالب ۶۴ قطعه ویلایی ۲۵۰ مترمربع با سطح زیربنای ۹۰ متر مربع با دسترسی آسان از محور اصلی جاده وبا خدماتی همچون فضای جمعی و تفریحی و اختصاص فضای سبز مجزا طراحی شده است.
 
همچنین قطعات ویلایی ۷۵ متری در عرصه ای به مساحت ۲۵/۸۰۰ متر مربع در قالب ۹۰ قطعه ویلایی ۲۲۰ مترمربع به ازای هر قطعه احداث شده واز خدمات ویژه فوق برخوردار می باشد.
 
لازم به ذکر است به ازای هر واحد ویلایی پارکینگ اختصاصی نیز موجود می باشد.

 
۱- مجموعه تجاری: در عرصه ای به مساحت ۱۰/۰۰۰ متر مربع و سطح زیر بنایی ۷/۴۰۰ متر مربع، دارای ۶۴ واحد ۳۵ متری و ۳۲ واحد ۵۷ متری بوده که در دو طبقه همکف و اول در قالب ۴ بلوک مجزا می‌باشد. مجموعه دارای فضای خدماتی شامل کافی شاپ و پارکینگ اختصاصی نیز می باشد. همچنین با توجه به جانمایی مناسب امکان دسترسی سهل و آسان به این محدوده عملکردی امکان پذیر می ‌باشد. اختصاص فضای سبز مجزا و دید به آب نمای مرکزی و راه باغ از ویژگی‌های این مجموعه می باشد.
 
۲- هایپرمارکت: در عرصه ای به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع و سطح زیر بنایی ۱۰۰۰ متر مربع در بدو ورود به مجموعه قرار دارد ودر قالب طبقه همکف و اول می باشد.و نزدیک به ویلا ها می باشد. این ساختمان در نزدیکی تجاری ها و همجوار با کلوپ های ورزشی قرار دارد.
 
۳- مجموعه صنایع دستی: در عرصه ای به مساحت ۱/۲۰۰ متر مربع، شامل ۲۵ واحد ۲۰ متری غرفه های صنایع دستی و سوغات محلی در حاشیه آب نمای مرکزی قرار دارد.
 
محدوده تفریحی آبی
۱- فضای رستوران آبی: در عرصه ای به مساحت ۳/۸۰۰ متر مربع و سطح زیربنایی ۲/۴۰۰ متر مربع در قالب دوطبقه با کاربری رستوران آبی و کافی شاپ مجموعه احداث می شود.
 
۲- فواره موزیکال: در عرصه ای به مساحت ۹/۲۰۰ متر مربع فضای پیرامونی رستوران آبی را در برگرفته و الهام بخش فضایی دلنشین و ویژه درقلب مجموعه می باشد. – مجموع این دو فضا مساحتی بالغ بر ۱۳/۰۰۰ مترمربع را در بر می گیرد.
 
۳- دریاچه مصنوعی(مجموعه ورزش های آبی): در عرصه ای به مساحت ۱۰/۰۰۰ متر مربع احداث شده و ورزش های آبی خاص در این مجموعه امکان فعالیت دارند. این مجموعه نیز دارای پارکینگ اختصاصی می باشد.
 
محدوده ورزش های خاص
در عرصه ای به مساحت ۳۵/۴۷۵ متر مربع در قالب:
 
۱- پیست اسکیت به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع می باشد.
 
۲- پیست کارتینگ به مساحت ۶۵۰۰ متر مربع می باشد.
 
۳- مجموعه صخره نوردی به مساحت ۱۲۵۰ متر مربع می باشد.
 
۴- پیست دوچرخه سواری به مساحت ۱۲۰۰۰متر مربع می باشد.که در مسیری زیبا در محدوده ورزشی مجموعه ادامه دارد. که شامل ایستگاه موقت دوچرخه و سالن نگهداری دوچرخه می باشد.
 
۵- زمین بازی های چند منظوره به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع می باشد که در قالب زمین تنیس و زمین های پینگ پنگ می باشد.
 
Cam-36
 
محدوده ورزش های سنتی بومی
 
در عرصه­ای به مساحت ۱۳۵۰۰ متر مربع در قالب مجموعه ورزشی کشتی با چوخه ، کشتی پهلوانی، ورزش های زورخانه ای و ورزش های محلی.

محدوده فراغتی
در عرصه ای به مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع در قالب:
 
۱- اقامتی با سازه موقت (آلاچیق) با مساحت ۸۲۰۰ متر مربع در قالب ۱۵ واحد با مساحت ۱۵ متر مربع می باشد.
 
۲- پارک کودک با مساحت ۳۹۰۰ متر مربع می باشد.
 
۳- آمفی تئاتر با مساحت ۱۵۰۰ متر مربع می باشد.
 
۴- پارک گل ها با مساحت ۳۷۰۰ متر مربع می باشد. با امکان نمایش گل های فصلی و زینتی.
 
۵- کلوپ ورزشی با عرصه ۳۴۰۰ متر مربع و سطح زیر بنای ۳۷۰۰ متر مربع که در قالب ۳ طبقه: ۱- ، همکف ، اول و دوم می باشد. مجموعا فضاهایی شامل: مجموعه آبی (استخر شنا، جکوزی، سونا، ماساژ و اسپا) و سالن بدن سازی، سالن بیلیارد و بولینگ و کافی شاپ و… را در بر می‌گیرد.
 
۶- مجموعه تالارهای پذیرایی با عرصه ای به مساحت ۴۳۰۰ و با سطح زیربنایی ۲۷۰۰ متر مربع می باشد که دارای دو سالن مجزا و خدمات پذیرایی و همچنین پارکینگ اختصاصی می باشد.
 
محدوده اداری
 
در عرصه ای به مساحت ۵۲۰۰ متر مربع در قالب:
 
۱- ساختمان اداری به مساحت ۱/۶۰۰ متر مربع و سطح زیربنایی ۲۰۰ متر مربع می باشد.
 
۲- ساختمان خدمات گردشگری به مساحت ۲/۱۰۰ متر مربع و سطح زیربنایی ۱۵۰ متر مربع می باشد.
 
۳- ساختمان بهداشتی درمانی با عرصه ای به مساحت ۱/۶۰۰ متر مربع و سطح زیر بنایی ۲۰۰ متر مربع می باشد.
 
محدوده فرهنگی
۱- نمازخانه با عرصه ای به مساحت ۳/۲۰۰ متر مربع و سطح زیربنایی ۴۰۰ متر مربع می باشد.
 
۲- سالن همایش با عرصه ای به مساحت ۲۰۰۰ و با سطح زیربنایی ۱۰۰۰ متر مربع با گنجایش ۷۰۰ نفر می باشد.
 
لازم به ذکر است دسترسی از حاشیه جاده و با پارکینگ اختصاصی است.
Cam-23
 
محدوده خدماتی
۱- ساختمان نگهبان درعرصه ای به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع با سطح زیربنایی ۱۲۰ متر مربع در قالب ۴ ساختمان می باشد.
 
۲- پارکینگ در عرصه ای به مساحت ۱۱۵۰۰متر مربع که شامل۳۷۰ واحد پارکینگ عمومی می باشد.
 
۳- سرویس بهداشتی با تعداد ۱۲ چشمه سرویس، در قالب ۱۰ واحد خدماتی با مساحت ۶۰ متر مربع که در سایت مجموعه به صورت مناسب جانمایی شده است.
 


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت دهکده آرامش،بزرگترین مرکز تفریحی مشهد ,دهکده آرامش،بزرگترین مرکز تفریحی مشهد ,پروژه اقامتی، تفریحی و گردشگری «دهکده آرامش» با سرمایه گذاری شرکت صد آبشار اخلمد در فاز اول در زمینی به مساحت ۴۵۲۰۰۰ متر مربع به عنوان بزرگترین و عمده ترین مرکز تفریحی و گذران اوقات فراغت خانواده ها در غرب مشهد ا,
مقالات مرتبط در این دسته

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد