خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
عمران - پاورپوينت
 
فهرست مطالب: دانلود,بررسی پاورپوینت اهمیت تعمیر و نگهداری جاده‌ها,pptx

   تعدادبرگ: 43 اسلاید حجم فایل: 1497 kb   قیمت: 6000 تومان   حجم فایل: 19 kb  تعدادمشاهده  4


دانلود,بررسی پاورپوینت اهمیت تعمیر و نگهداری جاده‌ها,pptx
 
 
بخشی از مطلب
 
در پستی و بلندی‌هایی با طول موج کوتاه‌تر، محور، بالا و پایین می‌رود ولی حرکت سیستم فنربندی به بدنه‌ی وسیله‌ی نقلیه اجازه می‌دهد با ارتفاع تقریباً ثابتی نسبت به جاده و بدون بالا پریدن حرکت کند. در عمل، سطح جاده ترکیبی از طول موج‌های مختلف است و واکنش خودرو ترکیبی دائماً متفاوت از حرکت بدنه و سیستم فنربندی است که به طور هم‌زمان ولی به نسبت‌های مختلف و متغیر رخ می‌دهند. اکنون الگوهای کامپیوتری از اصول دینامیک وسایل نقلیه می‌توانند در جایی که نمودار برش جاده و پستی و بلندی آن معلوم باشد این حرکت‌ها را پیش بینی نمایند و برنامه‌هایی نظیر کامیون عددی که در کیمبریج تهیه شد می‌توانند به محاسبه‌ی بار دینامیک چرخ‌ها بپردازند.
 
طراحان با علم به چگونگی وابسته بودن بار دینامیک چرخ به انواع سطوح مختلف جاده‌ها و سرعت وسیله‌ی نقلیه، می‌توانند امکان آسیب رسانی یک وسیله را تخمین بزنند و سیستم فنربندی آن را به طور مناسب تعدیل کنند. مثلاً، یک سیستم تعلیق نرم، که فقط نیروی کمی برای حرکت دادن آن لازم است فقط فشارهای دینامیکی اندک را به جاده انتقال می‌دهد زیرا بخش اعظم ارتعاش یک وسیله‌ی نقلیه را جذب می‌کند. پیش‌رفت دیگر در این زمینه، ضربه گیر نیمه فعال است که در حالی که وسیله حرکت می‌کند سریعاً با شرایط متغیر سطح جاده انطباق می‌یابد. مشکل ضربه گیرهای سنتی آن است که تنظیم ثابتی دارند که برای شرایط عمل‌کردی متوسط طراحی شده است. 
 
در عمل، این تنظیم هیچ‌گاه بهترین وضع برای یک ناهمواری خاصِ جاده‌ای و سرعت وسیله‌ی نقلیه نیست. با تغییر دادن تنظیم ضربه گیرها در واکنش به اندازه‌گیری‌های حرکت قائم محور و بدنه، این امکان وجود دارد که بار دینامیک چرخ‌ها به طور قابل توجهی کاهش یابد. ضربه‌گیر نیمه فعال توسط یک ریز کامپیوتر کنترل می‌شود که برای دریافت تغییرات در شرایط عمل‌کردی و تغییر تنظیم ضربه‌گیر برنامه ریزی شده است تا همیشه بار چرخ‌ها تا حد امکان کم باشد. برتری دیگر این سیستم، حرکتِ راحت‌تر وسیله برای راننده و مسافران و تکان کم‌تر برای بار کامیون است. 
 
این ضربه‌گیرها را از آن رو نیمه فعال می‌نامند که نیروی بسیار کمی برای تغییر آن‌ها لازم است. اگر به منبع نیرویی در وسیله متصل بودند که آن‌ها را قادر می‌کرد به جای تنها انتشار حرکت، برای کنترل حرکت وسیله‌ی نقلیه به آن انرژی بخورانند، سیستم تعلیق، فعال نامیده می‌شد. در عین حال، این سیستم خیلی پر هزینه‌تر هم می‌شود. تا به حال سیستم تعلیق فعال فقط در برخی از اتوموبیل‌های پر قدرت و آزمایشی مورد استفاده قرار گرفته است. اکنون طراحی سیستم‌های تعلیق بهتر، به دلیل تغییراتی در خصوصیت باربری جاده‌ای، ضرورت و فوریت بیش‌تری یافته است.
 
 


کلمات کلیدی مرتبط:
اهمیت تعمیر و نگهداری جاده‌ها, ,pptx ,دانلود,بررسی پاورپوینت اهمیت تعمیر و نگهداری جاده‌ها,pptx , ,بخشی از مطلب , ,در پستی و بلندی‌هایی با طول موج کوتاه‌تر، محور، بالا و پایین می‌رود ولی حرکت سیستم فنربندی به بدنه‌ی وسیله‌ی نقلیه اجازه می‌دهد با ارتفاع تقریباً ثابتی نسبت به جاده و بدون بالا پریدن حر,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی نیروگاه های بادی
پاورپوینت تحلیل بررسی سازه های چادری ، سازه پارچه ای ، سازه های غشایی
پاورپوینت تحلیل بررسی سیستم ساختمانی ترونکو
پاورپوینت تحلیل بررسی انواع شمع های ساختمانی و شمع های درجا
پاورپوینت بررسی روش پایدار سازی گود
پاورپوینت بررسی آب و هوا و روسازی در جاده های قیری با پوشش گرم
پاورپوینت بررسی تاثیر فرآیندهای پخت حرارتی بر خواص خمیر ژئوپلیمر
پاورپوینت بررسی تاثیر سن پخت بر خواص مکانیکی و فیزیکی (بعد از دمای بالا) بتن
پاورپوینت بررسی بتن پیش تنیده
پاورپوینت بررسی نظری بتن های پیش تنیده و خواص آنها
پاورپوینت بررسی شعارهای ایمنی در محل کار
پاورپوینت بررسی افسر موفق HSE - چگونه یک افسر HSE شویم
پاورپوینت مهندس HSE موفق - چگونه یک مهندس HSE شویم
پاورپوینت مدیر HSE موفق و چگونه مدیر HSE شویم
پاورپوینت بررسی ناظر موفق HSE و نحوه تبدیل شدن به سرپرست HSE
پاورپوینت بررسی چگونه یک افسر ایمنی شویم
پاورپوینت چگونه یک مهندس ایمنی شویم
پاورپوینت چگونه ناظر ایمنی شویم
پاورپوینت چگونه مدیر ایمنی شویم
پاورپوینت بررسی خطرات و اقدامات احتیاطی دقیق حفاری جدید

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد