خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
عمران - پاورپوينت
 
فهرست مطالب: دانلود بررسی و تحلیل فایل معماری صفر تا صد اجرای ساختمان بتنی ،پاورپوینت

   تعدادبرگ: پاورپوینت   قیمت: 7000 تومان   حجم فایل: 22 kb  تعدادمشاهده  0


یک ساختمان بتن مسلح معمولاً از اتصال یکپارچه ستون‌ها و کف‌های بتنی مسلح تشکیل می‌شود. کف‌ها نیز به نوبه خود معمولاً از مجموعه پیوسته دال‌ها و تیرها ساخته می‌شوند‌. در مواردی که فاصله‌ی بین ستون‌ها زیاد باشد، معمولاً از تیرهای فرعی یا تیرچه‌ها نیز استفاده می‌شود. ولی وقتی فاصله‌ی ستون‌ها زیاد نباشد. بعضاً تیرهای فرعی حذف می‌شوند که در این حالت سیستم کف تنها متشکل از دال و تیرهای اصلی بین ستون‌ها خواهد بود. در مواردی حتی تیرها نیز حذف می‌شوند و دال مستقیماً به ستون‌ها اتصال می‌یابد.

 

 

 

 

 

 

 

صفر تا صد اجرای ساختمان بتنی

این پاورپوینت مجموعه ای کامل از سایت معماری دی ال و اجرای صفر تا صد یک نمونه ساختمان بتنی ، از مرحله پی تا پله ، همراه با تصاویر مرتبط مورد بررسی قرار گرفته است .

در واقع میتوان گفت که این پاورپوینت گزارشی است مصور از اجرای صفر تا صد یک ساختمان بتنی
پاورپوینت مراحل ساختمان سازی بتنی

با توجه به نیاز جوامع و انسان ها به مسکن امروزه ساختمان سازی و اجرای سازه های مختلف به امری مورد توجه تبدیل شده است که این اهمیت از زمان خلق بشر وجود داشته و در بدو خلق بدنبال سرپناه برای زندگی بود و امروزه نیز ساختمان سازی به روش های مختلف ادامه دارد و ساختمان هایی با انواع کاربری های مختلف برای نیاز های مختلف و اهداف متنوع ساخته میشود تا نیاز های جامعه برطرف شود و سازه هایی با کیفیت بالا و زیبایی تمام خلق شود که برای ایجاد این سازه ها باید مراحل مختلفی طی شود .
مراحل ساخت ساختمان بتنی

در این پاورپوینت به ارائه فایلی در رابطه با اجرای سازه ها از صفر تا صد می پردازیم تا با این موارد و انجام مراحل قدم به قدم آشنا شوید .


در این بخش پاورپوینت احداث ساختمان اسکلت بتنی(صفر تا صد) که به مستندسازی تصویری مراحل اجرای ساختمان از مرحله تخریب بنای قدیمی تا مراحل نهایی نازک‌کاری می‌پردازد، در 140 اسلاید برای دانلود قرار داده شده است. در ذیل فهرست مطالب و همچنین پیشنمایشی از آن آورده شده است.
 شرایط پی کنی و پی ریزی و نوع فنداسیون ساختمان بتنی هیچ فرقی با ساختمانهای دیکر ندارد و از همان انواع فنداسیون در اینجا استفاده شود ولی در اینجا دیگر فنداسیون منفرد نداریم و عرض ارتفاع پی نواری برای ساختمان بتنی با فلزی به علت وزن زیاد ساختمان بتنی متفاوت است .
در اینجا هم عرض و ارتفاع مفطع پی با توجه این مکانیک خاک و بارهای وارده و موقعیت منطقه از لحاظ زلزله تعیین می شوند تفاوت عمده فنداسیون ساختمان بتنی با ساختمان فلزی در اتصال ستون به فنداسیون است که در ساختمان بتنی بجای اتصال تیر فلزی به بیس پلیت از میل گردهای انتظار برای اتصال میل گردهای ستون و فنداسیون استفاده می شود که طول آرماتورهای انتظار یک ششم طول ستون است .
 
اجرای ستونها ی بتنی
ستونها اعضای فشاری هستند که جهت انتقال بار ساختمان به زمین مورد استفاده قرار می گیرند و ستونها ی بتنی که در محل اجرا می شوند شکلهای مختلفی می توانند داشته باشند
1) مربعی شکل
2) مستطیلی شکل
3) دایره ای شکل
4) چند ضلعی
حداقل میلگرد ها برای یک چند گوشه یک میلگرد به ازای هر گوشه می باشد و برای مقطع دایره ای شکل حداقل میلگرد ها 6 عدد می باشد فاضله میلگرد ها در ستونها از هم حداقل 5 سانتی متر و حداکثر 25 سانتی متر است نسبت سطح مقطع میلگرد ها به سطح مقطع ستون حداقل 0.8% و حداکثر 4% و 6% در شرایط خاص می باشد و حداقل سایز میلگرد 14 می باشد پوشش بتن برای عناصر فولادی حدود 5-2.5سانتی متر است .
در یک ستون به ازای هر متر 4 عدد خاموت بسته می شود ، معمولا به ازای هر 25 سانتی متر یک خاموت بطور استاندارد است ، در 1/6طول ستون از پائین و بالا فشرده می شود و می تواند 15 سانتی متر کمتر شود و به ازای هر 15 سانتی متر جهت تقویت در مقابل کمانش بسته شوند بطور مثال اگر طول ستون 3 متر باشد در نیم متر از پائین و بالای ستون خاموتها باید فشرده شوند .
برای اینکه محور میلگردها ی ستون ثابت بماند و بعد ستون کوچک نشود میلگردها را خم می کنند و خم آنها به اندازه 40 برابر قطر میلگرد است .
البته شماره و طول میلگردهای ستون و اینکه میلگردها چقدر باید از سقف بالا تر باشند تا میلگرد انتظار برای ستون طبقه بعد باشند در نقشه مربوط به ستون بتنی داده شده است .
پس میلگردها را به طولعای مشخص بریده و به میلگردهای انتظار بسته ودر فواصل مشخص در نقشه خاموتها را می بندند و سپس تا تراز سقف قالب بندی را انجام می دهند و همانطوریکه قبلا هم در مورد قالب بندی بحث شد از انواع قالب با توجه به شکل ستون می توان برای قالب بندی استفاده کرد که بیشتر از قالب چوبی استفاده می کنند و سپس عملیات بتن ریزی را انجام می دهند و با ضربه زدن به قالب در حین بتن ریزی کار ویبراتور را نیز انجام می دهند .
بعد از اینکه اجرای ستونها پایان یافت نوبت به اجرای تیرهای اصلی اتصال است که ستونها را به هم وصل کنند که تیرهای اصلی هم همزمان با سقف قالبندی می شوند و بطور همذمان اجرا می گردنند. و...
 
 
فهرست مطالب:
 
    تخریب ساختمان و تجهیز کارگاه
    پی کنی
    قالب‌بندی فونداسیون
    آرماتور و بتن فونداسیون
    آزمایش و نمونه گیری بتن
    ستون و سقف زیرزمین
    ستون و سقف, پله همکف
    سفتکاری: بادبند و دیوارچینی و دیوار برشی و محل نصب اسانسور
    نازک کاری: تاسیسات ، کاشیکاری و سفید‌کاری


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود , بررسی ,تحلیل صفر ,تا صد , اجرای , ساختمان , بتنی , ،پاورپوینت,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی افسر موفق HSE - چگونه یک افسر HSE شویم
پاورپوینت بررسی پرسش و پاسخ مصاحبه افسر ایمنی
پاورپوینت بررسی الزامات طراحی و اجرای نمای سیمانی
پاورپوینت بررسی تاسیسات آب رسانی داخلی ساختمان
پاورپوینت بررسی ایمنی در کارگاه های ساختمان
پاورپوینت بررسی 10 مصالح ساختمانی نوآورانه که می توانند صنعت را متحول کنند
پاورپوینت بررسی کاربرد اتصال برشی اصطکاکی اتصال تیر میان طبقه راه پله بتنی به ستون
دانلود, پاورپوینت معرفي تکنولوژي سازه هاي پيش ساخته سبک در سازه هاي بتني ,pptx
پاورپوینت بررسی طراحی و اجرای شمع فلزی فولادی و شمع بتنی Concrete Pile , Steel Pile
پاورپوینت بررسی سازه ها و سیستم های پیش ساخته بتنی
پاورپوینت بررسی انواع فونداسیون و شالوده ها در ساختمان
پاورپوینت بررسی انواع فونداسیون
پاورپوینت بررسی روسازي راه زيرسازي و روسازي surfacing of the subgrade
پاورپوینت بررسی رفتار و عملکرد انواع سیستم های سازه ای و سیستم باربر جانبی
پاورپوینت بررسی تکنولوژی گابیون و کاربرد آن در عمران و معماری
پاورپوینت بررسی انواع قالب بندی بتن و راهکارهای اجرایی قالب بندی
پاورپوینت بررسی اصول ایمنی ساختمان
پاورپوینت بررسی لرزه گیرها در ساختمان
پاورپوینت بررسی مشکلات و نواقص اجرایی ساختمان های بتنی اشکالات اجرایی سازه
پاورپوینت بررسی مشکلات و مسائل اجرایی در اجرای ساختمان ها

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد