خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
عمران - پاورپوينت
 
فهرست مطالب: بررسی مهمترين فرآورده هاي توليدي توسط بتن، پاورپوینت

   تعدادبرگ: 35 اسلاید پاورپوینت   قیمت: 10000 تومان     تعدادمشاهده  2


بلوک AAC     
بلوک AAC عایقترین مصالح ساختمانی جهت دیوار چینی میباشند.باستفاده از بلوک AAC ، هزینه های تأسیساتی تا 25% کاهش میابد.
ویژگی های بلوک AAC:
 
بلوک AAC ، سبک
بلوک AAC وزنی معادل یک پنجم سایر محصولات بتنی را داراست. وزن کم موجب کاهش بار مرده ، استحکام ساختمان و مقاومت بالا در هنگام زازله میشود.
 
بلوک AAC ،  مقاوم
بلوک AAC دارای مقاومت بالایی برای استفاده در دیوار های جداکننده میباشد. علاوه بر این در برابر آتش و خورنده ها نیز مقاوم است
 
 
 
بلوک AAC ، سبک برای حمل
سبک بودن وزن بلوک AAC ، موجب کاهش هزینه های حمل میگردد
 
 
 
بلوک AAC ، عایق حرارت
در حال حاضر بلوک AAC عایق ترین مصالح ساختمانی ، جهت دیوارچینی میباشد. بلوک AAC حاوی میلیون ها سلول هواست و بیش از سه برابر بلوک سفال عایق حرارت است.  استفاده از بلوک AAC هزینه های تأسیسات را تا 25% کاهش میدهد
بلوک AAC ، مقرون به صرفه
هزینه نصب AAC قابل رقابت با سایر مصالح ساختمانی است. با استفاده از بلوک AAC بار مرده ساختمان کاهش یافته و در نتیجه هزینه اسکلت نیز کاهش پیدا می کند
 
 
 
بلوک AAC ، عایق صوت
بلوک AAC به علت داشتن سلول های محبوس هوا ، عایق بسیار خوبی برای صوت میباشد و در استاندارد ASTMدر رده عایق های صوتی بسیار خوب طبقه بندی شده است
 
بلوک AAC ، مقاوم در برابر آتش
بلوک AAC غیر قابل اشتعال است و حرارت را بسیار آرام انتقال میدهد. از این مصالح میتوان به عنوان دیوار آتش (Fire Wall) در ساختمان های مهم استفاده کرد.  
لازم به ذکر است که استفاده از مصالح مقاوم نرخ بیمه را کاهش میدهد
 
 
بلوک AAC ، سازگار با محیط زیست
تولید و استفاده از بلوک AAC ، هیچ یک آلاینده زیست محیطی تولید نکرده و به اکولوژی ضرری وارد نمیکند. در تولید AAC بر خلاف سایر مصالح ساختمانی از خاک نباتی که برای محیط زیست ارزشمند میباشد استفاده نمی شود ، لذا تولید AAC موجب حفظ زیستگاه گیاهان میگردد.
علاوه بر این بلوک AAC کاملاً قابل بازگشت به طبیعت میباشد. بلوک AAC در برابر خورنده های طبیعی مقاومت خوبی دارد. زیرا تماماً از مواد آلی تشکیل شده و پوسیده یا فاسد نمیگردد.
 
بهــترين نوع بـتـن سـبـك P3 :
 
 بهترين نوع بتن سبك بتن P3 *
* اين نوع از بتن سبك كه در توليد آن از موارد مختلفي از افزودنيها از جمله پرليت ممتاز فرآوري شده استفاده شده است جزو بهترين و مقاومترين بتنــهاي سبك مي باشد.
وزن اين بتن حدود 800 كيلوگرم بر متر مكعب (شناور روي آب) بوده و بعلاوه از مقـاومت فـشاري عالي (38 الي 42 كيلوگرم بر متر مكعب) و مابقي فاكتورهاي استاندارد بتنهاي سبك برخوردار است.
 
خواص ويژه :
•    وزن هاي خيلي پائين در قطعات غير باربر
•    خشك شدن سريع و زمان كيورينگ پائين
•    مقاومت فشاري مناسب
•    عايق حريق، عايق صدا و واترپروف
•    سهولت بالا در ساخت و حمل و نقل و اجراء
•    قابليت برش و ميخ پذير
•    قابليت پذيرش انواع پلاستر
•    شكل پذيري مطلوب
•    صرفه اقتصادي بالا
موارد استفاده:
پس از آماده شدن ملات دانه سبك، مي توان آنرا در موارد زير استفاده نمود:
شيب بندي و كف سازي (حتي سطوح شيب دار)
توليد انواع پانل در سايزهاي مختلف مسلح و غير مسلح
توليد انواع بلوكهاي سقفي و ديواري، تيغه غير باربر به صورت توپر ياسوراخ دار با دستگاه بلوك زن
اجراي پوشش بتن دانه سبك روي سطوح، انواع رابيتز بندي و روفيكس حتي روي احجام كروي شكل و سطوح شيب دار
* همچنين با توجه به تركيب پيچيده اين بتن (تكنـــولوژي توليـد خاصه در اختيار اين شركت ميباشد) و نوع مواد بكار رفته در آن، قيمت اين بتن نيز بسيار مناسب در نظر گرفته شده است.
* علاوه بر اين امكان توليد و عرضه عمده اين محصول به صورت انواع بــلـــوكـــها به هر سايز و شكل و يا به صورت مواد ميكس شده آماده توليد نيز وجود دارد.
 
خصوصيات بتن سبك:
بتن سبك ماده اي است با تركيبات جديد و فوق العاده سبك و مقاوم .
مواد تشكيل دهنده بتن سبك عبارت است از ورموكوليت، پرليت، سنگ بازالت و سيمان تيپ 2 و ... 
در اين بتن همانند بتنهاي عادي ، از ماسه استفاده نمي شود.
عدم وجود ماسه باعث سبك و همگن شدن ساختار بتن گرديده و باعث مي شود كه مواد تشكيل دهنده كه تقريبا" از يك خانواده مي باشند و بهتر همديگر را جذب كنند .
ساختمان اين بتن متخلخل بوده و اين مسئله پارامتر بسيار موثري است. چون تخلخل موجود در بتن باعث مقاوم شدن در برابر زلزله و عايق شدن در برابر صدا  گرما و سرما مي گردد . 
تركيبات اين بتن به گونه اي عمل مي كند كه حالت ضد رطوبت به خود گرفته و به مانند بتن معمولي كه جذب آب دارد عمل نكرده و آب را از خود دفع مي كند . اين بتن تحت فشار مستقيم (پرس) ساخته مي شود .بدليل شكل گيري بتن در فشار، ساختار آن دارا ي يكپارچگي قابل قبولي است .
بتن سبك در قالبهاي طراحي شده توسط متخصصين ، بصورت يكپارچه ريخته مي شود . بدليل يكپارچگي در نوع ساختمان بتن ، قطعه توليدي از استحكام بالايي برخوردار شده و مقاومت بالايي نيز در برابر زلزله از خود نشان خواهد داد. براي تقويت اين بتن از يك يا چند لايه شبكه فلزي در داخل بتن استفاده شده كه اين حالت همانند مسلح كردن بتن معمولي بوسيله ميلگرد مي باشد. هزينه توليد اين نوع بتن از ديگر مواد ساختماني به نسبت ويژگي آن پايينتر است.زمان بسيار كمتري جهت توليد ديوار هاي بتني سبك يا قطعات ديگر لازم است .
پرت مواد اوليه جهت توليد بتن سبك بسيار كمتر از بتن معمولي است. چون تمام مراحل توليد در محل مشخصي صورت گرفته و جهت توليد پروسه اي طراحي گرديده است .
بدليل طراحي كليه مراحل توليد و وجود نظارت بر تمامي اين مراحل ماده توليدي داراي استاندارد خاصي تعريف شده است . (مهندسي ساز)
خريد مصالح بطور عمده صورت مي گيرد و هزينه كمتري براي سازنده در بر خواهد داشت و در نهايت خانه پيش ساخته با قيمت پائين تري عرضه         مي گردد.قطعات توليدي در كارخانه از آزمايشات كنترل كيفيت گذر كرده و در صورت تائيد به بازار مصرف عرضه مي گردد .بتن سبك مسطح بوده كه مي توان با يك ماستيك كاري ساده بر روي آن رنگ آميزي كرد.
ديگر فرآورده هاي بتني:
موارد مصرف:
براي نگهداري تجهيزات مربوط به سيستم برق چاههاي شرکت آب و فاضلاب از دستبرد سارقين از اين محصول بتني استفاده مي شود
 
 
 
پايه هاي بتني تير برق:
پايه هاي بتني توليدي دارای ابعاد و اشکال و اندازه هاي استاندارد هستند و از نوع چهار گوش بوده ودر چهار نوع تولید و عرضه مي شوند.
موارد مصرف:
برای گسترش دادن و انتقال برق به مناطق مختلف و همچنين جهت روشنايي معابر از اين محصول بتني استفاده مي شود.
منهول هاي فاضلاب:
 
 
 
 
 
 
 
مزايا
سرعت بالاي اجرای شبکه فاضلاب 
امکان کنترل بتن نسبت به ساخت درجا
کاهش هزينه هاي اجرايي و جلوگيري از پرت مصالح
 
        موارد مصرف منهول:
        جهت تميز کردن لوله هاي فاضلاب از منهولها استفاده مي کنند
     
        موارد مصرف شفت فاضلاب:
        برای تکميل کردن قطعات فاضلاب  تا سطح زمين از شفتها استفاده  مي کنند.
 
 
 
 
 
 
 
نيو جرسي:
نيوجرسي هاي توليدي در دو نوع توليد و عرضه مي شوند:
الف:دال ساكي                ب: دال خورجيني
 
 
 
 
 
 
 
 
موارد مصرف:
شهرداري( جهت محوطه سازي )
راه و ترابري(تعيين حريم پارکينگ جاده ها)
راهنمايي و رانندگي(ايجاد موانع قانوني)
 
 
دالهاي بتني
دالهاي بتني توليدي اين شرکت دارای ابعاد و اشکال مختلفي هستند و بر اساس تقاضاي سفارش دهندگان طراحي و توليد مي شوند. البته دالهاي دايره اي شکل به دليل محدود بودن ابعاد در از اين امر مستثني هستند.
 
 
 
دالهاي چهار گوش:
کليه مشخصات اين دالها مشابه دالهاي گرد بوده و تنها فرق عمده اين دالها با دالهاي گرد در شکل ظاهري آنها است. اين دالها به صورت ساده، منهول دار و  ( L ) شکل توليد و اندازه هاي آنها با توجه به درخواست مراجعه کنندگان متفاوت مي باشد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
موارد مصرف
سازمان آب جهت حفاظ حوضچه هاي شير خط  
شهرداري جهت حفاظ کانال ها
 
جداول بتني
جداول بتني در ابعاد مختلف و با بتن به عيار 300 کيلوگرم بر متر مکعب توليد مي شود.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
موارد مصرف :
محوطه سازي
پارکها آبنما سازی
کنار خيابان ها
ايجاد کانيو  
 
 
فونداسيون تير هاي روشنايي برق:
توليد  فونداسيون روشنايي تير برق به صورت استاندارد بوده و قابل مصرف در سطح کشور مي شود و در يک طرح و اندازه توليد مي شود.
 
موارد مصرف: 
جهت نصب تير هاي فلزي روشنايي از  فونداسيون ها استفاده مي شود.
 
ميز پينگ پنگ  بتني
ميز پينگ پنگهای بتني توليدی از لحاظ ابعاد و اندازه همانند ميز هاي چوبي بوده و به صورت استاندار توليد و در اختيار عموم متقاضيان قرار مي گيرد.
 
 
 
موارد مصرف:
 
پارکها، شهر بازيها، مکان هاي تفریحي
کليه مکان هاي باز و سالنهاي ورزشی
مدارس و کليه مکان هاي آموزشی
 
 
ساختمانهاي بتني:
ساختمان بتني ساختماني است كه براي اسكلت آنها  از بتن آرمه ( سيمان ، شن ، ماسه وفو لاد بصورت ميلگرد ساده و آجدار )استفاده شده باشد . در ساختمانهاي بتني سقفها به وسيله تا وه ( دال) هاي بتني پو شيده مي شوند و يا از سقفهاي تيرچه و بلوك ويا از ساير سقفها پيش ساخته استفاده مي شود و براي ديوارهاي جداكننده ( پارتيشن ها ) ممكن است از انواع آجر مانند سفال تيغاي ، آجر ماشيني سو راخ دآر، آجر معمولي كوره اي   ويا تيغه گچي و يا چوب استفاده شده و ممكن است از ديوار بتن آرمه هم استفاده  مي شود  .در هر حال در اين ساختمانها شاه تير ها از بتن آرمه ( بتن مسلح ) ساخته مي شود.
 
 
 علل فرسودگي و تخريب سازه هاي بتني :
 
1- نفوذ نمكها
2- اشتباهات طراحي
3- اشتباهات اجرايي
4- حملات كلريدي
5- حملات سولفاتي
-6حريق
-7عمل يخ زدگي
-8نمكهاي ذوب يخ
-9عكس العمل قليايي سنگدانه ها
-10كربناسيون
-11علل ديگر
 
عمليات ترميمي:
آماده سازي سطوح
1- تميز نمودن با اسيد، شستن با اسيد، اسيد خراشي            
2- برس زدن
3- چكش زدن 
4- سند بلاست و گريت بلاست(شن و ساچمه پاشي)
5- واترجت (آب فشاري( با مواد ساينده و بدون آن
6- روشهاي ديگر
 
طرق مختلف ترميم
1-    تزريق تركها
2-    قنداق كردن
3-    بتن با سنگدانه از پيش آكنده
4-    لايه هاي سطحي
5-    بتن پاشي
6-    بخيه زني
7-    تـنـيـدن
8-    درزگيري
9-    پوشش
10-    طريقه معمول مرمت قسمتهاي خراب شده با استفاده از مواد شكل پذير
11-    باروري توسط خلاء
12-     روشهاي سطلي
13-     روش قيفي
14-    روش پمپ
15-    روش كيسه اي 
مواد تعميري :
1- بنونيت
2- پوششهاي قيري
3- بتن، ملات و دوغاب ساخته شده از سيمان پرتلند معمول
4- درزگيريهاي ارتجاعي
5- رزينه( اپوكسيها؛ پلي استرها؛ پلي يورتانها)
6- بتن، ملات، و دوغابهاي منبسط شونده:
7- بتن و ملات داراي الياف مصنوعي
8- لاتكس
9- ساير مواد پوششي
10- سيمانهاي مخصوص
11- مواد تعميري زير آبي مواد سيماني براي تعميرات زير آبي 
ويژگيهاي آب اندازي: زمان گيرش طولاني، شسته شدن،  آسيب پذيري در مقابل مواد شيميايي ، رواني ضعيف ، جمع شدگي يا انقباض، جدا شدن ،چسبندگي به بتن قديمي (بتن مادر)، نفوذ آب دريا به سيستم تعميري علل مختلفي كه باعث فرسودگي و تخريب سازه هاي بتني مي شوند - علائم هشدار دهنده كه كار مرمت را الزامي ميدارند.
 
بتن ريزي:
بتن آماده توسط ماشینهای حمل بتن (میکسر) برای شما آورده میشود، توجه به نکات زیر برای اجرای یک بتن ریزی صحیح الزامی است:
1- از افزودن آب به بتن حمل شده بدون اجازه مهندس ناظر اکیداً خودداری شود( معمولا کارگران برای سهولت کار خود و روانی بیشتر بتن به آن آب می¬افزایند که این امر از مقاومت بتن به شدت میکاهد لذا توجه به این امر بسیار دارای اهمیت میباشد.)
2- معمولا ً مقداری از بتن در ابتدای تخلیه از میکسر دارای دانه بندی نا مناسبی میباشد. باید دقت شود این بتن که دارای کیفیت نا مناسب جهت بتن ریزی میباشد، مورد مصرف کارهای ساختمانی قرار نگیرد.
3- قبل از بتن ریزی حتماً باید درون قالبهای فونداسیون که آرماتور گذاری شده است از خاکهای ریزشی و نخاله های ساختمانی کاملاً پاکسازی گردد 
4- در زمان بتن ریزی استفاده از دستگاه ویبره الزامی است، پیمانکاران موظف هستند قبل از آغاز بتن ریزی از سلامت دستگاه ویبره خود اطمینان حاصل نمایند .
 
شکل: استفاده از دستگاه لرزاننده بتن (ویبراتور) برای خارج کردن هوای بتن و بالابردین مقاومت بتن لازم و 
 
ضروری می باشد و بتن ریزی بدون لرزاندن آن عملا بتن مناسبی را حاصل نخواهد شد.
5 - برای آنکه آجرهای قالبندی فونداسیون آب شیرآبه بتن را جذب نکند استفاده از پوشش پلاستیکی (کاور)  الزامی است. 
    6- قبل از اینکه بتن ریزی آغاز شود برای اینکه آب بتن سریعا توسط بستر خارج نشود لازم است بستر بتن¬ریزی مرطوب شود، 
البته باید مراقب بود تا آب در کف پی جمع نشود و فقط رطوبت وجود داشته باشد.
 شکل: آب پاشی بستر پی قبل از بتن¬ریزی
و....


کلمات کلیدی مرتبط:
بررسی مهمترين فرآورده هاي , توليدي توسط بتن، پاورپوینت ,بلوک AAC ,ویژگی های بلوک AAC: ,بلوک AAC ، سبک ,بلوک AAC ، مقاوم ,بلوک AAC ، سبک برای حمل ,سبک بودن وزن بلوک AAC ،,
مقالات مرتبط در این دسته

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد