خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
عمران - پاورپوينت
 
فهرست مطالب: دانلود بررسی طراحی و محاسبه سوله صنعتی پاورپوینت

   تعدادبرگ: 53   قیمت: 12000 تومان     تعدادمشاهده  2


پاورپوینت طراحی و محاسبه سوله صنعتی
 
 
 
بخشی از مطالب:
 
 
    گاهی اوقات سازندگان علاقه مند هستند به دلایلی همچون کاهش دور ریزورق، سود بیشتر و یا احساس نا امنی از سوله هایی که می خواهند  بسازند مقاطع را نسبت به طرح ارائه شده قوی تر بسازند .مثلا ارتفاع جان درپای ستون وتعداد بولتها را افزایش می دهند ویا عرض بالها را زیاد تر می کنند و یا طول ماهیچه تیر را زیادتر می گیرند. در این میان اگرچه کل طرح قوی تر شده اما باید به نکاتی هم توجه کرد:
     با توجه به اینکه میزان جذب نیرو در قاب خمشی بر اساس ماتریس سختی بوده و ممکن است با قوی تر شدن یک قسمت، نیروی بیشتری هم جذب شود ، لازم است بر این اساس کنترل هایی صورت گیرد تا افزایش نیروی داخلی عضو نسبت به نیروی دیده شده در طراحی خطرساز نباشد . مثلا جذب لنگر بیشتر در انتهای تیر، نیازمند پیچ های بزرگتری دراتصال تیر به ستون می تواند باشد . با جوش دادن و تقویت بیش از حد پای ستون با استیفنرهای متعدد می توان باعث جذب لنگر در یک اتصالی که مفصلی فرض شده گردید و موجب گسیختگی در پای ستون یا ورق کف ستون یا بولتها و یا واژگونی فونداسیون شد .
 
به سازه های فلزی که براساس محاسبات فنی خاص به صورت شیب دار تولید می شوند، سوله می گویند.سوله ها دارای انواع مختلفی است که عبارتند از سوله تک دهانه، دو یا چند دهانه و سوله قوسی. در سال های قبل سیستم های خرپاسازیدر ایران بسیار متداول بوده اما هم اکنون سوله سازی به علت مزایای متنوع آن جایگزین خرپاسازی گشته است. از مزایای سوله می توان به سبکی، انعطاف پذیری زیاد، استحکام، امکان پرهیز از عیوب ذاتی، امکان طراحی و اجرای سازه‎هایی با ابعاد بزرگ، ایمنی زیاد در برابر عوامل مخرب محیطی، توانایی اجرای سازه‎هایی با اشکال متنوع، امکان استفاده از مصالح متنوع و فونداسیون سبک‎ در قیاس با سازه‎های مشابه اشاره کرد. طراحی سوله کاریست تخصصی و فاکتورهای مهمی در طراحی آن دخیل هستند که بی توجهی به آنها هزینه ی گزافی را به سازنده تحمیل می کند و در استحکام و پایداری سازه تأثیر بسزایی دارد. برای طراحی سوله ها از نرم افزاری به نام سوله پرداز استفاده می شود. با استفاده از این برنامه می توان پل جرثقیل، حماله های جرثقیل و فونداسیون ها را طراحی کرد. اطلاعات اولیه مورد نیاز جهت طراحی سوله عبارتند از: دهانه، طول، ارتفاع، شیب، اطلاعات در مورد محل نصب سازه و بار وارده به سازه مانند جرثقیل های سقفی.برای اجرای سوله نیاز به تیم های مهندسی خاصی است. مراحل احداث اسکلت سوله شامل پی كنی و اجرای فونداسیون، برش ورق ها، مونتاژ،مراحل مختلف قطعه زنی و جوشكاری، تائید و رنگ، حمل و نصب می باشد.
و…
 
فهرست مطالب:
سوله چیست؟
طراحی سوله
آیتم های طراحی سوله
فاصله ستونها و دهانه
موارد مورد بررسی در دفترچه محاسبات
آیین نامه ها و نرم افزارهای مورد استفاده
مشخصات طرح
طراحی گام به گام سوله
منابع و مراجع


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,طراحی و ,محاسبه , سوله صنعتی , , , , , , , ,سوله چیست؟ ,طراحی سوله ,آیتم های طراحی سوله ,فاصله ستونها و دهانه ,موارد مورد بررسی در دفترچه محاسبات ,آیین نامه ها و نرم افزارهای مورد استفاده ,مشخصات طرح ,طراحی گام به گام سوله ,منابع و مراجع,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی نیروگاه های بادی
پاورپوینت تحلیل بررسی سازه های چادری ، سازه پارچه ای ، سازه های غشایی
پاورپوینت تحلیل بررسی سیستم ساختمانی ترونکو
پاورپوینت تحلیل بررسی انواع شمع های ساختمانی و شمع های درجا
پاورپوینت بررسی روش پایدار سازی گود
پاورپوینت بررسی آب و هوا و روسازی در جاده های قیری با پوشش گرم
پاورپوینت بررسی تاثیر فرآیندهای پخت حرارتی بر خواص خمیر ژئوپلیمر
پاورپوینت بررسی تاثیر سن پخت بر خواص مکانیکی و فیزیکی (بعد از دمای بالا) بتن
پاورپوینت بررسی بتن پیش تنیده
پاورپوینت بررسی نظری بتن های پیش تنیده و خواص آنها
پاورپوینت بررسی شعارهای ایمنی در محل کار
پاورپوینت بررسی افسر موفق HSE - چگونه یک افسر HSE شویم
پاورپوینت مهندس HSE موفق - چگونه یک مهندس HSE شویم
پاورپوینت مدیر HSE موفق و چگونه مدیر HSE شویم
پاورپوینت بررسی ناظر موفق HSE و نحوه تبدیل شدن به سرپرست HSE
پاورپوینت بررسی چگونه یک افسر ایمنی شویم
پاورپوینت چگونه یک مهندس ایمنی شویم
پاورپوینت چگونه ناظر ایمنی شویم
پاورپوینت چگونه مدیر ایمنی شویم
پاورپوینت بررسی خطرات و اقدامات احتیاطی دقیق حفاری جدید

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد