خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
عمران - پاورپوينت
 
فهرست مطالب: پاورپوینت مصالح جدید در صنعت ساختمان

   تعدادبرگ: فرمت PowerPoint در 273 اسلايد   قیمت: 10000 تومان     تعدادمشاهده  0


بخشی از مطلب
در تاریخچه  فن آوری مصالح  ساختمانی ، خاک ها همواره به عنوان  توده هایی فشاری و یا برشی  خوب که در کشش  تاب  چندانی ندارند،  شناخته  شده اند . فراوانی،   ارزانی و سهولت  دسترسی به این ماده طبیعی  (خاک) تلاش هایی  برای چیره شدن  بر ضعف کششی آن  به دنبال داشته است .
 افزودن یک ماده ثانویه بر توده  منظور بهبود مقاومت آن اندیشه ای  نوپا نمی باشد . استفاده از  الیاف طبیعی  خیزران،  نی ، کاه، کنف، پوست  نارگیل و ...  به عنوان روش های  سنتی بهبود خاک  در زمان های  گذشته مطرح بوده است . آثار باقیمانده   از خاک رس مسطح  شده با  کاه  در عراق ، که مربوط به تمدن های 3000  سال  قبل می باشد،  گواه بر این  ادعا می باشد.
  در گذشته مهندسین  در صورت مواجه شدن  با ساختگاهی  باخاک طبیعی نامناسب سه راه  کار عمومی  پیش  رو  داشتند . ساده ترین  روش ، تغییر  ساختگاه اجرایی  پروژه بوده است .  تغییر مسیر  جاده ها به دور  زمینهای  لجن زار و باتلاقی نمونه ای  از  این عمل می باشد .  امروزه با افزایش  وسایل نقلیه  و نیاز به کاهش  زمان سفر و  مسیرهای  کوتاهتر   راه کار به کار برده شده در این مثال  خاص مرتفع شده است .
  روش دوم،  سازگار سازی طرح بر مبنای شرایط موجود بوده است . استفاده از پی های  عمیق،  پی های صندوقچه ای و ... مثال هایی از هماهنگ  سازی طرح با شرایط  نامناسب می باشد.
را همکار سوم بهبود و بهسازی شرایط موجود می باشد .  افزایش مقاومت  خاک در پشت  دیوارهای حائل  و خاکریزها، کاهش  نشست  پذیری  خاک  در زیر پی سازه ها ، کاهش  تراوایی  خاک در زیر سد ها  از این گونه می باشند
  امروزه استفاده از  فرایند های مکانیکی ( مانند  تراکم و زهکشی) فرایند های شیمیایی(مانند تثبیت و تحکیم )  و یا قرار دادن  عناصر مقاوم (تسلیح)  از جمله روش های  رایج افزایش مقاومت خاک می باشد . در گذشته به منظور  افزایش عمر مفید  ، مقاومت  وپایداری  سازه های تحت  احداث،  ابعاد پی  شکل هندسی خکریزها ، مشخصات  فنی راه ها یا حجم دیوارهای حایل را در آن ها تغییر می دادند تا به هماهنگی   لازم میان اجزا دست یابند ، اما   با ساخت اولین دیوار نردبانی توسط آندره کوین در سال 1928  و سپس طرح ابتکاری   هنری ویرال در سال 1963  به نام خاک مسلح  فلسفه طراحی  و  روش های محاسبه  مربوط به  بخش عمده  ای  از عملیات خاکی  تغییر یافت . اصول خاک  مسلح  ویرال عبارت بود . از بکارگیری همزمان  یک  خاک دانه ای  و تسمه های  مقاوم در برابر کشش  که به  توده تشکیل یافته  در پشت  چسبندگی  ناهمسانی  در امتداد تسمه ها  می داد . نمای ظاهری بنا به پوسته ای  ختم می شد  که نقش آن جلوگیری از  ریزش موضعی  خاک و همچنین  زیبا سازی نمای آن بود .
و......
فهرست
مقدمه
سالید سرفیس
بتن ضد آب
ساگاگلس
آجر مهند سی سبز
پلی کربنات(جایگزین شیشه در ساختمان)
بتن جذ ب کننده آلودگی هوا
بتن انتقال دهنده نور
Etfe چیست
بلوک شیشه ای
بتن هوشمند گرما زا
کامپوزیت
پانل
پوشش های سلولزی
ساختمان های آکاردیونی
پلی استایرن انبساطی
سیستم سازه ها فولادی سبک
دیوار هایی از آب
بتن سبک هوادار
عایق شیشه ای
بتن جلا یافته
آب بند چیست
منا بع


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت مصالح جدید , در صنعت ساختمان ,در تاریخچه ,فن آوری مصالح ,ساختمانی ، خاک ها , توده هایی فشاری ,سالید سرفیس ,بتن ضد آب ,ساگاگلس ,آجر مهند سی سبز ,پلی کربنات(جایگزین ,شیشه در ساختمان) ,بتن جذ ب کننده آلودگی هوا ,بتن انتقال دهنده نور ,Etfe چیست ,بلوک شیشه ای ,بتن هوشمند گرما زا ,کامپوزیت,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود, پاورپوینت كامپوزيت هاي زمينه فلزي تقويت شده با آلياژهاي حافظه شكلي ,pptx
پاورپوینت بررسی راهکار و روشهای بهسازی سازه ای در بناها
دانلود,پاورپوینت كاربرد نانو مواد در صنعت بتن ,pptx
دانلود,پاورپوینت سنگ هاي ساختماني,pptx
دانلود,پاورپوینت کامل تخصصي (سازه هاي پيش ساخته),pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی مصالح نوين ساختماني ,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی نانو کامپوزیت های پلی پروپیلن,pptx
پاورپوینت بررسی و تحلیل الیاف شیشه در ساخت کامپوزیت glass fiber
دانلود,پاورپوینت بررسی نانو تکنولوژی وتاثیر آن در عمران,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی کاربرد فناوری نانو در مهندسی عمران,pptx
پاورپوینت بررسی کاربرد فناوری نانو در مهندسی عمران
پاورپوینت بررسی اجزا و مشخصات و مسائل اجرایی سقف کامپوزیت
پاورپوینت بررسی انواع سقف های ساختمانی
پاورپوینت بررسی کامپوزیت ها و مشکل خوردگی
پاورپوینت بررسی سقف کرومیت، اجزا سقف کرومیت و روشهای اجرایی
پاورپوینت بررسی سقف نیازیت ، مشخصات ، اجزاء ، کاربردها
پاورپوینت بررسی سقف کاواک ، سقف کامپوزیت عرشه بتنی ضد حریق
پاورپوینت بررسی بهسازی سازه با استفاده از کامپوزیت FRP
پاورپوینت بررسی کامپوزیت CFRP
پاورپوینت بررسی انواع سقفهای رایج و قابل اجرا در ایران

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد